hij houdt al even zijn mondquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:19 schreef Meganog het volgende:
Zonde dat Huub zich ermee bemoeit.
Die is de eerste die er na 23 september jankend uitrent..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
Nadia weer aan het janken? Wat een labilo is het toch ook. Daarom moet het toch mogelijk zijn haar binnen de kortste keren jankend die villa uit te werken? Ik zeg: alle ballen op Nadia met de ongelijke ballen!
Ken toch, je moet ergens de boodschappen doen en als je op de kleintjes kan letten, waarom niet.quote:
Euroshopper heb ik ook wel eens gesignaleerd (de zoute drop van Euroshopper isquote:
José lijkt hier net zo'n kampbewaarster uit WOIIquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:05 schreef HiDiHo het volgende:
Dat wijf spoort echt niet als ze denk dat alles om haar draait![]()
[afbeelding]
Ja gooi degene die voor aktie zorgd er maar uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:19 schreef blomst het volgende:
Palma zal toch wel de eerste zijn die na 17 augustus word ontslagen?
Ook al is het een beetje saai de laatste tijd in de Kooi, Palma haalt het programma wel erg naar beneden.
Palma is geen deelnemer aan het spel. Ze is de werkster maar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:46 schreef maril het volgende:
[..]
Ja gooi degene die voor aktie zorgd er maar uit.
ik ook niet, heb al van alles zitten verzinnen hoe die dingen in elkaar zitten. Net of iedere tiet 2 compartimenten heeft en een siliconen tiet van de ene naar de andere kant drijft of zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:41 schreef Copycat het volgende:
Ik kan maar niet uit over die rare tiet van Nadia.
zelfs als het allemaal is gaan hangen vind ik dit nog knapquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ook niet, heb al van alles zitten verzinnen hoe die dingen in elkaar zitten. Net of iedere tiet 2 compartimenten heeft en een siliconen tiet van de ene naar de andere kant drijft of zo![]()
Dan moeten ze die eistruif s'achts na het gooien opruimen, en haar dus niet in het spel betrekken maar dat doen ze konstant,wel of niet in opdracht van achteren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Palma is geen deelnemer aan het spel. Ze is de werkster maar.
Correct me if I'm wrong, maar daar huur je toch een huishoudster voor in?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:57 schreef maril het volgende:
Dan moeten ze die eistruif s'achts na het gooien opruimen, en haar dus niet in het spel betrekken maar dat doen ze konstant,wel of niet in opdracht van achteren.
Ach kom nou, er ligt een beetje ei op de grond, en Palma maakt er een drama van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:57 schreef maril het volgende:
[..]
Dan moeten ze die eistruif s'achts na het gooien opruimen, en haar dus niet in het spel betrekken maar dat doen ze konstant,wel of niet in opdracht van achteren.
Het is alleen erg dat het van Palma moet komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:01 schreef farscapevr6 het volgende:
eindelijk weer een beetje leven in de kooi hehe
We zijn het er niet over eens dat kan, Palma is voor mij op dit moment de leukste in huis, Palma betekent aktie, ze is er zelfs in geslaagd Dennis en Huub op een lijn te krijgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Ach kom nou, er ligt een beetje ei op de grond, en Palma maakt er een drama van.
Ze moet gewoon haar werk doen en verder niet.
Maar AH is geen sponsor meerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ken toch, je moet ergens de boodschappen doen en als je op de kleintjes kan letten, waarom niet.
quote:
De eerste klap ? Die heeft ze een hele tijd geleden al van Brian gehad hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef riri het volgende:
komt dat arrogante kind van een Amanda ook weer aan...zegt ze tegen Huub: Bek houden tegen mij!!
Ze wordt goed bewerkt door Brian...vraag me af of ze nog een eigen mening heeft.
Maar ja,ze laat zich liever voor del en weet ik dat wat uitmaken door brian en de eerste klap zal ook wel niet lang meer op zich laten wachten.
Kijken of ze dan nog zo'n grote mond heeft
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef riri het volgende:
komt dat arrogante kind van een Amanda ook weer aan...zegt ze tegen Huub: Bek houden tegen mij!!
Ze wordt goed bewerkt door Brian...vraag me af of ze nog een eigen mening heeft.
Maar ja,ze laat zich liever voor del en weet ik dat wat uitmaken door brian en de eerste tweede klap zal ook wel niet lang meer op zich laten wachten.
Dat doet hij alleen omdat hij van haar houdt en haar iets wil leren en zijn niet luistert. Logisch toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef riri het volgende:
Maar ja,ze laat zich liever voor del en weet ik dat wat uitmaken door brian en de eerste klap zal ook wel niet lang meer op zich laten wachten.
Ja gisteren nog een blauwe nu een wittequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
Heeft Nadia vandaag een nieuw handdoekje aan?![]()
ja dit gebruiken ze voor 3 dagen tv dus het wordt weer ouderwets saaiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
De rust is weer terug?
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
De rust is weer terug?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:18 schreef farscapevr6 het volgende:
zei ze dat over die kut en je bent net een wijf niet tegen nix??
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:24 schreef Varen het volgende:
Het programma komt rechtstreeks uit de villa van De Gouden Kooi. Het tweetal praat met Linda de Mol, Gordon, Beau van Erven Dorens, Bridget Maasland, Humberto Tan en Jack Spijkerman. De laatste speelt een bijzondere editie van zijn tv-spelletje De Kop Van Jut.
bron telegraaf
of vertel ik oud nieuws![]()
Volgens mij zei ze dat tegen Dennix, althans , als ik de vorige COS teruglees.quote:
ga jij het aan Palma vertellenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:30 schreef riri het volgende:
stel je voor dat je als schoonmaakbedrijf ergens schoonmaakt elke dag en de avond ervoor is daar een feest geweest...je vindt daar allerlei troep en zo de dag erna...dat betekent toch niet dat je niet hoeft schoon te maken?
Je bent toch een overeenkost aangegaan en dan hoor je gewoon op te ruimen anders neemt dat bedrijf gewoon een ander schoonmaakbedrijf...zo simpel is dat
ja en nergens aan mee willen doen, alleen maar hangen en een beetje mensen afkrekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef riri het volgende:
Begin een vreselijke aversie tegen Brian en Amanda te krijgen...als je Brian ook ziet zitten...wat denkt ie nou,dat het daar een vakantieoord is en dat hij al gewonnen heeft?
Ik hoop echt dat die twee het nog heel moeilijk krijgen....
Amanda doet niks meer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef riri het volgende:
Begin een vreselijke aversie tegen Brian en Amanda te krijgen...als je Brian ook ziet zitten...wat denkt ie nou,dat het daar een vakantieoord is en dat hij al gewonnen heeft?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef StephanL het volgende:
Kunnen ze niet aan wat opdrachten worden geholpen ala big brother
Wanneer gaat ze daar dan mee beginnen? Door zelf die poort uit te rennen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef 2live het volgende:
amanda; het enige wat je hier met zijn allen moet doen is mensen eruit krijgen. Voor de rest doe ik niks meer.
Dat hoop ik ook, maar ja, we weten allemaal dat die twee geen strobreed in de weg wordtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef riri het volgende:
Sletje en Sjakie op de camping.quote:
Uuh, ze zijn toch ook op vakantie...CenterParcs kan er nog een puntje aan zuigen..."er even tussenuit"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef riri het volgende:
als je Brian ook ziet zitten...wat denkt ie nou,dat het daar een vakantieoord is en dat hij al gewonnen heeft?
ja en brrrrr heeft zxich opgegeven als poolboyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:45 schreef Meganog het volgende:
Brian vindt dat de anderen terugwillen naar de slavernij en alle personeel kunnen commanderen.
Amanda is het ermee eens en vindt het niet kunnen dat ze zo uit de hoogte doen (dat doet ze zelf natuurlijk nooooooit).
Een paar sconden hiervoor lachen ze nog hartelijk om de opmerking van Amanda dat Lieke in de villa als poetsvrouw begonnen is.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:45 schreef Meganog het volgende:
Brian vindt dat de anderen terugwillen naar de slavernij en alle personeel kunnen commanderen.
En toen Huub zei: waar bemoei jij je mee was Brain muisstil!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:51 schreef Varen het volgende:
Brian zit nou te zeuren over Lieke haar actie van gisteravond, waar Brian lachtte er gisteren hard om
Een gevalletje van de pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:38 schreef 2live het volgende:
amanda; Huub is achterbaks. Zegt dingen achter je rug.
die twee doen niets andersquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Een gevalletje van de pot verwijt de ketel![]()
Amanda lult net zo goed achter iemands rug om!
Wat zat je net te doen bij Brian, teef![]()
Dat kun je nu al invullen. Brian wordt boos, is teleurgesteld. Amanda drinkt schuldbewust een paar glazen water en neukt voor vergiffenis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:04 schreef riri het volgende:
hoop dat er een feest komt ja en dat ze niet van de drank af kan blijven...zullen we eens zien hoe brian op zijn delletje reageert
niet als ze echt te ver gaatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kun je nu al invullen. Brian wordt boos, is teleurgesteld. Amanda drinkt schuldbewust een paar glazen water en neukt voor vergiffenis.
![]()
Dan slaat of trapt ie haar nog even, of geeft haar een kopstoot, voordat de rest van het scenario in werking treedt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:09 schreef riri het volgende:
niet als ze echt te ver gaat
Ik vind die stemmen wel bij elkaar passen. Ik vind het wel klinken....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef 2live het volgende:
Brian speelt een liedje en Amanda zingt mee. Het is toch verschrikkelijk, wat slecht. Brian denkt dat een nummer uit 1 akkoord bestaat en Amanda zingt als een zieke zeehond.
Heb je koorts?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind die stemmen wel bij elkaar passen. Ik vind het wel klinken....
Ook toondoof?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind die stemmen wel bij elkaar passen. Ik vind het wel klinken....
Dan gaat die open vleeswond op z'n been verder kapot en komt er vuil in.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:21 schreef mootie het volgende:
Waarom mag Fries eigenlijk niet gewoon los in de bak lopen?
Maar ze mogen er wel op galopperen en van allesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dan gaat die open vleeswond op z'n been verder kapot en komt er vuil in.![]()
Ja, klopt...ze belasten hem wel al een stuk minder.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze mogen er wel op galopperen en van alles![]()
Arm beest, dat zou ie nou net nodig hebben, beetje klieren in zn eentje, beetje rollen, beetje rondwandelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, klopt...ze belasten hem wel al een stuk minder.
Maar als ze hem los laten in die bak. Dan gaat zo'n paard op de grond liggen rollen en doen, en dat is niet helemaal de bedoeling.![]()
Volgens mij weet Huub er wel van, aan zijn reactie te merken, maar Lieke niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:33 schreef mootie het volgende:
Ooooooops Ellen: Jullie gaan live op de buis hoorde ik?
Lieke en Huub: WAaaaaaaaaat?
Ellen: Eeeeeeeeuhmmmmm jullie gaan verhuizen toch?
ja, jij niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:37 schreef tony39 het volgende:
verhuizen??????????? weet iemand hier meer over
Van de zender Tien naar RTL.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:37 schreef tony39 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:37 schreef tony39 het volgende:
Dat bevestigt het vermoeden van Brian, Jaap en Dennis (gisterenavond), dat Huub op één of andere manier een informatievoorsprong heeft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij weet Huub er wel van, aan zijn reactie te merken, maar Lieke niet.
hij let gewoon goed op gecombineerd met enige intelligentiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat bevestigt het vermoeden van Brian, Jaap en Dennis (gisterenavond), dat Huub op één of andere manier een informatievoorsprong heeft.
Jaap is net zo laf als dat ie vet is. Heb je ook helemaal niets aan in het spel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:15 schreef mootie het volgende:
Maar Jaap wil Brian niet schaden.... want hij wil iedereen te vriend houden...
Dat zie je denk ik helemaal verkeerd, als Jaap zo door gaat haalt hij de finale met gemak. Hij heeft 2 back-ups , hij kan inprincipe nog naar Huub + hij heeft geen grote vijanden. Hij bracht de show weer op gang dmv van terror , dat zag ik andere niet doen , dus laf vind ik hem sowieso niet. Hij houdt zich nu gewoon rustig en afentoe wat humor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap is net zo laf als dat ie vet is. Heb je ook helemaal niets aan in het spel.
Ach ze doet tenminste wel mee....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef mootie het volgende:
Amanda die een beetje lafjes staat te pielen met de lichtste gewichtjes![]()
mee eens...vind japio stoer...en normaal....dat gore wat hij deed is niks zeggen over hem als persoon...want 300.000.000 mensen hebben ook gelachen om Jackass the waarom niet om japio.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dat zie je denk ik helemaal verkeerd, als Jaap zo door gaat haalt hij de finale met gemak. Hij heeft 2 back-ups , hij kan inprincipe nog naar Huub + hij heeft geen grote vijanden. Hij bracht de show weer op gang dmv van terror , dat zag ik andere niet doen , dus laf vind ik hem sowieso niet. Hij houdt zich nu gewoon rustig en afentoe wat humor.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:28 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat hij niet wil sparren. Iedere klap op je hoofd is er 1 teveel.
Dennix zegt: "Brian krijgt ook veel klappen op zijn hoofd."
Huub antwoord: "Hij gaat zijn gang maar, bij Brian valt er niet veel te beschadigen."
triestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef mootie het volgende:
Nadia en Dennis zijn er er over eens dat Nadia een lekker kontje heeft.
voel je aub niet aangesproken met de rest bedoel ik de bewoners slimme....niet de mensen op fok...en nogmaals, het is onvergelijkbaar met wat aggressor Hubio en Briandead en Dennox hebben laten zien...dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef mahe het volgende:
dat hij fysiek niet te ver gaat (10cm) hebben we gezien en we zuigen er geen puntje aan, bah![]()
![]()
![]()
niet alleen triest ...tis ook niet waar...want werkelijk alles aan nadia is lelijk..maar das mijn persoonlijke mening...quote:
idd...kots kots...alles ok verder BQ? met mij wel...rustig vandaag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
Nada: Dennix, ik ben toch je lieve vriendinnetje?![]()
Alles goed hier hoor, lekker weertje dus ik ga het zonnetje maar weer eens inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
idd...kots kots...alles ok verder BQ? met mij wel...rustig vandaag.![]()
Dat zei Lieke ook een keer tegen haar. Er kwam een leuke dame binnen met niveau, maar dat is nu afgezakt tot het niveau van Amanda.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:39 schreef riri het volgende:
Nadia begint steeds meer een kloon van amanda te worden
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef mootie het volgende:
Nadia en Dennis zijn er er over eens dat Nadia een lekker kontje heeft.
idd, maar ik vind dat zij zich nog sletterig opstelt als Amandaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zei Lieke ook een keer tegen haar. Er kwam een leuke dame binnen met niveau, maar dat is nu afgezakt tot het niveau van Amanda.
Dat is zo jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:43 schreef Desii het volgende:
[..]
idd, maar ik vind dat zij zich nog sletterig opstelt als Amanda
Amanda is wie ze is..... Nada is zo verschrikkelijke nep en overdreven![]()
Leuke insteek idd, dat zijn dus Amanda, Dennix of Nada.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:44 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me trouwens een geweldig plan om bij de volgende popo degene met de minste stemmen er uit te knikkeren.
BQ ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef mazaru het volgende:
Streams op Nix en Nada
Mazaru wordt misselijk van die twee!
Streams uit!
![]()
Nadaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke insteek idd, dat zijn dus Amanda, Dennix of Nada.
Rechtstreeks uit het liedje "stars are blind" ofzo, van haar idool...Paris Hiltonquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
Kan jij me echt liefde geven, kan jij me dat geven? *eeeeew*
Het wazige is dat Nadia dat met opzet doet....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Rechtstreeks uit het liedje "stars are blind" ofzo, van haar idool...Paris Hilton![]()
En over het niveau van Amanda en Nadia gesproken...vindt de opmerkingen daar over soms zelfs al een belediging voor Amanda.Nadir zit al een tandje of wat onder dat Niveau.
![]()
Te veel klappen op zijn hoofd van Hansje gehad?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:52 schreef riri het volgende:
spastisch gedrag van die Brian....
Maar als de streams doorgaan, wie bepaalt dan wanneer er een streamlock komt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:53 schreef StephanL het volgende:
Ben benieuwd wat we vrijdag te zien krijgen. Hoop dat de streams gewoon door gaan en dat we dan maar kunnen kijken naar de technicie die een live verbinding proberen op te zettenOf het decor opbouewen ofzo.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Dennis moet Nadia's pony fohnen, hij denkt dat hij dat wel kan.
Wat doet die Chantal er eigenlijk bij, een soort beeldvulling?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Andries, Chantal en Joop in da house.
O ja, zo heet ze.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Andries, Chantal en Joop in da house.
Zij werkt ook voor de Party, maar het is niet niet duidelijk wat ze doet. Ze stelt af een toe een vraag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat doet die Chantal er eigenlijk bij, een soort beeldvulling?
Ikheb niet zoveel goede gedachtes over Natasja maarvolgens mij kon ze wel kokenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:07 schreef mootie het volgende:
Oh god.... Natasja heeft een kookboek geschreven![]()
Ze hebben verschillende Party's bij zich, dus dat zal wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop dat ze de laatste Party ook laten zien met sletje op de voorpagina.
Hoe kun je ziijn kop vergeten zijn. Ik zie hem nog toen Kelly vertelde dat ze een omgebouwde wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:12 schreef StephanL het volgende:
Chantal ken ik nog welAndries ook, wel, die heeft een boek geschreven. Maar herken hem niet echt.
Hij lijkt wat ouderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kun je ziijn kop vergeten zijn. Ik zie hem nog toen Kelly vertelde dat ze een omgebouwde was![]()
Da's een tactiek om zijn tegenstander gek te makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian staat te blaffen als een hond tijdens het sparren tegen Hans.![]()
Momenteel interviewt Andries Jaap, die trouwens niet teveel wil zeggen i.v.m. zijn 'plannen'. Chantal is niet op de streams te zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:25 schreef Copycat het volgende:
Wie worden er geïnterviewd? Nadia en Dennis? Dat worden dus een blanco spread in de Party.
Die zit te geiten met Palma, volgens mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Momenteel interviewt Andries Jaap, die trouwens niet teveel wil zeggen i.v.m. zijn 'plannen'. Chantal is niet op de streams te zien.
Soort zoekt soort, stem zoekt stem?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zit te geiten met Palma, volgens mij.
gna gnaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, stem zoekt stem?![]()
Tuurlijk, alles wordt nu gelijk dicht geknald als het even niet toelaatbaar is voor de productiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:29 schreef farceman het volgende:
Tjonge Jaap verteld dat Nadia puur een verhaallijn was en gelijk streamlock
Volgens mij bedoelt Jaap dat meer in de zin van dat er maar een haartje verkeerd hoeft te zitten en het tranendal barst al los....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:23 schreef Disana het volgende:
Jaap noemt Nadia 'gevoelig'. Volgens mij is dat niet het goede woord, volgens mij is ze helemaal niet zo kwetsbaar, maar eerder egocentrisch verwend.
Ja ik begrijp wel wat hij bedoelt, maar dat is toch niet wat we in het algemeen onder 'gevoelig' verstaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Jaap dat meer in de zin van dat er maar een haartje verkeerd hoeft te zitten en het tranendal barst al los....
In het geval van Nadia zo ongeveer letterlijk
Uiteraard niet, maar Jaap heeft een vrij humoristisch en scherp taalgevoelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wel wat hij bedoelt, maar dat is toch niet wat we in het algemeen onder 'gevoelig' verstaan.
en dat ging dan over haar binnenkomst? toen ze nog best een stevige tante leek en rat en snollie flink aanschoot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:29 schreef farceman het volgende:
Tjonge Jaap verteld dat Nadia puur een verhaallijn was en gelijk streamlock
Hij gebruikte het in verband met eruit liggen/weglopen. En dat moet ik nog zien bij Nadia.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar Jaap heeft een vrij humoristisch en scherp taalgevoel
Ligt die Party met 'sletje Amanda' op de cover er ook bij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:39 schreef Leandra het volgende:
Ondertussen aan de eettafel: De roddelbladen worden zo ongeveer opgevreten door Dennis, Huub en Lieke onder toeziend oog (en oor) van Joop
Die heb ik nog niet gezien, helaas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt die Party met 'sletje Amanda' op de cover er ook bij?
Nadia gaat niet weg... die melkt haar vermogen tot het produceren van waterlanders uit tot zelfs het IJsselmeer al droog zou zijn geweest, en dan nog gaat ze alleen maar als ze er uitgestemd wordt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij gebruikte het in verband met eruit liggen/weglopen. En dat moet ik nog zien bij Nadia.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
De zangleraar van Dennix in da house, ene Rob.
Is dat online ergens terug te lezen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt die Party met 'sletje Amanda' op de cover er ook bij?
Jippie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
De zangleraar van Dennix in da house, ene Rob.
Ja: http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1717653#1717653quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef BuffyJan het volgende:
Is dat online ergens terug te lezen?
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=2444&start=450quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Is dat online ergens terug te lezen?
Ach de locks duren maar heel erg kortquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:47 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
wat is DGK een zielig programma geworden, lock lock lock
Precies, en da's dus niet 'gevoelig'. Jaap denkt dat ze bij het minste geringste weg zou kunnen lopen. Maar ja, Jaap is geen vrouwenkennerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadia gaat niet weg... die melkt haar vermogen tot het produceren van waterlanders uit tot zelfs het IJsselmeer al droog zou zijn geweest, en dan nog gaat ze alleen maar als ze er uitgestemd wordt.
Calculerend huilen dus. Ik denk dat Lieke nog gevoeliger is dan Nadiaquote:En die stemming zou ik wel eens willen zien, als Amanda dan als laatste moet dan heeft ze ondertussen waarschijnlijk al zo hard (en "oprecht") gejankt dat Amanda haar de doodschop niet durft te geven.
Snap niet dat ze daar zo spastisch over doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Streamlock , het gaat erover dat Jaap misschien acteur is.
Redactie is inderdaad een stelletje apatische losers geworden ....... streamlock na streamlock,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
En weer streamlock bij Jaap als het over acteren gaat.
Het is ook onderhand al maanden geleden dat Huub bij een stemming zijn motorrijles toegezegd kreeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef Desii het volgende:
Ik vind het heeeeeel raar, dat Nix al 2 activiteiten heeft (dj-les en zangles).... Lieke heeft nog helemaal niets (ze mag mee beleggen, maar eigenlijk was dat voor Huub en Brian)
Sex sells.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff hoezo staat op die cover 'sletje Amanda' ?? Ze is het wel , maar dan is Andries wel erg nep , leuk en aardig doen maar ondertussen dat op de cover zetten. Ach ja , dat is z'n werk he..
Ik gok zo dat Andries de ankeilers op de voorpagina niet verzint. Dat doet een redacteur meestal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff hoezo staat op die cover 'sletje Amanda' ?? Ze is het wel , maar dan is Andries wel erg nep , leuk en aardig doen maar ondertussen dat op de cover zetten. Ach ja , dat is z'n werk he..
idd, hij heeft 1 les gehad.... maar ik begreep dat Rene nu 4 weken vakantie had en hij volgende week weer motorrijles krijgquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook onderhand al maanden geleden dat Huub bij een stemming zijn motorrijles toegezegd kreeg.
Jaap denkt idd dat ze het opgeeft als ze het niet meer trekt, maar Nadia geeft het niet op als ze het niet meer trekt, ze maakt het leven voor iedereen dan gewoon onmogelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, en da's dus niet 'gevoelig'. Jaap denkt dat ze bij het minste geringste weg zou kunnen lopen. Maar ja, Jaap is geen vrouwenkenner![]()
[..]
Calculerend huilen dus. Ik denk dat Lieke nog gevoeliger is dan Nadia![]()
Oh okee, dat valt dan mee. Voor het overige blijft het inderdaad raar, ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:54 schreef Desii het volgende:
[..]
idd, hij heeft 1 les gehad.... maar ik begreep dat Rene nu 4 weken vakantie had en hij volgende week weer motorrijles krijg
Andries is redacteur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Andries de ankeilers op de voorpagina niet verzint. Dat doet een redacteur meestal.
Hoeft niet, Jaap lult regelmatig een eind uit zijn nek tegen bezoekers, ook als het een interview voor een blad is. Jaap vindt het zelf prachtig dat hij voor de acteur Jaap van Otterlo aangezien werd/wordt en als het onderwerp daarop komt verbaast het me niets als hij dan weer een BS-verhaal gaat ophangen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef Ballistixx het volgende:
yuh, al ze dat doen dan weet je toch gelijk dat ze wat te verbergen hebben...
Ze willen blijkbaar niet openbaar maken dat de hele kooi uit verzonnen verhaalijnen bestaat en er heel veel geacteerd wordt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Redactie is inderdaad een stelletje apatische losers geworden ....... streamlock na streamlock,
en niet even die Party de kooi in, waar Amanda voor sletje wordt uitgemaakt.
Wat hebben ze te verliezen, vraag je je inmiddels toch ernstig af ....
Kom je gezellig mijn geloof aanhangen: dat een staart zo goed als nooit leuk is bij een man!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:57 schreef Disana het volgende:
Heeft deze meneer ook een naam? Ik ben trouwens zojuist van mijn geloof gevallen dat een staart altijd leuk is voor een man.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:00 schreef DrsH het volgende:
Jees Dennix krijgt zangles van de gereincarneerde Wally Tax
Precies, 'gevoelig' is wat breder dan op je eigen commando kunnen janken. Lieke is zich ook meer bewust van (de gevoelens van) haar omgeving, Nadia is dat alleen in zoverre het haarzelf betreft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap denkt idd dat ze het opgeeft als ze het niet meer trekt, maar Nadia geeft het niet op als ze het niet meer trekt, ze maakt het leven voor iedereen dan gewoon onmogelijk![]()
Lieke is wellicht in sommige zaken wat harder, maar kan moeilijk kritiek hebben en is iig een stuk oprechter. Lieke laat het alleen zien als het echt heel zeer doet, maar dat wil niet zeggen dat er geen zeer zit zolang ze het niet laat zien
Waren dat dezelfde lui, die ook glashard hier kwamen beweren, dat alle miljonairsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:57 schreef farceman het volgende:
[..]
Terwijl dit hier al veel eerder door mensen van de redactie gewoon is toegegeven.
Oh ja, inderdaad. Wie de lol ervan inzag, lag krom bij Het Dorpquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef Desii het volgende:
Nou Rob en Nix.... kappen met dat genozel en zingen
Misschien ga ik Brian zijn muzieklessen nog waarderen..... want dat was altijd wel lachen
Tttttttttthhhhhhhhuiz!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaad. Wie de lol ervan inzag, lag krom bij Het Dorp![]()
Oh nee, dat kan ik onmogelijk doen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom je gezellig mijn geloof aanhangen: dat een staart zo goed als nooit leuk is bij een man!
Tttthuiiiisss heb ik nog een anzichtkaarrrt. Hilarisch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaad. Wie de lol ervan inzag, lag krom bij Het Dorp![]()
Ik vond sowieso die lessen van Judith tot een bepaald punt wel leuk om te zien, ook de anderen. Wat mij betreft mogen ze er wel weer zoiets in gooien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tttthuiiiisss heb ik nog een anzichtkaarrrt. Hilarisch.
ik ook en ook de acteerlessen tussen Huub en Amanda waren leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond sowieso die lessen van Judith tot een bepaald punt wel leuk om te zien, ook de anderen. Wat mij betreft mogen ze er wel weer zoiets in gooien.
Was dat ook niet een man met een staart?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:06 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook en ook de acteerlessen tussen Huub en Amanda waren leuk
Na al die acties na de 6-2 toen iedereen afzei, toen heeft Huub ook aangegeven dat zijn rijlessen voorlopig stoptenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh okee, dat valt dan mee. Voor het overige blijft het inderdaad raar, ben ik met je eens.
Die was ik vergeten. Inderdaad. En Sylvia d'r paaldansen, en dat stijldansen, wat was het ook alweer, geen tango. Het was best leuk dat soort dingen te zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:06 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook en ook de acteerlessen tussen Huub en Amanda waren leuk
Da's leuk, mooi dat jij dat even zag. Ik zie Emma zelfsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:07 schreef mootie het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=8872&postdays=0&postorder=asc&start=375
Judith is op VOL, even kijken wat ze van de zang vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |