ja en nergens aan mee willen doen, alleen maar hangen en een beetje mensen afkrekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef riri het volgende:
Begin een vreselijke aversie tegen Brian en Amanda te krijgen...als je Brian ook ziet zitten...wat denkt ie nou,dat het daar een vakantieoord is en dat hij al gewonnen heeft?
Ik hoop echt dat die twee het nog heel moeilijk krijgen....
Amanda doet niks meer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef riri het volgende:
Begin een vreselijke aversie tegen Brian en Amanda te krijgen...als je Brian ook ziet zitten...wat denkt ie nou,dat het daar een vakantieoord is en dat hij al gewonnen heeft?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef StephanL het volgende:
Kunnen ze niet aan wat opdrachten worden geholpen ala big brother
Wanneer gaat ze daar dan mee beginnen? Door zelf die poort uit te rennen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:37 schreef 2live het volgende:
amanda; het enige wat je hier met zijn allen moet doen is mensen eruit krijgen. Voor de rest doe ik niks meer.
Dat hoop ik ook, maar ja, we weten allemaal dat die twee geen strobreed in de weg wordtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef riri het volgende:
Sletje en Sjakie op de camping.quote:
Uuh, ze zijn toch ook op vakantie...CenterParcs kan er nog een puntje aan zuigen..."er even tussenuit"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef riri het volgende:
als je Brian ook ziet zitten...wat denkt ie nou,dat het daar een vakantieoord is en dat hij al gewonnen heeft?
ja en brrrrr heeft zxich opgegeven als poolboyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:45 schreef Meganog het volgende:
Brian vindt dat de anderen terugwillen naar de slavernij en alle personeel kunnen commanderen.
Amanda is het ermee eens en vindt het niet kunnen dat ze zo uit de hoogte doen (dat doet ze zelf natuurlijk nooooooit).
Een paar sconden hiervoor lachen ze nog hartelijk om de opmerking van Amanda dat Lieke in de villa als poetsvrouw begonnen is.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:45 schreef Meganog het volgende:
Brian vindt dat de anderen terugwillen naar de slavernij en alle personeel kunnen commanderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |