De eerste klap ? Die heeft ze een hele tijd geleden al van Brian gehad hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef riri het volgende:
komt dat arrogante kind van een Amanda ook weer aan...zegt ze tegen Huub: Bek houden tegen mij!!
Ze wordt goed bewerkt door Brian...vraag me af of ze nog een eigen mening heeft.
Maar ja,ze laat zich liever voor del en weet ik dat wat uitmaken door brian en de eerste klap zal ook wel niet lang meer op zich laten wachten.
Kijken of ze dan nog zo'n grote mond heeft
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef riri het volgende:
komt dat arrogante kind van een Amanda ook weer aan...zegt ze tegen Huub: Bek houden tegen mij!!
Ze wordt goed bewerkt door Brian...vraag me af of ze nog een eigen mening heeft.
Maar ja,ze laat zich liever voor del en weet ik dat wat uitmaken door brian en de eerste tweede klap zal ook wel niet lang meer op zich laten wachten.
Dat doet hij alleen omdat hij van haar houdt en haar iets wil leren en zijn niet luistert. Logisch toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef riri het volgende:
Maar ja,ze laat zich liever voor del en weet ik dat wat uitmaken door brian en de eerste klap zal ook wel niet lang meer op zich laten wachten.
Ja gisteren nog een blauwe nu een wittequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
Heeft Nadia vandaag een nieuw handdoekje aan?![]()
ja dit gebruiken ze voor 3 dagen tv dus het wordt weer ouderwets saaiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
De rust is weer terug?
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
De rust is weer terug?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:18 schreef farscapevr6 het volgende:
zei ze dat over die kut en je bent net een wijf niet tegen nix??
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:24 schreef Varen het volgende:
Het programma komt rechtstreeks uit de villa van De Gouden Kooi. Het tweetal praat met Linda de Mol, Gordon, Beau van Erven Dorens, Bridget Maasland, Humberto Tan en Jack Spijkerman. De laatste speelt een bijzondere editie van zijn tv-spelletje De Kop Van Jut.
bron telegraaf
of vertel ik oud nieuws![]()
Volgens mij zei ze dat tegen Dennix, althans , als ik de vorige COS teruglees.quote:
ga jij het aan Palma vertellenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:30 schreef riri het volgende:
stel je voor dat je als schoonmaakbedrijf ergens schoonmaakt elke dag en de avond ervoor is daar een feest geweest...je vindt daar allerlei troep en zo de dag erna...dat betekent toch niet dat je niet hoeft schoon te maken?
Je bent toch een overeenkost aangegaan en dan hoor je gewoon op te ruimen anders neemt dat bedrijf gewoon een ander schoonmaakbedrijf...zo simpel is dat
ja en nergens aan mee willen doen, alleen maar hangen en een beetje mensen afkrekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef riri het volgende:
Begin een vreselijke aversie tegen Brian en Amanda te krijgen...als je Brian ook ziet zitten...wat denkt ie nou,dat het daar een vakantieoord is en dat hij al gewonnen heeft?
Ik hoop echt dat die twee het nog heel moeilijk krijgen....
Amanda doet niks meer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef riri het volgende:
Begin een vreselijke aversie tegen Brian en Amanda te krijgen...als je Brian ook ziet zitten...wat denkt ie nou,dat het daar een vakantieoord is en dat hij al gewonnen heeft?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef StephanL het volgende:
Kunnen ze niet aan wat opdrachten worden geholpen ala big brother
Wanneer gaat ze daar dan mee beginnen? Door zelf die poort uit te rennen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef 2live het volgende:
amanda; het enige wat je hier met zijn allen moet doen is mensen eruit krijgen. Voor de rest doe ik niks meer.
Dat hoop ik ook, maar ja, we weten allemaal dat die twee geen strobreed in de weg wordtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef riri het volgende:
Sletje en Sjakie op de camping.quote:
Uuh, ze zijn toch ook op vakantie...CenterParcs kan er nog een puntje aan zuigen..."er even tussenuit"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef riri het volgende:
als je Brian ook ziet zitten...wat denkt ie nou,dat het daar een vakantieoord is en dat hij al gewonnen heeft?
ja en brrrrr heeft zxich opgegeven als poolboyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:45 schreef Meganog het volgende:
Brian vindt dat de anderen terugwillen naar de slavernij en alle personeel kunnen commanderen.
Amanda is het ermee eens en vindt het niet kunnen dat ze zo uit de hoogte doen (dat doet ze zelf natuurlijk nooooooit).
Een paar sconden hiervoor lachen ze nog hartelijk om de opmerking van Amanda dat Lieke in de villa als poetsvrouw begonnen is.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:45 schreef Meganog het volgende:
Brian vindt dat de anderen terugwillen naar de slavernij en alle personeel kunnen commanderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |