ik heb geen nagels meer over nu. zenuwslopend gewoonquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:07 schreef Lynx666 het volgende:
Ik was net bezig met een nieuw topic
Schandalig dat het zo lang moest duren!!
Een schande voor de Geen Reet Te Doen gilde.
Ik ben nog steeds collega's aan het verplicht afzeiken zo nu en dan, omdat ik allemaal klachten krijg nadat ze er zo'n rommeltje van makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:06 schreef Seventees het volgende:
I think... It's just a guess of course, we're all quite busy today. Actually getting some work done
ik had je toch gemeld dat je het nieuwe topic aan moest maken ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:08 schreef Dylanesque het volgende:
Ik was met pauze! Kom ik terug, is er een uur (!!!!) niet gepost !!
Ja maar dat las ik natuurlijk pas toen ik terugkwam van m'n pauze.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had je toch gemeld dat je het nieuwe topic aan moest maken ?
agressietherapie dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds collega's aan het verplicht afzeiken zo nu en dan, omdat ik allemaal kalchten krijg nadat ze er zo'n rommeltje van maken![]()
ah oke het is je vergevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja maar dat las ik natuurlijk pas toen ik terugkwam van m'n pauze.![]()
ah, bier en nootjes op tafelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb liever gezelligheidstherapie![]()
én mangoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, bier en nootjes op tafel
ja ik denk geef je gelijk maar de grootste. ben je weer ff voorzienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:15 schreef Dylanesque het volgende:
flinke mango trouwens
Wat vind je van t mangotheestripje in de OPquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:17 schreef Seventees het volgende:
Ja...
We moeten de mangothee terugbrengen!
En die verboden koekjes van Lynx666
Anders zijn we verloren!!
*Melodramatisch arm tegen voorhoofd werpt*
* WhiteLightning start de begrafenismuziekquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:17 schreef Seventees het volgende:
Ja...
We moeten de mangothee terugbrengen!
En die verboden koekjes van Lynx666
Anders zijn we verloren!!
*Melodramatisch arm tegen voorhoofd werpt*
* Dylanesque start de Indiana Jones-heldentunequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning] start de begrafenismuziek[/me]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat vind je van t mangotheestripje in de OP![]()
aaaii en nu gaat de zweep erover zeker ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
* Dylanesque] start de Indiana Jones-heldentune[/me]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |