Merci Beaucoup....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:37 schreef OA het volgende:
Oeh, j'aime café et croissants!![]()
C'est un très bon TT![]()
Ik bedoelde dat ik mijn brood op had net..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
bijna
nou eigenijk is het "crême"...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sauf que c'est "crèmes", pas "crémes"
en trouwens..tis wel goed...accent grave en niet accent aigu....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sauf que c'est "crèmes", pas "crémes"
Apparament quand même un petit peu....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:38 schreef Leia het volgende:
Je ne parle pas francais.
Ik ga nu naar werk.fijne dag!
Ja, met een aigu wordt het /kreem/quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en trouwens..tis wel goed...accent grave en niet accent aigu....![]()
![]()
![]()
ja duh...denk dat ik wel het verschil weet tussen die 2....ben niet voor niets Frans he....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes gekmet een aigu wordt het /kreem/
nah...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
La Menage a Quatre
Zij komt uit Frankrijk hoor....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes gekmet een aigu wordt het /kreem/
un grand noir pourMademoiselle.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:43 schreef BrandX het volgende:
ik wil koffie zwart, niets erin, gewoon het pure spul!![]()
mag dat ook?![]()
de '^' zit boven de zes!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou eigenijk is het "crême"...:Y...maar kon em ff niet vinden...:D
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
un grand noir pourMademoiselle.....:Y^O^c_/:9:*
Zo'n ding heet een accent [insert Nederlandse schrijfwijze] sierconflex [/insert Nederlandse schrijfwijze]quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou eigenijk is het "crême"......maar kon em ff niet vinden...
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Zo'n ding heet een accent[insert Nederlandse schrijfwijze]sierconflex[/insert Nederlandse schrijfwijze]
dat zeg ik OA...wel ff goed lezen he....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Zo'n ding heet een accent [insert Nederlandse schrijfwijze] sierconflex [/insert Nederlandse schrijfwijze]![]()
Dat is juistquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:45 schreef OA het volgende:
[..]
Zo'n ding heet een accent [insert Nederlandse schrijfwijze] sierconflex [/insert Nederlandse schrijfwijze]![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is juist:Y
En nou lust ik ook wel eenkrwasantje
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en trouwens..tis wel goed...accent grave en niet accent aigu....![]()
![]()
![]()
Nouw mot je net beidehand gaan worrequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Net alsof alle Nederlanders Nederlans kanne
BrandX....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:51 schreef BrandX het volgende:
*en een wasje draaien is ook geen overbodige luxe
Hat je wad soms, huh?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nouw mot je net beidehand gaan worre![]()
zo ken ik je helemaal niet BrandX....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:51 schreef BrandX het volgende:
* ik zeg het niet, ik zeg het niet....
Cinquit!!!!
shit, toch gedaan
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo ken ik je helemaal niet BrandX....:D^O^
Ja, ik hep jeuk. Ken je effe krabbuh?quote:
ik had het meer over je cinquet...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb meer dan genoeg schoon spul, en zo veel was ligt er niet, maar mijn favo wraps (voor mijn handen -> boksen) zitten er bij, en ik wil ze vanavond gebruiken. Dus wassen die handel
![]()
Handschoenen? Ik kan alleen een handdoek krijgen als mijn spaarkaart vol is. En de Spar weer open is...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:53 schreef BrandX het volgende:
Oh, btw: ik heb gisteren een mega sporttas gekocht, groter dan de standaardmaat die in de sportwinkels te verkrijgen is dus, want als het goed is krijg ik vandaag mijn eigen sparhandschoenen![]()
![]()
cool BrandX....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:53 schreef BrandX het volgende:
Oh, btw: ik heb gisteren een mega sporttas gekocht, groter dan de standaardmaat die in de sportwinkels te verkrijgen is dus, want als het goed is krijg ik vandaag mijn eigen sparhandschoenen![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Ja, en dan muh fingurs in die fursnipperdinges zekurquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, ik hep jeuk. Ken je effe krabbuh?![]()
Tong uitsteken naar mezelf? Nee. Dat is schizofreenquote:
Zijn die zachter dan wedstrijd h-schoenen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:53 schreef BrandX het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tong uitsteken naar mezelf? Nee. Dat is schizofreen
oh..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik had het meer over je cinquet...:{w
tis 10 uur BrandX...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh..omdat je specifiek die quotte... ik dacht ehm... nou ja laat maar!
![]()
oquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:59 schreef Pheno het volgende:
.
Benne jij niet vinger-Flash-vlug dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan muh fingurs in die fursnipperdinges zekurik daggutnie
quote:Opvrijdag 10 augustus 2007 09:56schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Handschoenen? Ik kan alleen een handdoek krijgen als mijn spaarkaart vol is. En de Spar weer open is...
quote:Opvrijdag 10 augustus 2007 09:58schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zijn die zachter dan wedstrijd h-schoenen?
kort door de bocht gezegd heb je vier soorten handschoenen:quote:Opvrijdag 10 augustus 2007 09:57schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool BrandX....^O^:78-)*)*O**O*
Zolang hij niet en plein public flashed vind ik het primaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Benne jij niet vinger-Flash-vlug dan?![]()
Voor de koffie niet heurquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Benne jij niet vinger-Flash-vlug dan?![]()
en, wat vonden ze van je voorstel?quote:Opvrijdag 10 augustus 2007 09:59schreef Pheno het volgende:
.
Erg creatief, ze hadden zelf nog niet in die hoek gezochtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
en, wat vonden ze van je voorstel?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg creatief, ze hadden zelf nog niet in die hoek gezocht:')
Zo leer je nogeens watquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
kort door de bocht gezegd heb je vier soorten handschoenen:
bokszakhandschoenen;
gewone/trainingshandschoenen
sparhandschoenen
wedstrijdhandschoenen
[..]
Dus ze jatten jouw idee en schoppen je dan de straat op, zoiets?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg creatief, ze hadden zelf nog niet in die hoek gezocht
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus ze jatten jouw idee en schoppen je dan de straat op, zoiets?
nee hequote:Rihanna & Special Guest
Heineken Music Hall Amsterdam
Wo, 21 november 2007
Start verkoop Za, 11 augustus 2007
geen last van. ik zal never nooit gaan, en het 'speelt' zich zo'n 55 km bij mij vandaan. Lekker laten janken daarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee he;(en mrogen allemaal:W
Ze zijn in overleg, ze hebben tot woensdag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
maar gaan ze er ook wat mee doen?
hmm, klinkt goed. we horen het nog wel van jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn in overleg, ze hebben tot woensdag.
Ik heb er zelf een beetje raar gevoel over, maar fuck it, geld is geld. En vrije tijd is vrije tijd.
En ik ben net zoals elke andere pinguin omkoopbaar als ze daarmee gaan spelen. Je moet ze alleen aangeven waarmee ze moeten spelen, dat heb ik nu gedaan, laat hen maar rekenen.
Mocht het doorgaan, willen we geen gezeur meer horen over je 'kutbaan'quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er zelf een beetje raar gevoel over, maar fuck it, geld is geld. En vrije tijd is vrije tijd.
En ik ben net zoals elke andere pinguin omkoopbaar als ze daarmee gaan spelen. Je moet ze alleen aangeven waarmee ze moeten spelen, dat heb ik nu gedaan, laat hen maar rekenen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mocht het doorgaan, willen we geen gezeur meer horen over je 'kutbaan'
We willen wel taart natuurlijk, dat kan er wel vanafquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Excuse mequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en wij niet dat geslijm met JJ wat ook heel goed op msn kanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en wij niet dat geslijm met JJ wat ook heel goed op msn kan
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en wij niet dat geslijm met JJ wat ook heel goed op msn kan:P
quote:
touché.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet goed....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:42 schreef covie het volgende:
Goh we spreken hioer toch een aardig woordje over de grens zeg!
Duits Frans Engels [afbeelding]
Ik vind het wel goed!quote:
pas de problèmes mais je pense qu'il vaut mieux le parler que de l'écrire....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:44 schreef covie het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed!
Vooral Frans blijven praten want dan steek ik er misschien nog wat van op.
In september ga ik er heen op vakantie dus misschien heb ik dan nog wat aan
Mijn gevatheid < gevatheid MMquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het regent hier nog steeds...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:41 schreef BrandX het volgende:
sooow, wasje zit er in, bakkie koffie extra genuttigd, zonnetje is gaan schijnen, ik ga maar eens wat doen!
Pingus houden toch geen winterslaap...???quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
Vraagje, wilt iemand de klok naar woensdag zetten? Of moet ik even een hele lange powernap gaan doen?
Heb ik nu de uiteenzetting van je briljante plan gemist?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ni haoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:42 schreef covie het volgende:
Goh we spreken hioer toch een aardig woordje over de grens zeg!
Duits Frans Engels [afbeelding]
Zie loungequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn gevatheid < gevatheid MM
Maar ik ben vandaag niet helemaal mezelf, ben echt beneiuwd wat er uit mijn voorstel komt, het zou echt helemaal super zijn.
Liever naar een uur of 21.00 uur ofzo..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
Vraagje, wilt iemand de klok naar woensdag zetten? Of moet ik even een hele lange powernap gaan doen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07325/klok.JPG]afbeelding][/url]
De waterleiding is afgesloten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik wil wel douchen maar kan niet...![]()
Op zaterdag en zondag was ik van plan niets te gaan doen. Nou ja,wat voor de vakantie te gaan regelen qua verzekering en zo. En wat uitstippelen, das wel leuk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zie lounge![]()
[..]
Liever naar een uur of 21.00 uur ofzo..
Geen leuk weekend voor de boeg?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:17 schreef Frutsel het volgende:
Nog 2 uurtjes en 15 minuutjes en dan weekend
You're one of the x-men!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07325/klok.JPG]afbeelding][/url]
Het moest verboden wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn dochter staat eronder...![]()
Wanneer ging je ook alweer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zaterdag en zondag was ik van plan niets te gaan doen. Nou ja,wat voor de vakantie te gaan regelen qua verzekering en zo. En wat uitstippelen, das wel leuk.
En dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:17 schreef Frutsel het volgende:
Nog 2 uurtjes en 15 minuutjes en dan weekend
Ow tof jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:17 schreef Frutsel het volgende:
Zaterdagavond "Perseïden"... als het helder is...
en dan eerst een afspraak, dan boodschappen doen voor het weekend en dan thuis verder opruimen.. beetje zooi nog met al dat geklusquote:
Jij mag wel.. ik mocht niet meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en dan..en dan..nee laat maar anders krijg ik weer commentaar..![]()
Is dat haar koosnaampje?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of genieten van me nieuwe dolbysetjewe zien wel
1 month and counting en ik kan nog niet tot 31 tellen in het japansquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wanneer ging je ook alweer?
Hier is het "boeskool is los"... laatste dag van 4 dagen 'fun'... misschien dat we daar ff gaan kijken. Zaterdagavond "Perseïden"... als het helder is...
Geeft niet, ook een priemgetalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 month and counting en ik kan nog niet tot 31 tellen in het japans
Wel tot 19, maar toen gingen de lessen over op even een ander onderwerp
quote:
whehehequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 month and counting en ik kan nog niet tot 31 tellen in het japans
Wel tot 19, maar toen gingen de lessen over op even een ander onderwerp
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
het valt me nu pas op dat de OP veranderd/opgeruimd is...![]()
![]()
Dat klinkt alsof je op de wc zit en het lukt niet....quote:
dit lijkt te veel op de Lounge. Verwarring. Ik ben weer wegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je op de wc zit en het lukt niet....
Ik ga naar Utrecht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:13 schreef OA het volgende:
Quukie!![]()
Wat ga je vanavond ondernemen, als je geen TG kijkt?![]()
Verdomd, jij ook al?quote:
Ja, zoeen toeval!quote:
Wat ga je daar doen?quote:
Misschien kom ik je nog wel tegen danquote:
Nieuwe smilie ontdekt Ph.?quote:
Wat mensen meeten. En een pinguin aanschouwen.quote:
OH NOESSSSSSSSSquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat mensen meeten. En een pinguin aanschouwen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat mensen meeten. En een pinguin aanschouwen.
Vandaag niet chagrijnig, weet niet hoe het komt.. leuke dag gehad gister denk ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met mij prima.....met jou..??..nog chagrijnig...
![]()
wow...dat gebeurt dus niet vaak...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag niet chagrijnig, weet niet hoe het komt.. leuke dag gehad gister denk ik
Vanmiddag lekker rustig aan doen hoor!quote:
Ik ga ook niet veel meer doen denk ik..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vanmiddag lekker rustig aan doen hoor!
Ik heb een broodje kalkoen/bacon op!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:27 schreef Frutsel het volgende:
ik ben weg... fijn weekend voor diegene die ik nie meer spreek![]()
![]()
yupquote:
Toedeloequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:27 schreef Frutsel het volgende:
ik ben weg... fijn weekend voor diegene die ik nie meer spreek![]()
![]()
Sorry, ik zit achter een motherfucking trage flexplek pc, omdat ik mijn laptop thuis heb laten liggen (bewust)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:40 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Een teken van leven!!!
lunchtijd is allang voorbij![]()
Nee, klopt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wow...dat gebeurt dus niet vaak...![]()
Jouw post heeft een mooi tijdstip.quote:
Want?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jouw post heeft een mooi tijdstip.![]()
Omdat ik op die tijd ook iets posttequote:
hi nieuwequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef Maruna het volgende:
Zo, ff boodschappen gedaan en bij de supermarkt met de collega's maar ff een bakkie gedaan
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef Maruna het volgende:
Zo, ff boodschappen gedaan en bij de supermarkt met de collega's maar ff een bakkie gedaan
Vakantie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
*haar koffers gepakt heeft en zo naar het station gaat... :Y![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:52 schreef OA het volgende:
* laat lekker een stapeltje werk voor maandag liggen!![]()
Nee joh, ze gaat naar Fruts toe....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:52 schreef covie het volgende:
[..]
Vakantie?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vind ik ook goed!quote:
Okequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:00 schreef OA het volgende:
Weekend!!!! [afbeelding]
Topic kan op slot tot maandagochtend 8 uur....[afbeelding]
Ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)the_aristocrats.html
Retardquote:
MIJN KAT WAT DOE JEquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over retards gesproken..
[afbeelding]
Poikequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over retards gesproken..
[afbeelding]
Nee gewoon Poekiequote:
welk filmpje?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kijk het filmpje, jij snapt hem vast
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)the_aristocrats.html
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over retards gesproken..
[afbeelding]
Het duurt mij te lang om te dowloaden, maar volgens mij ken ik hem al. Het is een grap uit 1820, dus het kan goed dat je het niet snapt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:28 schreef covie het volgende:
misschien moet ik m even in slowmotion kijken want ik volg m niet.![]()
ik begrijp 't ook niet covquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:28 schreef covie het volgende:
misschien moet ik m even in slowmotion kijken want ik volg m niet.![]()
hier stopte ik met lezen, samenvatting?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lang, lang geleden
Daar komt het filmpje wel op neer ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
In deze mop komt een man bij een impressario en zegt dat ie een act heeft (iets leuks voor op het toneel). De impresario zegt "Wat dan?" En di man verteld dat ie dan het toneel op komt, met z'n piem0l zwaait, ze vrouw beft, z'n dochter neukt en z'n zoon onderschijt. Dat verhaal over wat hij en z'n gezin allemaal doen gaat een kwartier door en aan het einde vraagt de impressario: "Nou tof, en hoe heet jullie gezelschap?" "The Aritocrats" En dan ligt iedereen dubbel van het lachen.
Zoiets. Geloof ik.
check je filmpje, eik0l!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hier stopte ik met lezen, samenvatting?
al gezien, goed filmpjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
check je filmpje, eik0l!
Nou volgens mij klopt het wel inderdaad. Tenmisnte voor zover dat ik het filmpje heb gevolgd en wat jij zegt wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
*verhaal*
Zoiets. Geloof ik.
jij hebt geen humorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:50 schreef covie het volgende:
[..]
Nou volgens mij klopt het wel inderdaad. Tenmisnte voor zover dat ik het filmpje heb gevolgd en wat jij zegt wel.
hahahshahahahahahahahahahHAHHha
hahashshshshshashshshshshhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
Alleen ik vind het niet zo grappig![]()
quote:
Misschien had ik het filmpje grappiger gevonden wanneer ik het meteen snapte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik maar eens naar die geweldige verjaardag![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:03 schreef covie het volgende:
Ok ik hou het niet meer....
die moeder had geen baarmoeder dus moest dat kind 9 mnd aan de eierstokken hangen [afbeelding]WhoehAAAaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik maar eens naar die geweldige verjaardag![]()
![]()
![]()
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Stuk of 50?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
hoeveel topics heb ik eigenlijk hgemistben namelijk een tijdje aan het werk geweest ZONDER pc >.<
Heel wat denk ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef cablegunmaster het volgende:
hoeveel topics heb ik eigenlijk hgemistben namelijk een tijdje aan het werk geweest ZONDER pc >.<
Toch een middemoterquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef OA het volgende:Top 25 users met de meeste posts in de maand juli in de KSC-reeks
Positie, aantal posts, user
01. 2058 eer-ik
02. 1910 OA
03. 1258 MPG
04. 1118 Papierversnipperaar
05. 1076 Pheno
06. 0907 Kuukske
07. 0723 cablegunmaster
08. 0717 Muck
09. 0697 Frutsel
10. 0623 Houniet
11. 0572 BrandX
12. 0535 shifto
13. 0434 vrolijke-frits
14. 0400 JortK
15. 0393 juon_jacket1
16. 0334 Memento-Mori
17. 0309 crossover
18. 0243 indahnesia.com
19. 0219 Sander170
20. 0159 Lenny_Leonard
21. 0155 Bengeltje
22. 0132 Jo0Lz
23. 0102 covie
24. 0084 Certificaat
25. 0082 Aarti
Als je je bedenkt dat de lijst eigenlijk tot 50 gaat, sta je vrij hoog!quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:14 schreef OA het volgende:
[..]
Als je je bedenkt dat de lijst eigenlijk tot 50 gaat, sta je vrij hoog!![]()
Hé, dan moet ik m'n eerste stekkie opgeven....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:17 schreef JortK het volgende:
Ik vind trouwens dat we dan wel de ranking van die stats mogen verwerken in hoe de avatars staan in de OP![]()
Pics!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef crossover het volgende:
Ik heb me al een halve week niet geschoren
Best lekker is dat
He he! Het gaat hier om kwaliteit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:17 schreef JortK het volgende:
Ik vind trouwens dat we dan wel de ranking van die stats mogen verwerken in hoe de avatars staan in de OP![]()
Ja maar het is wel het eerlijkstquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:33 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, dan moet ik m'n eerste stekkie opgeven....![]()
quote:
Dan sta ik in juli al over de helftquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:14 schreef OA het volgende:
[..]
Als je je bedenkt dat de lijst eigenlijk tot 50 gaat, sta je vrij hoog!![]()
Ok kan dat gewoon via datquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:30 schreef covie het volgende:
Een pm sturen naar JeRa met in het onderwerp Stats help
Dan krijg je automatisch een pm terug en de rest wijst zich vanzelf!
Weet ik sinds gisteren![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:31 schreef covie het volgende:
Ik ben trouwens maar niet naar die verjaardag heen. Heb wel 10 mensen ofzo gebeld en niemand daarvan ging.
En toch voel ik me er een beetje schuldig over, straks heeft hij allemaal drank gehaald enzo en dan is er niemand.![]()
Oh ik dacht dat je de algemene stats bedoelde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ok kan dat gewoon via datDie optie ken ik al langer ja
[..]
maja ach als je geen zin hebt ook zeker niet doen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:42 schreef covie het volgende:
Ik ga maar even shockdock kijken en dan over 3 kwartier is mijn man er weer.
komt hier ook vaak voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef crossover het volgende:
Ik heb me al een halve week niet geschoren
Best lekker is dat
!! Eer !!quote:Opzaterdag 11 augustus 2007 07:34schreef eer-ik het volgende:
[..]
komt hier ook vaak voor:9
Hoe is het met je sideburns eigenlijk?
Zijn die alweer zuruck?
PARENTES ZIJN DE DEUR UIT VOOR EEN MAAND:7
Goeie morregequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
!! Eer !!
heerlijk het rijk alleen, dat is lekker!!!
oeh! klinkt goed eer!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie morrege:W:7
Zeker lekker, kan nu doen wat ik wil hier:9
Als ik vanmiddag om 16:00 thuiskom van werk, staat 't zwembad, is er een koelkast in de tuin, vol met bier, en zitten er een hoop maten hier.
prima allemaal:9
Het schijnt de komende tijd nog lekker weer te worden ookO+
He, veel plezier in de bossen, waar ga je precies heen?
ok, da's wel chill!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh! klinkt goed eer!
Ik ga net over de grens vlak bij turnhout naar het pittoreske arendonk.
Daar woont een vriendin van mij met haar nieuwe vriend die ik nog niet heb ontmoet. Zij hebben allemaal paarden en zulks, dus ga me daar gewoon lekker vermaken.
thanks, ik ga op pad, veel plezier vanavond en laat de boel heelquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok, da's wel chill!
Effe een daagie ertussenuit:9
Goeie zaken.
Ik zeg veel plezier, ik ga weer effe verder pitten, hoef pas over 2 uur te werken....!
Hoi Covie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:41 schreef covie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je de algemene stats bedoelde.
Ik heb even gekeken maar ik heb geen idee hoe je van alle KSC reeks die standen kan opvragen.![]()
Krijgt OA die niet standaard elke maand ofzo?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 10 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
010. 129 juon_jacket1
011. 127 Papierversnipperaar
020. 096 Bengeltje
032. 077 Pheno
042. 069 Frutsel
136. 038 Lenny_Leonard
160. 034 Kuukske
178. 032 OA
205. 029 covie
234. 027 JortK
Mja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:45 schreef Pheno het volgende:
Kortom, gewoon aan JeRa vragen
Ik ook Quukie!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Jezus, ik heb een leven tegenwoordig. Wat goed!
Gefeliciteerd! Hoe voelt dat nu?quote:
ah. ik denk dat ik dat ook heb.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:02 schreef Pheno het volgende:
Ik denk als ze de statistieken er bij zouden pakken dat forum.fok.nl erg veel bezocht is bij ons [afbeelding]
idd, alsof hij allemaal belangrijke interne connecties heeftquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:45 schreef Pheno het volgende:
Kortom, gewoon aan JeRa vragen
Ik mag het weer zelf bepalenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:06 schreef Pheno het volgende:
Ugh, nu weer eens bedenken wat we ongeveer gaan eten deze week
Dat is niet handig in ons geval. Bepalen lukt meestal wel. Gelukkig lust ze ook niet graag aardappelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik mag het weer zelf bepalen
Gebeurt meestal per dag.
Aardappelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet handig in ons geval. Bepalen lukt meestal wel. Gelukkig lust ze ook niet graag aardappelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |