gna gnaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, stem zoekt stem?![]()
Tuurlijk, alles wordt nu gelijk dicht geknald als het even niet toelaatbaar is voor de productiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:29 schreef farceman het volgende:
Tjonge Jaap verteld dat Nadia puur een verhaallijn was en gelijk streamlock
Volgens mij bedoelt Jaap dat meer in de zin van dat er maar een haartje verkeerd hoeft te zitten en het tranendal barst al los....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:23 schreef Disana het volgende:
Jaap noemt Nadia 'gevoelig'. Volgens mij is dat niet het goede woord, volgens mij is ze helemaal niet zo kwetsbaar, maar eerder egocentrisch verwend.
Ja ik begrijp wel wat hij bedoelt, maar dat is toch niet wat we in het algemeen onder 'gevoelig' verstaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Jaap dat meer in de zin van dat er maar een haartje verkeerd hoeft te zitten en het tranendal barst al los....
In het geval van Nadia zo ongeveer letterlijk
Uiteraard niet, maar Jaap heeft een vrij humoristisch en scherp taalgevoelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wel wat hij bedoelt, maar dat is toch niet wat we in het algemeen onder 'gevoelig' verstaan.
en dat ging dan over haar binnenkomst? toen ze nog best een stevige tante leek en rat en snollie flink aanschoot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:29 schreef farceman het volgende:
Tjonge Jaap verteld dat Nadia puur een verhaallijn was en gelijk streamlock
Hij gebruikte het in verband met eruit liggen/weglopen. En dat moet ik nog zien bij Nadia.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar Jaap heeft een vrij humoristisch en scherp taalgevoel
Ligt die Party met 'sletje Amanda' op de cover er ook bij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:39 schreef Leandra het volgende:
Ondertussen aan de eettafel: De roddelbladen worden zo ongeveer opgevreten door Dennis, Huub en Lieke onder toeziend oog (en oor) van Joop
Die heb ik nog niet gezien, helaas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt die Party met 'sletje Amanda' op de cover er ook bij?
Nadia gaat niet weg... die melkt haar vermogen tot het produceren van waterlanders uit tot zelfs het IJsselmeer al droog zou zijn geweest, en dan nog gaat ze alleen maar als ze er uitgestemd wordt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij gebruikte het in verband met eruit liggen/weglopen. En dat moet ik nog zien bij Nadia.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
De zangleraar van Dennix in da house, ene Rob.
Is dat online ergens terug te lezen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt die Party met 'sletje Amanda' op de cover er ook bij?
Jippie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
De zangleraar van Dennix in da house, ene Rob.
Ja: http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1717653#1717653quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef BuffyJan het volgende:
Is dat online ergens terug te lezen?
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=2444&start=450quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Is dat online ergens terug te lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |