Ach de locks duren maar heel erg kortquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:47 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
wat is DGK een zielig programma geworden, lock lock lock
Precies, en da's dus niet 'gevoelig'. Jaap denkt dat ze bij het minste geringste weg zou kunnen lopen. Maar ja, Jaap is geen vrouwenkennerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadia gaat niet weg... die melkt haar vermogen tot het produceren van waterlanders uit tot zelfs het IJsselmeer al droog zou zijn geweest, en dan nog gaat ze alleen maar als ze er uitgestemd wordt.
Calculerend huilen dus. Ik denk dat Lieke nog gevoeliger is dan Nadiaquote:En die stemming zou ik wel eens willen zien, als Amanda dan als laatste moet dan heeft ze ondertussen waarschijnlijk al zo hard (en "oprecht") gejankt dat Amanda haar de doodschop niet durft te geven.
Snap niet dat ze daar zo spastisch over doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Streamlock , het gaat erover dat Jaap misschien acteur is.
Redactie is inderdaad een stelletje apatische losers geworden ....... streamlock na streamlock,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:49 schreef beequeen het volgende:
En weer streamlock bij Jaap als het over acteren gaat.
Het is ook onderhand al maanden geleden dat Huub bij een stemming zijn motorrijles toegezegd kreeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef Desii het volgende:
Ik vind het heeeeeel raar, dat Nix al 2 activiteiten heeft (dj-les en zangles).... Lieke heeft nog helemaal niets (ze mag mee beleggen, maar eigenlijk was dat voor Huub en Brian)
Sex sells.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff hoezo staat op die cover 'sletje Amanda' ?? Ze is het wel , maar dan is Andries wel erg nep , leuk en aardig doen maar ondertussen dat op de cover zetten. Ach ja , dat is z'n werk he..
Ik gok zo dat Andries de ankeilers op de voorpagina niet verzint. Dat doet een redacteur meestal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff hoezo staat op die cover 'sletje Amanda' ?? Ze is het wel , maar dan is Andries wel erg nep , leuk en aardig doen maar ondertussen dat op de cover zetten. Ach ja , dat is z'n werk he..
idd, hij heeft 1 les gehad.... maar ik begreep dat Rene nu 4 weken vakantie had en hij volgende week weer motorrijles krijgquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook onderhand al maanden geleden dat Huub bij een stemming zijn motorrijles toegezegd kreeg.
Jaap denkt idd dat ze het opgeeft als ze het niet meer trekt, maar Nadia geeft het niet op als ze het niet meer trekt, ze maakt het leven voor iedereen dan gewoon onmogelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, en da's dus niet 'gevoelig'. Jaap denkt dat ze bij het minste geringste weg zou kunnen lopen. Maar ja, Jaap is geen vrouwenkenner![]()
[..]
Calculerend huilen dus. Ik denk dat Lieke nog gevoeliger is dan Nadia![]()
Oh okee, dat valt dan mee. Voor het overige blijft het inderdaad raar, ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:54 schreef Desii het volgende:
[..]
idd, hij heeft 1 les gehad.... maar ik begreep dat Rene nu 4 weken vakantie had en hij volgende week weer motorrijles krijg
Andries is redacteur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Andries de ankeilers op de voorpagina niet verzint. Dat doet een redacteur meestal.
Hoeft niet, Jaap lult regelmatig een eind uit zijn nek tegen bezoekers, ook als het een interview voor een blad is. Jaap vindt het zelf prachtig dat hij voor de acteur Jaap van Otterlo aangezien werd/wordt en als het onderwerp daarop komt verbaast het me niets als hij dan weer een BS-verhaal gaat ophangen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef Ballistixx het volgende:
yuh, al ze dat doen dan weet je toch gelijk dat ze wat te verbergen hebben...
Ze willen blijkbaar niet openbaar maken dat de hele kooi uit verzonnen verhaalijnen bestaat en er heel veel geacteerd wordt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Redactie is inderdaad een stelletje apatische losers geworden ....... streamlock na streamlock,
en niet even die Party de kooi in, waar Amanda voor sletje wordt uitgemaakt.
Wat hebben ze te verliezen, vraag je je inmiddels toch ernstig af ....
Kom je gezellig mijn geloof aanhangen: dat een staart zo goed als nooit leuk is bij een man!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:57 schreef Disana het volgende:
Heeft deze meneer ook een naam? Ik ben trouwens zojuist van mijn geloof gevallen dat een staart altijd leuk is voor een man.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:00 schreef DrsH het volgende:
Jees Dennix krijgt zangles van de gereincarneerde Wally Tax
Precies, 'gevoelig' is wat breder dan op je eigen commando kunnen janken. Lieke is zich ook meer bewust van (de gevoelens van) haar omgeving, Nadia is dat alleen in zoverre het haarzelf betreft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap denkt idd dat ze het opgeeft als ze het niet meer trekt, maar Nadia geeft het niet op als ze het niet meer trekt, ze maakt het leven voor iedereen dan gewoon onmogelijk![]()
Lieke is wellicht in sommige zaken wat harder, maar kan moeilijk kritiek hebben en is iig een stuk oprechter. Lieke laat het alleen zien als het echt heel zeer doet, maar dat wil niet zeggen dat er geen zeer zit zolang ze het niet laat zien
Waren dat dezelfde lui, die ook glashard hier kwamen beweren, dat alle miljonairsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:57 schreef farceman het volgende:
[..]
Terwijl dit hier al veel eerder door mensen van de redactie gewoon is toegegeven.
Oh ja, inderdaad. Wie de lol ervan inzag, lag krom bij Het Dorpquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef Desii het volgende:
Nou Rob en Nix.... kappen met dat genozel en zingen
Misschien ga ik Brian zijn muzieklessen nog waarderen..... want dat was altijd wel lachen
Tttttttttthhhhhhhhuiz!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaad. Wie de lol ervan inzag, lag krom bij Het Dorp![]()
Oh nee, dat kan ik onmogelijk doen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom je gezellig mijn geloof aanhangen: dat een staart zo goed als nooit leuk is bij een man!
Tttthuiiiisss heb ik nog een anzichtkaarrrt. Hilarisch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaad. Wie de lol ervan inzag, lag krom bij Het Dorp![]()
Ik vond sowieso die lessen van Judith tot een bepaald punt wel leuk om te zien, ook de anderen. Wat mij betreft mogen ze er wel weer zoiets in gooien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tttthuiiiisss heb ik nog een anzichtkaarrrt. Hilarisch.
ik ook en ook de acteerlessen tussen Huub en Amanda waren leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond sowieso die lessen van Judith tot een bepaald punt wel leuk om te zien, ook de anderen. Wat mij betreft mogen ze er wel weer zoiets in gooien.
Was dat ook niet een man met een staart?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:06 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook en ook de acteerlessen tussen Huub en Amanda waren leuk
Na al die acties na de 6-2 toen iedereen afzei, toen heeft Huub ook aangegeven dat zijn rijlessen voorlopig stoptenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh okee, dat valt dan mee. Voor het overige blijft het inderdaad raar, ben ik met je eens.
Die was ik vergeten. Inderdaad. En Sylvia d'r paaldansen, en dat stijldansen, wat was het ook alweer, geen tango. Het was best leuk dat soort dingen te zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:06 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook en ook de acteerlessen tussen Huub en Amanda waren leuk
Da's leuk, mooi dat jij dat even zag. Ik zie Emma zelfsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:07 schreef mootie het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=8872&postdays=0&postorder=asc&start=375
Judith is op VOL, even kijken wat ze van de zang vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |