gelukkig heb ik hier een kersenappelflap waar ik mn tanden in kan zetten.quote:
Quadpo Cinqpoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:08 schreef DeToXiC het volgende:
Tripo!
oeh die zijn lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig heb ik hier een kersenappelflap waar ik mn tanden in kan zetten.
scheelt me weer nagels
!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Seventees het volgende:
* Seventees hangt relax achteruit in haar comfortabele bureaustoel.
Wat is het toch heerlijk om thuis te zijn
Iedereen in paniekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Dylanesque het volgende:
Is er nu ineens een topic pleite ???
Ik had hem ook al gezien...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Dylanesque het volgende:
Is er nu ineens een topic pleite ???
Zal ik me maar stil houden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
!
jij mag hier helemaal geeneens meer posten jij![]()
Kijk eens wat een leuke smiley ... ------>quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Seventees het volgende:
* Seventees hangt relax achteruit in haar comfortabele bureaustoel.
Wat is het toch heerlijk om thuis te zijn
hey das idd makkelijk voor de rotkatten van de buurvrouwquote:
Douchekop werkt beter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey das idd makkelijk voor de rotkatten van de buurvrouw
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:14 schreef sm-meester het volgende:
[..]
Kijk eens wat een leuke smiley ... ------>
*grinnik*
ja denkt ze dadelijk dat ik op het balkon ga douchen. krijg ik nog meer bekijks. nee bedanktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Douchekop werkt beter.
Maar ja die kan je weer niet met de laptop besturen
"nog meer bekijks", je hebt doorgaans ook al enig bekijks als jij staat te douchen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja denkt ze dadelijk dat ik op het balkon ga douchen. krijg ik nog meer bekijks. nee bedankt![]()
O lekkerrrrrrrrrr!quote:
Komt vast omdat het mijn laatste werkdag isquote:
Wordt je vrolijk van hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Komt vast omdat het mijn laatste werkdag is![]()
Verschil moet er zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wordt je vrolijk van heLogisch wel.. ik zit hier nog wel even
![]()
nou toevallig ligt mijn douche wel op de kant waar ze precies binnen kunnen kijken. is me al een paar keer gebeurt dat als ik de douchedeur open doe , er toevallig iemand staat te kijken. erg irritant dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
"nog meer bekijks", je hebt doorgaans ook al enig bekijks als jij staat te douchen?
Moet er toch niet aan denken..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou toevallig ligt mijn douche wel op de kant waar ze precies binnen kunnen kijken. is me al een paar keer gebeurt dat als ik de douchedeur open doe , er toevallig iemand staat te kijken. erg irritant dus.
* WhiteLightning vindt het wel relaxed om luchtig in zn huisje rond te lopen. maar dan wel zonder pottekijkers
ehm.. gordijntje ophangen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou toevallig ligt mijn douche wel op de kant waar ze precies binnen kunnen kijken. is me al een paar keer gebeurt dat als ik de douchedeur open doe , er toevallig iemand staat te kijken. erg irritant dus.
* WhiteLightning vindt het wel relaxed om luchtig in zn huisje rond te lopen. maar dan wel zonder pottekijkers
Zal Lynx666 leuk vinden dat je hem zo noemtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Moet er toch niet aan denken..
Sta je te douchen, loert er een of andere viezerd naar binnen
Oh, maar ik ben een viezerd hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zal Lynx666 leuk vinden dat je hem zo noemt![]()
Vergeten...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik was je aan het straffen he. Voor de goeie orde.
Na wat ik net heb gelezen.. Valt 'viezerd' nog best meequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zal Lynx666 leuk vinden dat je hem zo noemt![]()
Inzet: 8quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vergeten...
Auww!!
Genade! *smekend kijkt*
Je hebt het 'pindakaas' verhaal gemist?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Na wat ik net heb gelezen.. Valt 'viezerd' nog best mee
nee nee, ik heb een douchecabine, gordijnen zijn a-relaxed. maar ik bedoelde meer de buitendeur vd douche. zodra ik die open dus....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef Seventees het volgende:
Nou precies.
Gordijntje, douchegordijn
Maar mensen kijken dan toch door een raam oid naar binnen? Is toch wel iets aan te doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee nee, ik heb een douchecabine, gordijnen zijn a-relaxed. maar ik bedoelde meer de buitendeur vd douche. zodra ik die open dus....
Het woord 'viezerd' omvat lang niet hoe ranzig dat wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je hebt het 'pindakaas' verhaal gemist?
Welk woord had je dan in gedachten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het woord 'viezerd' omvat lang niet hoe ranzig dat was![]()
ja ze kijken dan door het keukenraam naar binnen (daar hangt ook een rolgordijn trouwens, maar om dat helemaal dicht te doen, wordt het zo benauwd in de keuken) alleen op kunstlicht leven wordt je zo depri vanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar mensen kijken dan toch door een raam oid naar binnen? Is toch wel iets aan te doen
Of eventjes dichtdoen voordat je gaat douchenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ze kijken dan door het keukenraam naar binnen (daar hangt ook een rolgordijn trouwens, maar om dat helemaal dicht te doen, wordt het zo benauwd in de keuken) alleen op kunstlicht leven wordt je zo depri van
zit er aan te denken om ook folie daar te plakken.
Slaapverwekkend baantje?quote:
dat zie je verkeerd. we gaan helemaal los hier. maar ehm omdat je het vraagt het is komkommertijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo!!![]()
Waarom hebben jullie niets te doen?
Duh, we zijn aan het werkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo!!![]()
ja dat vergeet ik dus elke keerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of eventjes dichtdoen voordat je gaat douchen![]()
Vakantieperiode enzo, zit bij de telefoon te wachten tot mensen bellen maar die mensen zijn allemaal het land uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo!!![]()
Give me a minutequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Welk woord had je dan in gedachten?
zullen wij je allemaal bellen ? dan heb je wat te doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vakantieperiode enzo, zit bij de telefoon te wachten tot mensen bellen maar die mensen zijn allemaal het land uit![]()
Vakantie, weinig opdrachten. De opdracht die ik heb smeer ik uit over een hele dagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo!!![]()
ah zie je, je hebt al veels te hard gewerkt vandaagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vakantie, weinig opdrachten. De opdracht die ik heb smeer ik uit over een hele dag. Is eigenlijk al af
.
Ik zal het nummer hier maar niet neerzetten, inkomende telefoontjes worden over 2 toestellen verdeeld.. dan krijgt de helft van de bellers mijn collega, die niet weet wat de fuck aan de hand is met al die mensen die nieteens weten waar ze voor bellen.. Nu ik dat zo zeg lijkt me dat wel mooi om te zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen wij je allemaal bellen ? dan heb je wat te doen
nou als jij hier nou een onoplosbare vraag post, en wij bellen, kan jij ook nog s lachenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zal het nummer hier maar niet neerzetten, inkomende telefoontjes worden over 2 toestellen verdeeld.. dan krijgt de helft van de bellers mijn collega, die niet weet wat de fuck aan de hand is met al die mensen die nieteens weten waar ze voor bellen.. Nu ik dat zo zeg lijkt me dat wel mooi om te zien![]()
Wel leuk idee, maar dat doe ik d'r niet aan.. zit net zo lekker Bejeweled te spelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als jij hier nou een onoplosbare vraag post, en wij bellen, kan jij ook nog s lachen
Ze is onderweg naar Den Haagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef Seventees het volgende:
Dylanesque, waar heb je mijn zus gelaten?
Je behandelt haar wel met respect, hè? Anders kom ik even langs! *mouwen op stroopt*
Werkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef Seventees het volgende:
Je behandelt haar wel met respect, hè? Anders kom ik even langs! *mouwen op stroopt*
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef Seventees het volgende:
ga je op vakantie ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Komt vast omdat het mijn laatste werkdag is![]()
geen leuke collega ?? dat jullie afzonderlijke dingen zitten te doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wel leuk idee, maar dat doe ik d'r niet aan.. zit net zo lekker Bejeweled te spelen
Wat is dat?quote:
Zou kunnen dat daar geen voorraadkasten zijn..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen leuke collega ?? dat jullie afzonderlijke dingen zitten te doen
Dus jij dacht het ook?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij smeerpijp! Ik weet wel wat jij denkt!.
Ik inmiddels bij Dylanesque ook hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja. Maar bij mij verwacht men het.
Zussie beschermen tegen opdringerige kerelsquote:
Seventees had daar een mooi woord voor, maar die heeft ze nog niet gezegd...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:48 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik inmiddels bij Dylanesque ook hoor![]()
Niet echt, k ga niet samen met r zitten fokken of spelletjes spelen ofzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen leuke collega ?? dat jullie afzonderlijke dingen zitten te doen
Ik dacht: ik zeg maar niets. Krijg ik weer dubieuze opmerkingen.quote:
moet dat perse dan ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zou kunnen dat daar geen voorraadkasten zijn..
Grinnik, daar heb je mij toch voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik dacht: ik zeg maar niets. Krijg ik weer dubieuze opmerkingen.
Ransaap?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Seventees had daar een mooi woord voor, maar die heeft ze nog niet gezegd...
aaj das minder man! gelukkig ben je zo 2 dagen van haar afquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet echt, k ga niet samen met r zitten fokken of spelletjes spelen ofzoWordt af en toe helemaal gek van dr
Zie daarvoor mijn klaag-uitbarstingen in een random vorig deel van deze reeks
Ah. Hier is het volle bak. Beetje privacy heb ik wel nodig voor zoiets meestalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet dat perse dan ?
ik bedoel er is voor de rest niemand
Zolang je bureaus hebtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet dat perse dan ?
ik bedoel er is voor de rest niemand
bureaus , trap, koffiezetapparaat, tja zat oplossingenquote:
eigelijk meer een machine hoor. zo eentje vd nescafe zeg maar. dus niet een koffiezetapparaat met een kan eronder. (die houdt het nl niet)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wow, die zie ik echt níet voor me![]()
Hoeveel reacties wil je op die post?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eigelijk meer een machine hoor. zo eentje vd nescafe zeg maar. dus niet een koffiezetapparaat met een kan eronder. (die houdt het nl niet)
Ahh ok.. bij ons zitten ze ingebouwd in de muren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eigelijk meer een machine hoor. zo eentje vd nescafe zeg maar. dus niet een koffiezetapparaat met een kan eronder. (die houdt het nl niet)
mja....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hoeveel reacties wil je op die post?
![]()
ah een bakkie uit de muur. das weer s wat andersquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ahh ok.. bij ons zitten ze ingebouwd in de muren.![]()
Ik haal m'n water uit de muur, zelfde automaatquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah een bakkie uit de muur. das weer s wat anders
is dat zo eentje met cola enzo erin ook ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik haal m'n water uit de muur, zelfde automaat
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:54 schreef Seventees het volgende:
OMG... ik kan zoveel vunzige opmerkingen maken op die posts van jullie
Doen jullie het expres?
Nee dat nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat zo eentje met cola enzo erin ook ?
je bedoeld het is vrijdag, je bent weer te vroeg klaar, en kan straks pas naar huis ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb een deja vu moment...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb een deja vu moment...
Nee, hij is heel specifiekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bedoeld het is vrijdag, je bent weer te vroeg klaar, en kan straks pas naar huis ?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bedoeld het is vrijdag, je bent weer te vroeg klaar, en kan straks pas naar huis ?
Deel het met ons, o katachtige!quote:
Jij bent best wel een vreetzak hè?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:10 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga nog even een croissantje halen
Jij bent ECHT heel engquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:12 schreef sm-meester het volgende:
Als je je dan toch aan't vervelen bent ...
leuk voor je subje / slavinnetje![]()
http://www.backyardartillery.com/machinegun/
(geschikt voor alle leeftijden,, voor dat iemand denkt dat het een of ander vunzig plaatje is)
Dat ie specifiek is wil niet zeggen dat ie boeiend isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Deel het met ons, o katachtige!
Dus... welnondeju, leuk woord btw...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat ie specifiek is wil niet zeggen dat ie boeiend is
Iemand kwam langs, ik zei iets, zij zei iets terug, ik keek terug op m'n scherm en dacht "Welnondeju! Dit heb ik eerder meegemaakt!!1!einz"
The End.
Ik wilde een post plaatsen die echt niet kan om kwart over 3..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:15 schreef Seventees het volgende:
Wat is dat plukspul op enveloppen toch vies
Lik jij daar nog steeds aan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:15 schreef Seventees het volgende:
Je hebt ook enveloppen waar je niet aan hoeft te lebberenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:15 schreef Seventees het volgende:
Ransaap...quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:11 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij bent best wel een vreetzak hè?![]()
Ik had iets van OH NOES!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat ie specifiek is wil niet zeggen dat ie boeiend is
Iemand kwam langs, ik zei iets, zij zei iets terug, ik keek terug op m'n scherm en dacht "Welnondeju! Dit heb ik eerder meegemaakt!!1!einz"
The End.
Heeeeeee!!quote:
Ik lebber liever aan andere dingenquote:
Die zinquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heeeeeee!!
Wees blij dat... [zip!]
Hoi
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:18 schreef sm-meester het volgende:
[..]
Ik lebber liever aan andere dingen![]()
In je dromenquote:
Nu moet je ophouden hoor..quote:
Grinnik, gaat het nog schat?quote:
Ken het gevoel. Ik zit me echt zwáár in te houdenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden hoor..
Ik wil van alles posten maar dat kán gewoon echt niet...
![]()
Nou, ik ook...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Ik zit me echt zwáár in te houden
Wat denk je, zullen we dit topic laten verplaatsen naar KELdertje?
And you like itquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:23 schreef Lynx666 het volgende:
Thats a first. De dames zijn eens ranziger bezig dan de heren hier.
Heb jij een lik ding ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
![]()
maak van je hart geen moordkuilquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
![]()
Nou kijk! Wijze woorden. Volgens mij genieten die mannen ervanquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ik blijf maar aan jou denken met al die dubbelzinnigheid hier![]()
![]()
Wijntje? Biertje? Iets sterkers?quote:
Kom maar opquote:
Weet het wel zeker hahahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nou kijk! Wijze woorden. Volgens mij genieten die mannen ervan
Dat mogen jullie zelf uitvechtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wijntje? Biertje? Iets sterkers?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nou kijk! Wijze woorden. Volgens mij genieten die mannen ervan
volgens mij jullie stiekem ookquote:
Jij denkt: bitchfightquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat mogen jullie zelf uitvechten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij jullie stiekem ook
Moddergevecht in bikini zusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij denkt: bitchfight
Zeg 't maar eerlijk!
Ik heb al een bak modder klaarstaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij denkt: bitchfight
Zeg 't maar eerlijk!
kan het ook in slagroom ?quote:
en daarna aflikkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:33 schreef Lynx666 het volgende:
Of pudding.
Dan toch geen setjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:34 schreef Seventees het volgende:
Weet niet of ik wel een setje heb dat zich daarvoor leent
volgens mij ligt het aan de koekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:37 schreef Lynx666 het volgende:
Het begon zo onschuldig
"Heb niks te doen"
- "Goh, wat doe je voor werk dan?"
"Nou ik doe dit en dat"
"Zeg, ik loop even naar de koffieautomaat, wie wil er nog wat"
- "Nou, doe mij maar een lekkere bak koffie"
- "Ik lust wel een theetje"
"Welke smaak?"
- "Mango"
En daar ging het fout!
dat is volgens mij elke eetbare substantiequote:
Volgens mij ook ook!! Lynx666 koekjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij ligt het aan de koeken
Zodat je mij meteen de schuld van alles kan geven?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Volgens mij ook ook!! Lynx666 koekjesDie waren het.
*hoopt*
ik kan pindakaas nou niet lustopwekkend noemenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is volgens mij elke eetbare substantie
Het was een poging waardquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zodat je mij meteen de schuld van alles kan geven?
No way.
De kas opmaken welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat "werken" niet in jouw functieomschrijving.
Oh.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:45 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
De kas opmaken wel
Moet geld tellen![]()
Een keer een juf vastbinden lijkt me anders best leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:45 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
De kas opmaken wel
Moet geld tellen![]()
dat doe je goed, om daar mee te beginnen, laatste werkdag, bijna het laatste uurtjequote:
schat? helpquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:47 schreef sm-meester het volgende:
[..]
Een keer een juf vastbinden lijkt me anders best leuk![]()
![]()
Jaaaaaaaaaa ja! Geloof 't niet!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:45 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
De kas opmaken wel
Moet geld tellen![]()
wat had je in gedachten ? Twister ofzo ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:48 schreef Seventees het volgende:
Wie weet moeten we een spelletje doen. Iets.... onschuldigs
()
Volgens mij hoor jij echt in t keldertje thuisquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:47 schreef sm-meester het volgende:
[..]
Een keer een juf vastbinden lijkt me anders best leuk![]()
![]()
Iets van poker?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:48 schreef Seventees het volgende:
Wie weet moeten we een spelletje doen. Iets.... onschuldigs
()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa ja! Geloof 't niet!
Duurt alleen zo lang voordat knorretje reageertquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Volgens mij hoor jij echt in t keldertje thuis![]()
Houden ook van jou, Geqxonquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:52 schreef Geqxon het volgende:
Stelletje maatschapij verkloters.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:52 schreef Geqxon het volgende:
mét baanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:52 schreef Geqxon het volgende:
we zitten anders wel op het werk hoor, tis niet dat we werkeloos zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:52 schreef Geqxon het volgende:
Gaat altijd langzaam hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
laatste uurtje vd week . bah
Dat is wel het voordeel van vroeg beginnen, ik zit hier vanaf 8:00 al.. alleen vervelend dat ik een hekel heb aan vroeg opstaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit hier nog wel even. Het nadeel van pas om kwart over negen binnenstrompelen.
ja idd. gelukkig zijn jullie er nogquote:
Yayquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. gelukkig zijn jullie er nog
Mijn werktijden zijn van een 9 tot 17:30 / 18:00. En in de middag even boodschappen doen, half uurtje ongeveer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van vroeg beginnen, ik zit hier vanaf 8:00 al.. alleen vervelend dat ik een hekel heb aan vroeg opstaan
ik heb zowieso een hekel aan opstaan. maakt niet uit hoe laat het isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van vroeg beginnen, ik zit hier vanaf 8:00 al.. alleen vervelend dat ik een hekel heb aan vroeg opstaan
ik 8:00 tot 16:30, met pauze van 12:00 tot 13:00quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn werktijden zijn van een 9 tot 17:30 / 18:00. En in de middag even boodschappen doen, half uurtje ongeveer.
Strompelen nog welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit hier nog wel even. Het nadeel van pas om kwart over negen binnenstrompelen.
Ik zit bij een klein bedrijf, lunchen doen we samen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik 8:00 tot 16:30, met pauze van 12:00 tot 13:00
Redelijk vergelijkbaar, alleen mag ik een uurtje weg![]()
Och, opstaan is zo erg nog niet, als je t uit jezelf doet en niet door een wekker of wat dan ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zowieso een hekel aan opstaan. maakt niet uit hoe laat het is
Ik zit bij een groot ministerie, blij als ik een uurtje tussen al die ambtenaren wegbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zit bij een klein bedrijf, lunchen doen we samen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:07 schreef Geqxon het volgende:
Een dagbaan als nachtmens zuigt trouwens.
ik ben ook nog voorzien van een kinderboerderij en een grote speeltuin.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Och, opstaan is zo erg nog niet, als je t uit jezelf doet en niet door een wekker of wat dan ook.
Hear! Hear!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Och, opstaan is zo erg nog niet, als je t uit jezelf doet en niet door een wekker of wat dan ook.
Ik ben voorzien van strand en zeequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben ook nog voorzien van een kinderboerderij en een grote speeltuin.
Ik doe hard m'n best om m'n laatste minuten 'werken' hier nog door te brengen, maar t is idd vrij stil..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:14 schreef Lynx666 het volgende:
Wat is het topic ingekakt trouwens
Misschien maar goed ook
Dat zou een hele aparte meet geworden zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:16 schreef Seventees het volgende:
Is maar beter. Weet niet wat er zou zijn gebeurd als we in die lijn verder waren gegaan
ik ook. maar das helaas 100 meter fietsen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben voorzien van strand en zee![]()
Ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat zou een hele aparte meet geworden zijn
Een deel van mij is eigenlijk wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:16 schreef Seventees het volgende:
Is maar beter. Weet niet wat er zou zijn gebeurd als we in die lijn verder waren gegaan
Misschien een idee voor volgende weekquote:
Vieze, vuile, vunzige ransaap!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Een deel van mij is eigenlijk wel nieuwsgierig.
'Geen reet te doen in de darkroom 13-8-2007'quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien een idee voor volgende week![]()
nee eigenlijk niet, voor je t weet komt sm-meester ook langs![]()
met het licht aan is het veel spannender hoor!quote:
Die is méér dan dubbelzinnigquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
'Geen reet te doen in de darkroom 13-8-2007'
Kaarslichtquote:
kaarsvet op vloerbedekkingquote:
Vloerbedekkingquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kaarsvet op vloerbedekking![]()
Doorgaans lui zussie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:34 schreef Seventees het volgende:
*Hijg*
Nog nooit zo hard naar de brievenbus gelopen.
een leuke postbode aan de deur ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:34 schreef Seventees het volgende:
*Hijg*
Nog nooit zo hard naar de brievenbus gelopen.
En snel iets "comfortabels" aan moeten trekkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een leuke postbode aan de deur ?
Niet als je met zo'n zweep naar me meptquote:
Niemand is blij dat ik er nog even een half uurtje benquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En snel iets "comfortabels" aan moeten trekken
Jij ook al niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet als je met zo'n zweep naar me mept
Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een leuke postbode aan de deur ?
Magno!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Niemand is blij dat ik er nog even een half uurtje ben![]()
ik wel hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
ja ik zie ze iedere week helaas.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee
Die oranje brievenbussen. Je weet wel, waar je zelf post in gooit.
Uitslapen, verder nog niksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand al plannen voor het weekend ?
mag jij liegen van mn zus?quote:
Jawel hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik houd hem niet tegenquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Alsof ik tegen jou zou durven liegen!
Zeg dat maar niet al te hardquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik houd hem niet tegen
Tenzij hij dat wil, natuurlijk
Bij mij iets eerder, ik ga nu alvast t bord binnen zettenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:47 schreef Lynx666 het volgende:
Als mijn berekeningen kloppen gaat dit topic precies om 17.00u dicht
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:47 schreef Lynx666 het volgende:
Als mijn berekeningen kloppen gaat dit topic precies om 17.00u dicht
Toch niet weer harry heh ?quote:
Hoe doet die Harry dat toch, met al die vrouwtjes??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Toch niet weer harry heh ?
Komt omdat'ie zo'n enorme flinke toverstaf heeftquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoe doet die Harry dat toch, met al die vrouwtjes??
Waar ie mee zwaaitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:53 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Komt omdat'ie zo'n enorme flinke toverstaf heeft
![]()
Zo groot issiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |