In dat opzicht nog wel ja...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef DeToXiC het volgende:
Trouwens...ik ben 2 dagen na jou jarig... Dan ben jij ook een Maagd...![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:15 schreef -Magnolia- het volgende:
Heren en dame,
Over precies 2 weken ben ik jarig...
Al enig idee wat ik cadeau krijg?![]()
Een mangotheedoos?quote:
Das een verassingquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:15 schreef -Magnolia- het volgende:
Heren en dame,
Over precies 2 weken ben ik jarig...
Al enig idee wat ik cadeau krijg?![]()
Je bent niet de enige hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Een mangotheedoos?
Sorry, maar ik moet hier even om lachen
ah een stelletje maagden hierquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef DeToXiC het volgende:
Trouwens...ik ben 2 dagen na jou jarig... Dan ben jij ook een Maagd...![]()
![]()
![]()
Die grap is zoooo ....quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah een stelletje maagden hier
Pranfeuri!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kicke![]()
-t is dus toch dat dingetje van dirkjan, was even de naam vergeten-
sorry..... komt door al die saaiheidquote:
Toen ik deze vorig jaar tegenkwam op m'n Dirkjan scheurkalender viel ik bijna om van het lachen. Vervolgens aan iedereen laten zien, maar niemand vond m leukquote:
2 dagen na mijn verjaardag dus...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik zelfs de datum nog, 31 augustus!
Ik vind 'm ook één van de sterkere dirkjan strokenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Toen ik deze vorig jaar tegenkwam op m'n Dirkjan scheurkalender viel ik bijna om van het lachen. Vervolgens aan iedereen laten zien, maar niemand vond m leuk![]()
Volgens mij weet ik zelfs de datum nog, 31 augustus!
en 41 dagen na de verjaardag van mij, en toevallig op de verjaardag van een vriend van me, die het afgescheurde pranfeuristripje heeft gekregenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
2 dagen na mijn verjaardag dus...![]()
en 4 dagen na de verjaardag van Magnolia
wow, ik geloof dat ik teveel koffie op hebquote:
Ik sloof me helemaal niet uit. Doe helemaal niets extra's. Neem alleen maar de telefoon opquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom sloof jij je uit, terwijl de baas er niet is ? kan ej dat niet doen als hij er wel is ?
je onderschat de handelingen van de telefoon opnemenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik sloof me helemaal niet uit. Doe helemaal niets extra's. Neem alleen maar de telefoon op
Ondertussen Lost gekeken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:34 schreef EggsTC het volgende:
ik meld me ook maar weer eens hier.
Wel balen als je het lepeltje vergeten bent. Moet je weer járen terug.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:35 schreef EggsTC het volgende:
De koffieautomaat is hier stuk ffs... moet jaren lopen voor koffie!!!!!!
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wel balen als je het lepeltje vergeten bent. Moet je weer járen terug.
je krijgt er gelijk een kleintje bijquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wie heeft er een bed voor mij in de aanbieding, even lekker liggen zou best wel goed voor me zijn denk ik...
www.lammertbies.nl ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je krijgt er gelijk een kleintje bij
[afbeelding]
het eind had ik nog neit gezien,quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ook, einde van 3 was echt een hele erge cliffhanger![]()
Sinds ik heb vernomen dat tong80 over de 250.000 zit stelt dat dus echt helemaal niets voor hequote:Op maandag 13 augustus 2007 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog 24 berichten en dan heb ik 10.000 berichten op FOK! gespammed
Maar dat rotkind gaat vast herrie makenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm doorlinken niet toegestaan.
nou dan maar deze Teardrop
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |