Dat zie je denk ik helemaal verkeerd, als Jaap zo door gaat haalt hij de finale met gemak. Hij heeft 2 back-ups , hij kan inprincipe nog naar Huub + hij heeft geen grote vijanden. Hij bracht de show weer op gang dmv van terror , dat zag ik andere niet doen , dus laf vind ik hem sowieso niet. Hij houdt zich nu gewoon rustig en afentoe wat humor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap is net zo laf als dat ie vet is. Heb je ook helemaal niets aan in het spel.
Ach ze doet tenminste wel mee....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef mootie het volgende:
Amanda die een beetje lafjes staat te pielen met de lichtste gewichtjes![]()
mee eens...vind japio stoer...en normaal....dat gore wat hij deed is niks zeggen over hem als persoon...want 300.000.000 mensen hebben ook gelachen om Jackass the waarom niet om japio.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dat zie je denk ik helemaal verkeerd, als Jaap zo door gaat haalt hij de finale met gemak. Hij heeft 2 back-ups , hij kan inprincipe nog naar Huub + hij heeft geen grote vijanden. Hij bracht de show weer op gang dmv van terror , dat zag ik andere niet doen , dus laf vind ik hem sowieso niet. Hij houdt zich nu gewoon rustig en afentoe wat humor.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:28 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat hij niet wil sparren. Iedere klap op je hoofd is er 1 teveel.
Dennix zegt: "Brian krijgt ook veel klappen op zijn hoofd."
Huub antwoord: "Hij gaat zijn gang maar, bij Brian valt er niet veel te beschadigen."
triestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef mootie het volgende:
Nadia en Dennis zijn er er over eens dat Nadia een lekker kontje heeft.
voel je aub niet aangesproken met de rest bedoel ik de bewoners slimme....niet de mensen op fok...en nogmaals, het is onvergelijkbaar met wat aggressor Hubio en Briandead en Dennox hebben laten zien...dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef mahe het volgende:
dat hij fysiek niet te ver gaat (10cm) hebben we gezien en we zuigen er geen puntje aan, bah![]()
![]()
![]()
niet alleen triest ...tis ook niet waar...want werkelijk alles aan nadia is lelijk..maar das mijn persoonlijke mening...quote:
idd...kots kots...alles ok verder BQ? met mij wel...rustig vandaag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
Nada: Dennix, ik ben toch je lieve vriendinnetje?![]()
Alles goed hier hoor, lekker weertje dus ik ga het zonnetje maar weer eens inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
idd...kots kots...alles ok verder BQ? met mij wel...rustig vandaag.![]()
Dat zei Lieke ook een keer tegen haar. Er kwam een leuke dame binnen met niveau, maar dat is nu afgezakt tot het niveau van Amanda.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:39 schreef riri het volgende:
Nadia begint steeds meer een kloon van amanda te worden
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef mootie het volgende:
Nadia en Dennis zijn er er over eens dat Nadia een lekker kontje heeft.
idd, maar ik vind dat zij zich nog sletterig opstelt als Amandaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zei Lieke ook een keer tegen haar. Er kwam een leuke dame binnen met niveau, maar dat is nu afgezakt tot het niveau van Amanda.
Dat is zo jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:43 schreef Desii het volgende:
[..]
idd, maar ik vind dat zij zich nog sletterig opstelt als Amanda
Amanda is wie ze is..... Nada is zo verschrikkelijke nep en overdreven![]()
Leuke insteek idd, dat zijn dus Amanda, Dennix of Nada.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:44 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me trouwens een geweldig plan om bij de volgende popo degene met de minste stemmen er uit te knikkeren.
BQ ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef mazaru het volgende:
Streams op Nix en Nada
Mazaru wordt misselijk van die twee!
Streams uit!
![]()
Nadaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke insteek idd, dat zijn dus Amanda, Dennix of Nada.
Rechtstreeks uit het liedje "stars are blind" ofzo, van haar idool...Paris Hiltonquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
Kan jij me echt liefde geven, kan jij me dat geven? *eeeeew*
Het wazige is dat Nadia dat met opzet doet....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Rechtstreeks uit het liedje "stars are blind" ofzo, van haar idool...Paris Hilton![]()
En over het niveau van Amanda en Nadia gesproken...vindt de opmerkingen daar over soms zelfs al een belediging voor Amanda.Nadir zit al een tandje of wat onder dat Niveau.
![]()
Te veel klappen op zijn hoofd van Hansje gehad?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:52 schreef riri het volgende:
spastisch gedrag van die Brian....
Maar als de streams doorgaan, wie bepaalt dan wanneer er een streamlock komt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:53 schreef StephanL het volgende:
Ben benieuwd wat we vrijdag te zien krijgen. Hoop dat de streams gewoon door gaan en dat we dan maar kunnen kijken naar de technicie die een live verbinding proberen op te zettenOf het decor opbouewen ofzo.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Dennis moet Nadia's pony fohnen, hij denkt dat hij dat wel kan.
Wat doet die Chantal er eigenlijk bij, een soort beeldvulling?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Andries, Chantal en Joop in da house.
O ja, zo heet ze.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Andries, Chantal en Joop in da house.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |