hij houdt al even zijn mondquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:19 schreef Meganog het volgende:
Zonde dat Huub zich ermee bemoeit.
Die is de eerste die er na 23 september jankend uitrent..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
Nadia weer aan het janken? Wat een labilo is het toch ook. Daarom moet het toch mogelijk zijn haar binnen de kortste keren jankend die villa uit te werken? Ik zeg: alle ballen op Nadia met de ongelijke ballen!
Ken toch, je moet ergens de boodschappen doen en als je op de kleintjes kan letten, waarom niet.quote:
Euroshopper heb ik ook wel eens gesignaleerd (de zoute drop van Euroshopper isquote:
José lijkt hier net zo'n kampbewaarster uit WOIIquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:05 schreef HiDiHo het volgende:
Dat wijf spoort echt niet als ze denk dat alles om haar draait![]()
[afbeelding]
Ja gooi degene die voor aktie zorgd er maar uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:19 schreef blomst het volgende:
Palma zal toch wel de eerste zijn die na 17 augustus word ontslagen?
Ook al is het een beetje saai de laatste tijd in de Kooi, Palma haalt het programma wel erg naar beneden.
Palma is geen deelnemer aan het spel. Ze is de werkster maar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:46 schreef maril het volgende:
[..]
Ja gooi degene die voor aktie zorgd er maar uit.
ik ook niet, heb al van alles zitten verzinnen hoe die dingen in elkaar zitten. Net of iedere tiet 2 compartimenten heeft en een siliconen tiet van de ene naar de andere kant drijft of zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:41 schreef Copycat het volgende:
Ik kan maar niet uit over die rare tiet van Nadia.
zelfs als het allemaal is gaan hangen vind ik dit nog knapquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ook niet, heb al van alles zitten verzinnen hoe die dingen in elkaar zitten. Net of iedere tiet 2 compartimenten heeft en een siliconen tiet van de ene naar de andere kant drijft of zo![]()
Dan moeten ze die eistruif s'achts na het gooien opruimen, en haar dus niet in het spel betrekken maar dat doen ze konstant,wel of niet in opdracht van achteren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Palma is geen deelnemer aan het spel. Ze is de werkster maar.
Correct me if I'm wrong, maar daar huur je toch een huishoudster voor in?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:57 schreef maril het volgende:
Dan moeten ze die eistruif s'achts na het gooien opruimen, en haar dus niet in het spel betrekken maar dat doen ze konstant,wel of niet in opdracht van achteren.
Ach kom nou, er ligt een beetje ei op de grond, en Palma maakt er een drama van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:57 schreef maril het volgende:
[..]
Dan moeten ze die eistruif s'achts na het gooien opruimen, en haar dus niet in het spel betrekken maar dat doen ze konstant,wel of niet in opdracht van achteren.
Het is alleen erg dat het van Palma moet komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:01 schreef farscapevr6 het volgende:
eindelijk weer een beetje leven in de kooi hehe
We zijn het er niet over eens dat kan, Palma is voor mij op dit moment de leukste in huis, Palma betekent aktie, ze is er zelfs in geslaagd Dennis en Huub op een lijn te krijgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Ach kom nou, er ligt een beetje ei op de grond, en Palma maakt er een drama van.
Ze moet gewoon haar werk doen en verder niet.
Maar AH is geen sponsor meerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ken toch, je moet ergens de boodschappen doen en als je op de kleintjes kan letten, waarom niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |