Ik ga ook niet veel meer doen denk ik..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vanmiddag lekker rustig aan doen hoor!
Ik heb een broodje kalkoen/bacon op!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:27 schreef Frutsel het volgende:
ik ben weg... fijn weekend voor diegene die ik nie meer spreek![]()
![]()
yupquote:
Toedeloequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:27 schreef Frutsel het volgende:
ik ben weg... fijn weekend voor diegene die ik nie meer spreek![]()
![]()
Sorry, ik zit achter een motherfucking trage flexplek pc, omdat ik mijn laptop thuis heb laten liggen (bewust)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:40 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Een teken van leven!!!
lunchtijd is allang voorbij![]()
Nee, klopt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wow...dat gebeurt dus niet vaak...![]()
Jouw post heeft een mooi tijdstip.quote:
Want?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jouw post heeft een mooi tijdstip.![]()
Omdat ik op die tijd ook iets posttequote:
hi nieuwequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef Maruna het volgende:
Zo, ff boodschappen gedaan en bij de supermarkt met de collega's maar ff een bakkie gedaan
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:31 schreef Maruna het volgende:
Zo, ff boodschappen gedaan en bij de supermarkt met de collega's maar ff een bakkie gedaan
Vakantie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
*haar koffers gepakt heeft en zo naar het station gaat... :Y![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:52 schreef OA het volgende:
* laat lekker een stapeltje werk voor maandag liggen!![]()
Nee joh, ze gaat naar Fruts toe....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:52 schreef covie het volgende:
[..]
Vakantie?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vind ik ook goed!quote:
Okequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:00 schreef OA het volgende:
Weekend!!!! [afbeelding]
Topic kan op slot tot maandagochtend 8 uur....[afbeelding]
Ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)the_aristocrats.html
Retardquote:
MIJN KAT WAT DOE JEquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over retards gesproken..
[afbeelding]
Poikequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over retards gesproken..
[afbeelding]
Nee gewoon Poekiequote:
welk filmpje?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kijk het filmpje, jij snapt hem vast
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)the_aristocrats.html
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over retards gesproken..
[afbeelding]
Het duurt mij te lang om te dowloaden, maar volgens mij ken ik hem al. Het is een grap uit 1820, dus het kan goed dat je het niet snapt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:28 schreef covie het volgende:
misschien moet ik m even in slowmotion kijken want ik volg m niet.![]()
ik begrijp 't ook niet covquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:28 schreef covie het volgende:
misschien moet ik m even in slowmotion kijken want ik volg m niet.![]()
hier stopte ik met lezen, samenvatting?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lang, lang geleden
Daar komt het filmpje wel op neer ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
In deze mop komt een man bij een impressario en zegt dat ie een act heeft (iets leuks voor op het toneel). De impresario zegt "Wat dan?" En di man verteld dat ie dan het toneel op komt, met z'n piem0l zwaait, ze vrouw beft, z'n dochter neukt en z'n zoon onderschijt. Dat verhaal over wat hij en z'n gezin allemaal doen gaat een kwartier door en aan het einde vraagt de impressario: "Nou tof, en hoe heet jullie gezelschap?" "The Aritocrats" En dan ligt iedereen dubbel van het lachen.
Zoiets. Geloof ik.
check je filmpje, eik0l!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hier stopte ik met lezen, samenvatting?
al gezien, goed filmpjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
check je filmpje, eik0l!
Nou volgens mij klopt het wel inderdaad. Tenmisnte voor zover dat ik het filmpje heb gevolgd en wat jij zegt wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
*verhaal*
Zoiets. Geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |