abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52353538
eindelijk weer een beetje leven in de kooi hehe
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:01:40 #42
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52353550
Ik zou ook stoer en lachend vertellen hoe iemand m'n vriendin bij d'r borsten heeft gegerepen.
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:01 schreef farscapevr6 het volgende:
eindelijk weer een beetje leven in de kooi hehe
Het is alleen erg dat het van Palma moet komen.
pi_52353579
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:00 schreef blomst het volgende:

[..]

Ach kom nou, er ligt een beetje ei op de grond, en Palma maakt er een drama van.
Ze moet gewoon haar werk doen en verder niet.
We zijn het er niet over eens dat kan, Palma is voor mij op dit moment de leukste in huis, Palma betekent aktie, ze is er zelfs in geslaagd Dennis en Huub op een lijn te krijgen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_52353588
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:31 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ken toch, je moet ergens de boodschappen doen en als je op de kleintjes kan letten, waarom niet.
Maar AH is geen sponsor meer
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_52353599
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 10:36 schreef tipsch het volgende:
OP klaar

edit: jammer van de namen, ik hou het liever op Dennis en Nadia ipv die stomme bijnamen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_52353602
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:03 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Maar AH is geen sponsor meer
Weet ik
pi_52353608
wat is dat met amanda de laatste tijd, die keurt alles af en niks mag meer.

dat mormel begint steeds meer te denken dat t een beutyfarm is
pi_52353637
Waarom is Palma nog in DGK eigenlijk?
Ze kunnen haar toch ook wegstemmen?
pi_52353640
komt dat arrogante kind van een Amanda ook weer aan...zegt ze tegen Huub: Bek houden tegen mij!!

Ze wordt goed bewerkt door Brian...vraag me af of ze nog een eigen mening heeft.
Maar ja,ze laat zich liever voor del en weet ik dat wat uitmaken door brian en de eerste klap zal ook wel niet lang meer op zich laten wachten.
Kijken of ze dan nog zo'n grote mond heeft
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52353670
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef riri het volgende:
komt dat arrogante kind van een Amanda ook weer aan...zegt ze tegen Huub: Bek houden tegen mij!!

Ze wordt goed bewerkt door Brian...vraag me af of ze nog een eigen mening heeft.
Maar ja,ze laat zich liever voor del en weet ik dat wat uitmaken door brian en de eerste klap zal ook wel niet lang meer op zich laten wachten.
De eerste klap ? Die heeft ze een hele tijd geleden al van Brian gehad hoor.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:08:20 #52
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_52353678
quote:

Maar ja,ze laat zich liever voor del en weet ik dat wat uitmaken door brian en de eerste tweede klap zal ook wel niet lang meer op zich laten wachten.
pi_52353700
quote:

Dat doet hij alleen omdat hij van haar houdt en haar iets wil leren en zijn niet luistert. Logisch toch?
pi_52353705
Heerlijk...al uren geen streams alleen op Nadia en/of Amanda..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_52353730
Heeft Nadia vandaag een nieuw handdoekje aan?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:11:42 #56
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52353751
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:11 schreef 2live het volgende:
Heeft Nadia vandaag een nieuw handdoekje aan?
Ja gisteren nog een blauwe nu een witte
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:12:10 #57
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_52353764
lieke zegt als er eenveel douched dan ben jij t wel tegen nadia?
zieltjes an t winnen?
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_52353902
De rust is weer terug?
Goedemorgen :W
pi_52353914
10:32-"Jullie moeten eens respect tonen!"
"Jullie moeten eens respect tonen!"Vannacht heeft zich weer van alles afgespeeld in de Villa. Een spelletje met eieren mondde uit in een terror-act van Jaap, waarbij het eigeel weer zoals vanouds in het rond vloog. Uiteindelijk zijn alle Miljonairs gaan slapen, zonder de rotzooi op te ruimen. Dus wie kan de troep opruimen…? Palma stormt direct de slaapkamer in wanneer ze de troep heeft ontdekt. “Wie heeft dit gedaan?”, roept ze, waarop ze doorverwezen wordt naar Jaap. Deze ontkent in alle toonaarden en zegt dat hij zijn eigen troep al heeft opgeruimd. “Nadia en Lieke hebben de rest van de troep gemaakt”, verzekert hij het hoofd huishouding. Palma begint hierop een tirade tegen Lieke, waarbij ook Huub zich direct laat gelden. “Je bent hier de poetsvrouw! Ga schoonmaken!”, roept hij. “En jullie moeten eens respect tonen voor het personeel!”, schreeuwt Palma terug.

Even later richt Palma zich ook tot Nadia, maar dit valt niet in goede aarde bij Dennis. “Wat was er nou met jou en Nadia? Ik hoor dat jij haar voor rotte vis zit uit te maken! En dat je iets over haar moeder hebt gezegd?”, begint Dennis het gesprek op agressieve toon.
Palma legt uit wat ze gezegd heeft, maar wanneer ook Huub zijn duit in het zakje doet, ontploft het hoofd huishouding opnieuw. “Je had een k*t moeten hebben, Huub! Je bent een oud wijf!”, roept ze.

Zoals het er naar uitziet heeft Palma vandaag met iedereen ruzie. Het is dan ook geen pretje om schoon te maken in een Villa vol eigeel en andere smerigheid. Wordt de vrede vandaag nog getekend?

zei ze dat over die kut en je bent net een wijf niet tegen nix??
pi_52353933
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
De rust is weer terug?
ja dit gebruiken ze voor 3 dagen tv dus het wordt weer ouderwets saai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')