Zij werkt ook voor de Party, maar het is niet niet duidelijk wat ze doet. Ze stelt af een toe een vraag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat doet die Chantal er eigenlijk bij, een soort beeldvulling?
Ikheb niet zoveel goede gedachtes over Natasja maarvolgens mij kon ze wel kokenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:07 schreef mootie het volgende:
Oh god.... Natasja heeft een kookboek geschreven![]()
Ze hebben verschillende Party's bij zich, dus dat zal wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop dat ze de laatste Party ook laten zien met sletje op de voorpagina.
Hoe kun je ziijn kop vergeten zijn. Ik zie hem nog toen Kelly vertelde dat ze een omgebouwde wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:12 schreef StephanL het volgende:
Chantal ken ik nog welAndries ook, wel, die heeft een boek geschreven. Maar herken hem niet echt.
Hij lijkt wat ouderquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kun je ziijn kop vergeten zijn. Ik zie hem nog toen Kelly vertelde dat ze een omgebouwde was![]()
Da's een tactiek om zijn tegenstander gek te makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian staat te blaffen als een hond tijdens het sparren tegen Hans.![]()
Momenteel interviewt Andries Jaap, die trouwens niet teveel wil zeggen i.v.m. zijn 'plannen'. Chantal is niet op de streams te zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:25 schreef Copycat het volgende:
Wie worden er geïnterviewd? Nadia en Dennis? Dat worden dus een blanco spread in de Party.
Die zit te geiten met Palma, volgens mij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Momenteel interviewt Andries Jaap, die trouwens niet teveel wil zeggen i.v.m. zijn 'plannen'. Chantal is niet op de streams te zien.
Soort zoekt soort, stem zoekt stem?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zit te geiten met Palma, volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |