gelukkig heb ik hier een kersenappelflap waar ik mn tanden in kan zetten.quote:
Quadpo Cinqpoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:08 schreef DeToXiC het volgende:
Tripo!
oeh die zijn lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig heb ik hier een kersenappelflap waar ik mn tanden in kan zetten.
scheelt me weer nagels
!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Seventees het volgende:
* Seventees hangt relax achteruit in haar comfortabele bureaustoel.
Wat is het toch heerlijk om thuis te zijn
Iedereen in paniekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Dylanesque het volgende:
Is er nu ineens een topic pleite ???
Ik had hem ook al gezien...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Dylanesque het volgende:
Is er nu ineens een topic pleite ???
Zal ik me maar stil houden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
!
jij mag hier helemaal geeneens meer posten jij![]()
Kijk eens wat een leuke smiley ... ------>quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Seventees het volgende:
* Seventees hangt relax achteruit in haar comfortabele bureaustoel.
Wat is het toch heerlijk om thuis te zijn
hey das idd makkelijk voor de rotkatten van de buurvrouwquote:
Douchekop werkt beter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey das idd makkelijk voor de rotkatten van de buurvrouw
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:14 schreef sm-meester het volgende:
[..]
Kijk eens wat een leuke smiley ... ------>
*grinnik*
ja denkt ze dadelijk dat ik op het balkon ga douchen. krijg ik nog meer bekijks. nee bedanktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Douchekop werkt beter.
Maar ja die kan je weer niet met de laptop besturen
"nog meer bekijks", je hebt doorgaans ook al enig bekijks als jij staat te douchen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja denkt ze dadelijk dat ik op het balkon ga douchen. krijg ik nog meer bekijks. nee bedankt![]()
O lekkerrrrrrrrrr!quote:
Komt vast omdat het mijn laatste werkdag isquote:
Wordt je vrolijk van hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Komt vast omdat het mijn laatste werkdag is![]()
Verschil moet er zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wordt je vrolijk van heLogisch wel.. ik zit hier nog wel even
![]()
nou toevallig ligt mijn douche wel op de kant waar ze precies binnen kunnen kijken. is me al een paar keer gebeurt dat als ik de douchedeur open doe , er toevallig iemand staat te kijken. erg irritant dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
"nog meer bekijks", je hebt doorgaans ook al enig bekijks als jij staat te douchen?
Moet er toch niet aan denken..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou toevallig ligt mijn douche wel op de kant waar ze precies binnen kunnen kijken. is me al een paar keer gebeurt dat als ik de douchedeur open doe , er toevallig iemand staat te kijken. erg irritant dus.
* WhiteLightning vindt het wel relaxed om luchtig in zn huisje rond te lopen. maar dan wel zonder pottekijkers
ehm.. gordijntje ophangen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou toevallig ligt mijn douche wel op de kant waar ze precies binnen kunnen kijken. is me al een paar keer gebeurt dat als ik de douchedeur open doe , er toevallig iemand staat te kijken. erg irritant dus.
* WhiteLightning vindt het wel relaxed om luchtig in zn huisje rond te lopen. maar dan wel zonder pottekijkers
Zal Lynx666 leuk vinden dat je hem zo noemtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Moet er toch niet aan denken..
Sta je te douchen, loert er een of andere viezerd naar binnen
Oh, maar ik ben een viezerd hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zal Lynx666 leuk vinden dat je hem zo noemt![]()
Vergeten...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik was je aan het straffen he. Voor de goeie orde.
Na wat ik net heb gelezen.. Valt 'viezerd' nog best meequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zal Lynx666 leuk vinden dat je hem zo noemt![]()
Inzet: 8quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vergeten...
Auww!!
Genade! *smekend kijkt*
Je hebt het 'pindakaas' verhaal gemist?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Na wat ik net heb gelezen.. Valt 'viezerd' nog best mee
nee nee, ik heb een douchecabine, gordijnen zijn a-relaxed. maar ik bedoelde meer de buitendeur vd douche. zodra ik die open dus....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef Seventees het volgende:
Nou precies.
Gordijntje, douchegordijn
Maar mensen kijken dan toch door een raam oid naar binnen? Is toch wel iets aan te doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee nee, ik heb een douchecabine, gordijnen zijn a-relaxed. maar ik bedoelde meer de buitendeur vd douche. zodra ik die open dus....
Het woord 'viezerd' omvat lang niet hoe ranzig dat wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je hebt het 'pindakaas' verhaal gemist?
Welk woord had je dan in gedachten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het woord 'viezerd' omvat lang niet hoe ranzig dat was![]()
ja ze kijken dan door het keukenraam naar binnen (daar hangt ook een rolgordijn trouwens, maar om dat helemaal dicht te doen, wordt het zo benauwd in de keuken) alleen op kunstlicht leven wordt je zo depri vanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar mensen kijken dan toch door een raam oid naar binnen? Is toch wel iets aan te doen
Of eventjes dichtdoen voordat je gaat douchenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ze kijken dan door het keukenraam naar binnen (daar hangt ook een rolgordijn trouwens, maar om dat helemaal dicht te doen, wordt het zo benauwd in de keuken) alleen op kunstlicht leven wordt je zo depri van
zit er aan te denken om ook folie daar te plakken.
Slaapverwekkend baantje?quote:
dat zie je verkeerd. we gaan helemaal los hier. maar ehm omdat je het vraagt het is komkommertijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo!!![]()
Waarom hebben jullie niets te doen?
Duh, we zijn aan het werkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo!!![]()
ja dat vergeet ik dus elke keerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of eventjes dichtdoen voordat je gaat douchen![]()
Vakantieperiode enzo, zit bij de telefoon te wachten tot mensen bellen maar die mensen zijn allemaal het land uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo!!![]()
Give me a minutequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Welk woord had je dan in gedachten?
zullen wij je allemaal bellen ? dan heb je wat te doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vakantieperiode enzo, zit bij de telefoon te wachten tot mensen bellen maar die mensen zijn allemaal het land uit![]()
Vakantie, weinig opdrachten. De opdracht die ik heb smeer ik uit over een hele dagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo!!![]()
ah zie je, je hebt al veels te hard gewerkt vandaagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vakantie, weinig opdrachten. De opdracht die ik heb smeer ik uit over een hele dag. Is eigenlijk al af
.
Ik zal het nummer hier maar niet neerzetten, inkomende telefoontjes worden over 2 toestellen verdeeld.. dan krijgt de helft van de bellers mijn collega, die niet weet wat de fuck aan de hand is met al die mensen die nieteens weten waar ze voor bellen.. Nu ik dat zo zeg lijkt me dat wel mooi om te zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen wij je allemaal bellen ? dan heb je wat te doen
nou als jij hier nou een onoplosbare vraag post, en wij bellen, kan jij ook nog s lachenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zal het nummer hier maar niet neerzetten, inkomende telefoontjes worden over 2 toestellen verdeeld.. dan krijgt de helft van de bellers mijn collega, die niet weet wat de fuck aan de hand is met al die mensen die nieteens weten waar ze voor bellen.. Nu ik dat zo zeg lijkt me dat wel mooi om te zien![]()
Wel leuk idee, maar dat doe ik d'r niet aan.. zit net zo lekker Bejeweled te spelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als jij hier nou een onoplosbare vraag post, en wij bellen, kan jij ook nog s lachen
Ze is onderweg naar Den Haagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef Seventees het volgende:
Dylanesque, waar heb je mijn zus gelaten?
Je behandelt haar wel met respect, hè? Anders kom ik even langs! *mouwen op stroopt*
Werkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef Seventees het volgende:
Je behandelt haar wel met respect, hè? Anders kom ik even langs! *mouwen op stroopt*
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef Seventees het volgende:
ga je op vakantie ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Komt vast omdat het mijn laatste werkdag is![]()
geen leuke collega ?? dat jullie afzonderlijke dingen zitten te doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wel leuk idee, maar dat doe ik d'r niet aan.. zit net zo lekker Bejeweled te spelen
Wat is dat?quote:
Zou kunnen dat daar geen voorraadkasten zijn..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen leuke collega ?? dat jullie afzonderlijke dingen zitten te doen
Dus jij dacht het ook?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij smeerpijp! Ik weet wel wat jij denkt!.
Ik inmiddels bij Dylanesque ook hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja. Maar bij mij verwacht men het.
Zussie beschermen tegen opdringerige kerelsquote:
Seventees had daar een mooi woord voor, maar die heeft ze nog niet gezegd...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:48 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik inmiddels bij Dylanesque ook hoor![]()
Niet echt, k ga niet samen met r zitten fokken of spelletjes spelen ofzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen leuke collega ?? dat jullie afzonderlijke dingen zitten te doen
Ik dacht: ik zeg maar niets. Krijg ik weer dubieuze opmerkingen.quote:
moet dat perse dan ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zou kunnen dat daar geen voorraadkasten zijn..
Grinnik, daar heb je mij toch voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik dacht: ik zeg maar niets. Krijg ik weer dubieuze opmerkingen.
Ransaap?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Seventees had daar een mooi woord voor, maar die heeft ze nog niet gezegd...
aaj das minder man! gelukkig ben je zo 2 dagen van haar afquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet echt, k ga niet samen met r zitten fokken of spelletjes spelen ofzoWordt af en toe helemaal gek van dr
Zie daarvoor mijn klaag-uitbarstingen in een random vorig deel van deze reeks
Ah. Hier is het volle bak. Beetje privacy heb ik wel nodig voor zoiets meestalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet dat perse dan ?
ik bedoel er is voor de rest niemand
Zolang je bureaus hebtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet dat perse dan ?
ik bedoel er is voor de rest niemand
bureaus , trap, koffiezetapparaat, tja zat oplossingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |