gelukkig heb ik hier een kersenappelflap waar ik mn tanden in kan zetten.quote:
Quadpo Cinqpoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:08 schreef DeToXiC het volgende:
Tripo!
oeh die zijn lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig heb ik hier een kersenappelflap waar ik mn tanden in kan zetten.
scheelt me weer nagels
!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Seventees het volgende:
* Seventees hangt relax achteruit in haar comfortabele bureaustoel.
Wat is het toch heerlijk om thuis te zijn
Iedereen in paniekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Dylanesque het volgende:
Is er nu ineens een topic pleite ???
Ik had hem ook al gezien...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Dylanesque het volgende:
Is er nu ineens een topic pleite ???
Zal ik me maar stil houden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
!
jij mag hier helemaal geeneens meer posten jij![]()
Kijk eens wat een leuke smiley ... ------>quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Seventees het volgende:
* Seventees hangt relax achteruit in haar comfortabele bureaustoel.
Wat is het toch heerlijk om thuis te zijn
hey das idd makkelijk voor de rotkatten van de buurvrouwquote:
Douchekop werkt beter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey das idd makkelijk voor de rotkatten van de buurvrouw
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:14 schreef sm-meester het volgende:
[..]
Kijk eens wat een leuke smiley ... ------>
*grinnik*
ja denkt ze dadelijk dat ik op het balkon ga douchen. krijg ik nog meer bekijks. nee bedanktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Douchekop werkt beter.
Maar ja die kan je weer niet met de laptop besturen
"nog meer bekijks", je hebt doorgaans ook al enig bekijks als jij staat te douchen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja denkt ze dadelijk dat ik op het balkon ga douchen. krijg ik nog meer bekijks. nee bedankt![]()
O lekkerrrrrrrrrr!quote:
Komt vast omdat het mijn laatste werkdag isquote:
Wordt je vrolijk van hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Komt vast omdat het mijn laatste werkdag is![]()
Verschil moet er zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wordt je vrolijk van heLogisch wel.. ik zit hier nog wel even
![]()
nou toevallig ligt mijn douche wel op de kant waar ze precies binnen kunnen kijken. is me al een paar keer gebeurt dat als ik de douchedeur open doe , er toevallig iemand staat te kijken. erg irritant dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
"nog meer bekijks", je hebt doorgaans ook al enig bekijks als jij staat te douchen?
Moet er toch niet aan denken..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou toevallig ligt mijn douche wel op de kant waar ze precies binnen kunnen kijken. is me al een paar keer gebeurt dat als ik de douchedeur open doe , er toevallig iemand staat te kijken. erg irritant dus.
* WhiteLightning vindt het wel relaxed om luchtig in zn huisje rond te lopen. maar dan wel zonder pottekijkers
ehm.. gordijntje ophangen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou toevallig ligt mijn douche wel op de kant waar ze precies binnen kunnen kijken. is me al een paar keer gebeurt dat als ik de douchedeur open doe , er toevallig iemand staat te kijken. erg irritant dus.
* WhiteLightning vindt het wel relaxed om luchtig in zn huisje rond te lopen. maar dan wel zonder pottekijkers
Zal Lynx666 leuk vinden dat je hem zo noemtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Moet er toch niet aan denken..
Sta je te douchen, loert er een of andere viezerd naar binnen
Oh, maar ik ben een viezerd hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zal Lynx666 leuk vinden dat je hem zo noemt![]()
Vergeten...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik was je aan het straffen he. Voor de goeie orde.
Na wat ik net heb gelezen.. Valt 'viezerd' nog best meequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zal Lynx666 leuk vinden dat je hem zo noemt![]()
Inzet: 8quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vergeten...
Auww!!
Genade! *smekend kijkt*
Je hebt het 'pindakaas' verhaal gemist?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Na wat ik net heb gelezen.. Valt 'viezerd' nog best mee
nee nee, ik heb een douchecabine, gordijnen zijn a-relaxed. maar ik bedoelde meer de buitendeur vd douche. zodra ik die open dus....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef Seventees het volgende:
Nou precies.
Gordijntje, douchegordijn
Maar mensen kijken dan toch door een raam oid naar binnen? Is toch wel iets aan te doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee nee, ik heb een douchecabine, gordijnen zijn a-relaxed. maar ik bedoelde meer de buitendeur vd douche. zodra ik die open dus....
Het woord 'viezerd' omvat lang niet hoe ranzig dat wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je hebt het 'pindakaas' verhaal gemist?
Welk woord had je dan in gedachten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het woord 'viezerd' omvat lang niet hoe ranzig dat was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |