In dat opzicht nog wel ja...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef DeToXiC het volgende:
Trouwens...ik ben 2 dagen na jou jarig... Dan ben jij ook een Maagd...![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:15 schreef -Magnolia- het volgende:
Heren en dame,
Over precies 2 weken ben ik jarig...
Al enig idee wat ik cadeau krijg?![]()
Een mangotheedoos?quote:
Das een verassingquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:15 schreef -Magnolia- het volgende:
Heren en dame,
Over precies 2 weken ben ik jarig...
Al enig idee wat ik cadeau krijg?![]()
Je bent niet de enige hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Een mangotheedoos?
Sorry, maar ik moet hier even om lachen
ah een stelletje maagden hierquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef DeToXiC het volgende:
Trouwens...ik ben 2 dagen na jou jarig... Dan ben jij ook een Maagd...![]()
![]()
![]()
Die grap is zoooo ....quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah een stelletje maagden hier
Pranfeuri!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kicke![]()
-t is dus toch dat dingetje van dirkjan, was even de naam vergeten-
sorry..... komt door al die saaiheidquote:
Toen ik deze vorig jaar tegenkwam op m'n Dirkjan scheurkalender viel ik bijna om van het lachen. Vervolgens aan iedereen laten zien, maar niemand vond m leukquote:
2 dagen na mijn verjaardag dus...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik zelfs de datum nog, 31 augustus!
Ik vind 'm ook één van de sterkere dirkjan strokenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Toen ik deze vorig jaar tegenkwam op m'n Dirkjan scheurkalender viel ik bijna om van het lachen. Vervolgens aan iedereen laten zien, maar niemand vond m leuk![]()
Volgens mij weet ik zelfs de datum nog, 31 augustus!
en 41 dagen na de verjaardag van mij, en toevallig op de verjaardag van een vriend van me, die het afgescheurde pranfeuristripje heeft gekregenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
2 dagen na mijn verjaardag dus...![]()
en 4 dagen na de verjaardag van Magnolia
wow, ik geloof dat ik teveel koffie op hebquote:
Ik sloof me helemaal niet uit. Doe helemaal niets extra's. Neem alleen maar de telefoon opquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom sloof jij je uit, terwijl de baas er niet is ? kan ej dat niet doen als hij er wel is ?
je onderschat de handelingen van de telefoon opnemenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik sloof me helemaal niet uit. Doe helemaal niets extra's. Neem alleen maar de telefoon op
Ondertussen Lost gekeken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:34 schreef EggsTC het volgende:
ik meld me ook maar weer eens hier.
Wel balen als je het lepeltje vergeten bent. Moet je weer járen terug.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:35 schreef EggsTC het volgende:
De koffieautomaat is hier stuk ffs... moet jaren lopen voor koffie!!!!!!
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wel balen als je het lepeltje vergeten bent. Moet je weer járen terug.
je krijgt er gelijk een kleintje bijquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wie heeft er een bed voor mij in de aanbieding, even lekker liggen zou best wel goed voor me zijn denk ik...
www.lammertbies.nl ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je krijgt er gelijk een kleintje bij
[afbeelding]
het eind had ik nog neit gezien,quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ook, einde van 3 was echt een hele erge cliffhanger![]()
Sinds ik heb vernomen dat tong80 over de 250.000 zit stelt dat dus echt helemaal niets voor hequote:Op maandag 13 augustus 2007 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 24 berichten en dan heb ik 10.000 berichten op FOK! gespammed
Maar dat rotkind gaat vast herrie makenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm doorlinken niet toegestaan.
nou dan maar deze Teardrop
[afbeelding]
You arrived at the website of Lammert Bies.quote:
daarvoor hebben ze bouwtape uitgevondenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat rotkind gaat vast herrie maken![]()
nog 3 minuten en t is pauzeeequote:Op maandag 13 augustus 2007 11:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik verveel me zoohoohoohoohooooooooooo.
Je gaat toch niet zingen, hè?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik verveel me zoohoohoohoohooooooooooo.
33quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nog 3 minuten en t is pauzeee![]()
Je gaat er maar meteen van uit dat ik het niet in me heb?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zingen, hè?
*oordoppen uit de la trekt*
* Seventees bekogelt DeToXiC met mango'squote:Op maandag 13 augustus 2007 11:57 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb hooohooongeeeeer!!!
Kattengejankquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je gaat er maar meteen van uit dat ik het niet in me heb?.
Grappige beestjes, die lynxen.quote:
Je zou ze eens in het wild moeten zienquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Grappige beestjes, die lynxen.
Zag ze laatst nog in Artis
Hij deed alleen niet veel. Stond maar wat stil te staan.
Niks, zoals je ziet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:13 schreef EggsTC het volgende:
Wat doen jullie allemaal voor werk dan
Dat zou tegenwoordig in Nederland moeten kunnenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je zou ze eens in het wild moeten zien.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ben er weer, vermoeiend eten zeg
ik mag lekker tot 15:30quote:
Ik ben backofficemedewerker bij een Servicebaliequote:Op maandag 13 augustus 2007 12:13 schreef EggsTC het volgende:
Wat doen jullie allemaal voor werk dan
Dan huppel ik naar huisquote:
Het genot van 5 uur per dag werkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
??
Das een lekker maandagje dan
Met of zonder vlechtjes?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nu moet je ook wel echt gaan huppelen he![]()
Ja...quote:
Kastinduikert!quote:
Huiswerk meegekregen ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het genot van 5 uur per dag werken
Nadeel is dat ik daar alsnog aan de slag mag
met, vlechtjes zijn sexyquote:
Het woord dat je zoekt is: huishoudenquote:
Judgement's day is here, Show your tits and i will judge emquote:
Zal ik hem maken of zal ik hem niet maken?quote:
ah daar hou ik de zaterdagochtend voor. helaas werd dit afgelopen weekend doorgeschoven naar de zondagquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is: huishouden
(maar ik sneak toch wel naar de pc)
Hij is me allang duidelijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zal ik hem maken of zal ik hem niet maken?
Wie kopt hem in?
*insert aaismiley*quote:
Hooikoorts?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:18 schreef Seventees het volgende:
Hatsjoeh!!!
Zo erg is het nietquote:
Rotklusquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef Dylanesque het volgende:
He gatverdamme. Heb ik een beetje werk, houdt het in dat ik even wat mensen mag bellen om te zeggen dat ze hun werk beter moeten doen. Daar maak je meestal geen vrienden mee![]()
Welkom!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef SureZal het volgende:
Ik heb momenteel ook niets te doen dus maar ff een TVP
Ik jou ook moppieeeeequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Welkom!!
Magnoootje!! Waar was jeeeeeee!! Heb je gemist!
nee, dit is nog net liefquote:
Mangoshampoo?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:27 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Moest ff douchen en mn haar doen![]()
quote:
Wat voor iets zoek je?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:30 schreef Seventees het volgende:
Wie weet er nog een paar leuke nummers die ik kan downloaden vanmiddag?
je moet het wel een beetje taktisch brengen heh. en niet zoals van "Ja als je je werk niet goed doet, rot je maar op"quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:23 schreef Dylanesque het volgende:
He gatverdamme. Heb ik een beetje werk, houdt het in dat ik even wat mensen mag bellen om te zeggen dat ze hun werk beter moeten doen. Daar maak je meestal geen vrienden mee![]()
Heeeuj ik krijg allemaal klachten binnen over je, stop es ff met aankloten en doe je werk want wij worden aangekeken voor jouw fouten, lul!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:27 schreef Lynx666 het volgende:
Oefen op ons!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heeeuj ik krijg allemaal klachten binnen over je, stop es ff met aankloten en doe je werk want wij worden aangekeken voor jouw fouten, lul!
"Voor de volgende keer zou ik ...."quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet het wel een beetje taktisch brengen heh. en niet zoals van "Ja als je je werk niet goed doet, rot je maar op"
Dat kan ik wel denk ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet het wel een beetje taktisch brengen heh. en niet zoals van "Ja als je je werk niet goed doet, rot je maar op"
Iets dat het schoonmaken wat minder saai maakt.quote:
Het is je vergeven. Nu wil ik een kopje thee. En snel!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]![]()
Sorry, grote onbekende boze meneer
![]()
Queen? I want to break free, Bohemian Rhapsody, Headlong, dat soort dingen.. huishoudmuziek bij uitstekquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Iets dat het schoonmaken wat minder saai maakt.
Iets met ritme
Iets dat je mee kunt bleren!
Daar heb je waarschijnlijk weinig aan..
Nog steeds knus in die boom, merk ikquote:
Ik blèr alles mee als ik in een schreeuwstemming ben. En daarbij ben ik een air-guitar virtuoos.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Iets dat het schoonmaken wat minder saai maakt.
Iets met ritme
Iets dat je mee kunt bleren!
Daar heb je waarschijnlijk weinig aan..
Zolang ze me er niet uitduwt is t geweldig hierbovenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nog steeds knus in die boom, merk ik![]()
Sir yes sir!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Nu wil ik een kopje thee. En snel!
En niemand die me zegt dat ik dát moet gaan doen ipv hier m'n tijd te verdoen. Valt me erg tegen van julliequote:
dan komen wij met spandoeken. #Geen Reet te doen op je werk - Hup Lynx666quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik blèr alles mee als ik in een schreeuwstemming ben. En daarbij ben ik een air-guitar virtuoos.
*inschrijft voor Idols*
Hm hm heel knusquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nog steeds knus in die boom, merk ik![]()
Nou vooruit dan, hup aan het werk! Ik heb de smaak te pakkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En niemand die me zegt dat ik dát moet gaan doen ipv hier m'n tijd te verdoen. Valt me erg tegen van jullie.
Hip issiequote:
Lynx666 als artiestennaam...hmmmmquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan komen wij met spandoeken. #Geen Reet te doen op je werk - Hup Lynx666
Nope, ging puppy kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hallo allemaal
Magnolia had je vrijdag nog met kuno afgesproken ?!
Ik wil zo'n hippe tru, zo'n vest..quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:43 schreef Dylanesque het volgende:
Dia spandoeken zullen er wel gek uitzien denk ik, 'Geen reet te doen op je werk' leent zich niet echt voor dat soort dingenWat t wel weer heel mooi maakt.. Ook allemaal t-shirts dragen met Geen reet te doen op je werk, en petjes op met GRTDOJW
Heldin!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hm hm heel knus
Wanna join?
Lekkere schoonmaak nummers:
I don't need a man- Pussycat snols
Clothes off - Gym class heroes
Can you handle me- Kane
Boogie 2nite - Booty luv
Shine - Booty luv
Jij bent zo - Jeoren van der Boom
Makes me wonder- maroon 5
Mika- Relax, take it easy
Party squad - non stop
Need more?
Ja natuurlijk mag dat!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heldin!!
Kijk, aan zussie heb ik wat!
Enne, graag!
Mag ik Lynx666 ook meenemen? Hij heeft thee en koekjes
Ik had telefoonquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En niemand die me zegt dat ik dát moet gaan doen ipv hier m'n tijd te verdoen. Valt me erg tegen van jullie.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:46 schreef Seventees het volgende:
Enne, graag!
Mag ik Lynx666 ook meenemen? Hij heeft thee en koekjes
Graag, en m'n voeten masseren..quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]Dus jullie 3 gaan helemaal los in die boom, en ik mag er thee en koekjes bij serveren?
Moet ik er ook nog moppen bij vertellen?
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:47 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik had telefoon
Doe wat, lui varken!
Zit maar te FOK!ken en te FOK!ken...
Knock knock jokes?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]Dus jullie 3 gaan helemaal los in die boom, en ik mag er thee en koekjes bij serveren?
ik dacht dat je ging zingen ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:47 schreef Lynx666 het volgende:
Das de taak van Dylanesque!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:48 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Graag, en m'n voeten masseren..
Moedig hem nu niet aan!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat je ging zingen ?
Mja das waarquote:
Volgens mij doe je alles graag wat met mij te maken heeftquote:
Nee hoor, dat zou een beetje freaky worden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Volgens mij doe je alles graag wat met mij te maken heeft![]()
Niet huilen!quote:
Zullen we er een dubbeldate van maken en zelf ook met zn 2-en gaan daten seventeesquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:56 schreef Seventees het volgende:
* Seventees stuurt Dylanesque en Magno op een date![]()
Waar stuur je ons heen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:56 schreef Seventees het volgende:
* Seventees stuurt Dylanesque en Magno op een date![]()
Dat is wel een beetje een knelpuntje ja. Zal ik mezelf naar je opsturen, postzegel op mn hoofd en kadoverpakkingquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Waar stuur je ons heen?
Den Haag- Grunn is een pokke eind...
Arnhem, kunnen jij en Lynx ook meequote:
Je zit me te fokken he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet huilen!
*voelt zich schuldig*
Maar maar, ik wilde dubbeldatenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Arnhem, kunnen jij en Lynx ook mee
Vergeef je me?quote:
En dan doodgestoken worden in een caféquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:02 schreef Dylanesque het volgende:
Of maak er een dagje Scheveningen van, dan hoef ik niet zo ver
Woon je mooi!quote:
Lekker en werk is een onmogelijke combinatiequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:02 schreef --- het volgende:
Nog steeds aan het lui wammessen... Ik heb lekker werk:D
Om mijn hoekquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En dan doodgestoken worden in een café![]()
Zeg, hebben jullie tear nog gezien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zeg zijn jullie me aan het negeren vandaag ?
Ik mag denk ik ook niet meequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zeg zijn jullie me aan het negeren vandaag ?
Denk het. Het is al even geleden dat ik hem hier zag..quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:06 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zeg, hebben jullie tear nog gezien?
Is echt al een week geleden denk ik..
Zal hij zo aan het gamen zijn?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:06 schreef Dylanesque het volgende:
Pompiedom..
Jij mag zeker mee!quote:
Snif!quote:
Nou ja zeg, jij kreeg een kus van mij!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:09 schreef Dylanesque het volgende:
Ben ik even aan de telefoon, ga je een beetje met detoxic zitten flirten he![]()
Owja das waarquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nou ja zeg, jij kreeg een kus van mij!
Die kreeg detoxic niet![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Denk het. Het is al even geleden dat ik hem hier zag..
Volgens mij is ie zat van ons
tssssk....quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nou ja zeg, jij kreeg een kus van mij!
Die kreeg detoxic niet![]()
Maar ik vind jou ook lief !quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:08 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij mag zeker mee!
Jij vindt mij lief en dat vind ik weer lief!
Sexxxxyyyyyy (de aap bedoel ik dan heh)quote:
Geen fuck te doen op je werk?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef DeToXiC het volgende:
Ik denk dat wel maar een eigen topic moeten maken Teardrop...
Ja, jou zocht ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:17 schreef -Magnolia- het volgende:
Is ik weer...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:17 schreef -Magnolia- het volgende:
Is ik weer...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, jou zocht ik
Wat maak jij allemaal los hier???
Dank jequote:
Doe eens niet zo onschuldig, jongedame!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik gedaan en wat is er aan de hand?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onschuldig, jongedame!
geen idee...maar we praten nu wel zacht...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik gedaan en wat is er aan de hand?
Ik denk het ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef DeToXiC het volgende:
Ik denk dat wel maar een eigen topic moeten maken Teardrop...
geen fuck te doen op ons werk en we worden genegeerdquote:
sssht.. doe alsof je aan het werk bent! er loopt een klant rond in de buurt, niet naar mij neeeequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
geen idee...maar we praten nu wel zacht...![]()
Je kan ook latijd lief gaan doe tegen Magnolia en Seventees.... helpt ook altijdquote:
Ah joh grapje man. Hoe is het?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
geen fuck te doen op ons werk en we worden genegeerd![]()
Je jaagt het hoofd op hol van al die mannen hierquote:
Negeer je mij dan ook niet meer ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef -Magnolia- het volgende:
Voor eens en altijd:
Ik is Magnolia, net niet meer samenwonend en dus echt niet op zoek naar een nieuwe liefde
Ik ben lelijk, een kreng en eigenlijk heel saai
Geen ruzie om mij maken, ik vind iedereen lief en geef iedereen kusjes
Deal with it, anders ga je maar weg..
Of ik ga weg, als niemand me na dit berichtje nog aardig vindt...
Punt.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik ben Magnolia en heel lief
* DeToXiC has left the topic...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef -Magnolia- het volgende:
Voor eens en altijd:
Ik is Magnolia, net niet meer samenwonend en dus echt niet op zoek naar een nieuwe liefde
Punt.
Je bent nog altijd mijn lieve zussiequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef -Magnolia- het volgende:
Voor eens en altijd:
Punt.
Goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah joh grapje man. Hoe is het?
Was een geintjequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Negeer je mij dan ook niet meer ?![]()
Dat schreef ik helemaal niet!quote:
Nou moet jij ook niet zo onschuldig doen hequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je jaagt het hoofd op hol van al die mannen hier
Yeah rightquote:
Waarom ik, wat heb ik gedaanquote:
Gamen ook een beetje gehad?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goed
Behalve dat ik hoofdpijn heb, moe ben, en tot 19.00 moet werken en totaal geen zin meer heb![]()
Valt me wel op dat jij hier steeds over begint...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef Lynx666 het volgende:
Over regel drie wordt al topics lang gedebatteerd..
Ben me van geen kwaad bewustquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou moet jij ook niet zo onschuldig doen he
Hahahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
O ja stom, dat was ik![]()
Die dat schreef dan he
Zus en ik maken dit topic een stuk leuker en gezelliger.. Dat is hetquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ondertussen hangt iedereen hier om de zusjes vrouw heen
Jij jaagt mijn hoofd op holquote:
Dat zeker. Totzoquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:28 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zus en ik maken dit topic een stuk leuker en gezelliger.. Dat is het
Precies. Je moet wat vrouwelijkheid hebben in een topicquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:28 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zus en ik maken dit topic een stuk leuker en gezelliger.. Dat is het
Tot zo en succes!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:29 schreef Dylanesque het volgende:
Ah ik word opgehaald! Ik ga even een nieuw systeem testen, yeah. Tot straks
Ze kunnen ons gewoon niet aan zusquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Precies. Je moet wat vrouwelijkheid hebben in een topic
Ik red me prima...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ze kunnen ons gewoon niet aan zus
Het is gewoon een vaststaand feit dat mensen die dat van zichzelf zeggen juist het omgekeerde waarheid isquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Valt me wel op dat jij hier steeds over begint...![]()
Ik denk dat je gelijk hebt, WLquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
volgens hadden adam en eva geen appel maar een mango
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is gewoon een vaststaand feit dat mensen die dat van zichzelf zeggen juist het omgekeerde waarheid is.
Goed zoquote:
Ik twijfel tussen chinese tomaat of kerrie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Goed zo![]()
wat voor soeppie wordt het?
chin tom!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen chinese tomaat of kerrie.![]()
heb je het over jezelf?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Net zoals bij mensen die zichzelf zo lekker gek vinden (). Saaier vind je ze niet
.
Nee, want dan treed deze in werking Magnolia...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is gewoon een vaststaand feit dat mensen die dat van zichzelf zeggen juist het omgekeerde waarheid is.
Ik ben al stilquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee, want dan treed deze in werking Magnolia...![]()
je zegt het nu beide... ik ben het kwijtquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:39 schreef Seventees het volgende:
Dus als ik zeg dat ik lief en lui ben, dan ben ik eigenlijk een sekreet die niet stil kan zitten?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:42 schreef -Magnolia- het volgende:
Dus eigenlijk moet ik zeggen:
Ik ben net weer vrijgezel, ik ben een bloedmooi en lekker wijf, en ik ben absoluut opzoek naar een nieuwe vriend?
Beetje mosterd na de maaltijd nu he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:42 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik ben net weer vrijgezel, ik ben een bloedmooi en lekker wijf, en ik ben absoluut opzoek naar een nieuwe vriend?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:42 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik ben bezet, ik ben een bloedmooi en lekker wijf, en ik ben absoluut opzoek naar een nieuwe vriend?
Ik wacht afquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:43 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
![]()
Zeg dat maar...
![]()
* DeToXiC verwacht nu een stormloop-topic![]()
zie je , nou komt de aap uit de mouw!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:42 schreef -Magnolia- het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je , nou komt de aap uit de mouw!
Foooootooo
whahahahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:47 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het duurde even WL...Maar het uis gelukt
Maakt bij jullie ook geen zak uit wat ik zeg hè?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je , nou komt de aap uit de mouw!
Foooootooo
hehehequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:48 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Maakt bij jullie ook geen zak uit wat ik zeg hè?
Toch wel een beeld van me
Dat vinden ze alleen maar sexyquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Seventees het volgende:
Ik bescherm je wel, zussie
* Seventees gaat beschermend voor haar kleine zusje staan
*grommm*
kijk maar uit, anders wordt je gesandwichedquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Seventees het volgende:
Ik bescherm je wel, zussie
* Seventees gaat beschermend voor haar kleine zusje staan
*grommm*
See what i mean?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk maar uit, anders wordt je gesandwiched
Je vindt me niet meer aardig hè?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef DeToXiC het volgende:
Is die scriptie al af?
Sorry. zal ik maar niets meer zeggen dan ?quote:
Hé!quote:
Jawel, ik probeerde alleen het gesprek te laten kantelen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je vindt me niet meer aardig hè?
Wat kunnen we doen zodat ze ons niet sexy vinden?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:51 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dat vinden ze alleen maar sexy
ik weet het..................post picsquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:54 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat kunnen we doen zodat ze ons niet sexy vinden?
Denk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |