En toen Huub zei: waar bemoei jij je mee was Brain muisstil!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:51 schreef Varen het volgende:
Brian zit nou te zeuren over Lieke haar actie van gisteravond, waar Brian lachtte er gisteren hard om
Een gevalletje van de pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:38 schreef 2live het volgende:
amanda; Huub is achterbaks. Zegt dingen achter je rug.
die twee doen niets andersquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Een gevalletje van de pot verwijt de ketel![]()
Amanda lult net zo goed achter iemands rug om!
Wat zat je net te doen bij Brian, teef![]()
Dat kun je nu al invullen. Brian wordt boos, is teleurgesteld. Amanda drinkt schuldbewust een paar glazen water en neukt voor vergiffenis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:04 schreef riri het volgende:
hoop dat er een feest komt ja en dat ze niet van de drank af kan blijven...zullen we eens zien hoe brian op zijn delletje reageert
niet als ze echt te ver gaatquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kun je nu al invullen. Brian wordt boos, is teleurgesteld. Amanda drinkt schuldbewust een paar glazen water en neukt voor vergiffenis.
![]()
Dan slaat of trapt ie haar nog even, of geeft haar een kopstoot, voordat de rest van het scenario in werking treedt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:09 schreef riri het volgende:
niet als ze echt te ver gaat
Ik vind die stemmen wel bij elkaar passen. Ik vind het wel klinken....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:11 schreef 2live het volgende:
Brian speelt een liedje en Amanda zingt mee. Het is toch verschrikkelijk, wat slecht. Brian denkt dat een nummer uit 1 akkoord bestaat en Amanda zingt als een zieke zeehond.
Heb je koorts?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind die stemmen wel bij elkaar passen. Ik vind het wel klinken....
Ook toondoof?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind die stemmen wel bij elkaar passen. Ik vind het wel klinken....
Dan gaat die open vleeswond op z'n been verder kapot en komt er vuil in.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:21 schreef mootie het volgende:
Waarom mag Fries eigenlijk niet gewoon los in de bak lopen?
Maar ze mogen er wel op galopperen en van allesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dan gaat die open vleeswond op z'n been verder kapot en komt er vuil in.![]()
Ja, klopt...ze belasten hem wel al een stuk minder.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze mogen er wel op galopperen en van alles![]()
Arm beest, dat zou ie nou net nodig hebben, beetje klieren in zn eentje, beetje rollen, beetje rondwandelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, klopt...ze belasten hem wel al een stuk minder.
Maar als ze hem los laten in die bak. Dan gaat zo'n paard op de grond liggen rollen en doen, en dat is niet helemaal de bedoeling.![]()
Volgens mij weet Huub er wel van, aan zijn reactie te merken, maar Lieke niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:33 schreef mootie het volgende:
Ooooooops Ellen: Jullie gaan live op de buis hoorde ik?
Lieke en Huub: WAaaaaaaaaat?
Ellen: Eeeeeeeeuhmmmmm jullie gaan verhuizen toch?
ja, jij niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:37 schreef tony39 het volgende:
verhuizen??????????? weet iemand hier meer over
Van de zender Tien naar RTL.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:37 schreef tony39 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:37 schreef tony39 het volgende:
Dat bevestigt het vermoeden van Brian, Jaap en Dennis (gisterenavond), dat Huub op één of andere manier een informatievoorsprong heeft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij weet Huub er wel van, aan zijn reactie te merken, maar Lieke niet.
hij let gewoon goed op gecombineerd met enige intelligentiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat bevestigt het vermoeden van Brian, Jaap en Dennis (gisterenavond), dat Huub op één of andere manier een informatievoorsprong heeft.
Jaap is net zo laf als dat ie vet is. Heb je ook helemaal niets aan in het spel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:15 schreef mootie het volgende:
Maar Jaap wil Brian niet schaden.... want hij wil iedereen te vriend houden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |