3 maal raden wat Nadia nu aan het doen is.... idd ze geeft dennis een magage... wat origineel zeg!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Zie ik nou een neukende Amanda en Brian .... Ik word oud![]()
Oh een massage.... sorry
Ik hoop dat ze hem zullen vertellen dat hij Lieko moet loslatenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:42 schreef Desii het volgende:
Morgen komen 2 vrienden van Huub een half uur.... meestal zijn dat leuke bezoekjes
Lijkt me niet verstandig.... daarbij houdt tie volgens mij echt van haar, dus hij zal niet luisteren.... en dat maakt dat kleine bezoekje voor hem niet leuker.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem zullen vertellen dat hij Lieko moet loslaten![]()
Vriendjes gefinancierd door Theo, die met sms-bombardementen de poll verknalt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:42 schreef Desii het volgende:
Morgen komen 2 vrienden van Huub een half uur.... meestal zijn dat leuke bezoekjes
Vind mijn eigen vrienden op bezoek leukerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:42 schreef Desii het volgende:
alsof dat wat zal uitmaken bij deze twee valse nep Dellen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef Kailany het volgende:
En A en N hebben morgen een schoonheidsdag...![]()
blablablalblaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vriendjes gefinancierd door Theo, die met sms-bombardementen de poll verknalt.
Die 10.000 euro inleggeld komen ook van hem, dus Huub hoeft niet te suggereren dat hij daar iets voor gedaan heeft (behalve drugs gebruiken en zogenaamd studeren).
En gaan we nog nonstop rocken????
Wat was het?? 4 uur per nacht slapen toch???
Dat wordt dus tot 5 uur vanavond nonstop rocken, en dan om 9 uur weer uit bed met een dansje.![]()
Waarom niet gewoon met een brandweerspuitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
alsof dat wat zal uitmaken bij deze twee valse nep Dellen!
spuit ze maar plat met botox...![]()
![]()
Zou lachen zijn... verkeerd maskertje op het gezicht, waardoor ze onder de puisten komen te zitten..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
alsof dat wat zal uitmaken bij deze twee valse nep Dellen!
spuit ze maar plat met botox...![]()
![]()
het terrein afspuiten!!! haha.. nog beter....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met een brandweerspuit![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die 10.000 euro inleggeld komen ook van hem, dus Huub hoeft niet te suggereren dat hij daar iets voor gedaan heeft (behalve drugs gebruiken en zogenaamd studeren).
Dat wordt dus tot 5 uur vanavond nonstop rocken, en dan om 9 uur weer uit bed met een dansje.![]()
In en in triest.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:49 schreef riri het volgende:
dat praten van die amanda...is gewoon kleuterschoolniveau....het lachje erbij ook
Hoevele CP kost je dat?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind mijn eigen vrienden op bezoek leuker
dat de puisten die er al zijn niet meer weg te schminken zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:47 schreef Kailany het volgende:
[..]
Zou lachen zijn... verkeerd maskertje op het gezicht, waardoor ze onder de puisten komen te zitten..![]()
Ja echt gaaf in je eentje non stop rocken.Die andere daar in huis zijn nog 1000 keer saaier.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toch geloof ik het wel.......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja echt gaaf in je eentje non stop rocken.Die andere daar in huis zijn nog 1000 keer saaier.
En als je zo,n hekel aan Huub heb, is het toch beter dat hij uit beeld is![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat de puisten die er al zijn niet meer weg te schminken zijn
oooh... ik voel weer een heerlijke droom voor mij en een nachtmerrie voor AmanDelleke komen...![]()
![]()
amanda weet nog niet eens wat 1+1 isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:47 schreef Ning het volgende:
Amanda tegen Lieke, waarom beleg jij eigenlijk je snapt er toch geen moer van. Nee Amanda wel zeker
Nee mooie OP zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
Moet er nog wat aangevuld worden in de OP??
Ja, ik had mijzelf zo beloofd niet meer te nemen, maar ik heb ook een karakter als een nat vloeitje.......ben er zomaar weer ingestonken. Hopelijk volgende maand meer kracht.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehe ik refresh de treams en moet inene betalen
ze zoeken t maar ff uit
betaal wel weer als t leuk dreigt te worden
lees hier wel hoe saai t is
Ja, ik denk dat een uitleg hoe je in de forumindex het aantal onderwerpen van tot 3 maanden geleden kunt krijgen, en vervolgens de zoekfunctie (met een juist trefwoord) kunt gebruiken om een topic te vinden, wel op zijn plaats is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
Ik hoef mijn vrienden niet te kopenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoevele CP kost je dat?
Als ik Lieke was zou ik het voltage van zo`n elektrische vliegenmepper proberen op te hogen, en dan Huub gaan slaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:56 schreef Giggio het volgende:
zo'n last van vliegen:
als ik Lieke was nam ik een vliegenmepper en maar meppen op dat lijf van AmanDelleke.. oeps.. zat een Lieke op je en dat wil je toch niet... pats.... oeps.. nog één... pats... ooh.. sorry was dat je oog... oeps.. pats pats...
Mayday even mailen misschien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:57 schreef dgk_fan het volgende:
Nou, ik kreeg zojuist een email van Tien of ik mijn foto wil sturen.
(Voor de Dennis-Date).
Kan iemand mij zo make-up-en dat ze niet doorhebben dat ik
'niet helemaal vrouw' ben ???
Vast wel, van Lieke hebben ze het ook niet door gehad bij de Redactiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:57 schreef dgk_fan het volgende:
(Voor de Dennis-Date).
Op zich niet hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vast wel, van Lieke hebben ze het ook niet door gehad bij de Redactie
kom maar, heb de wimpers al voor je klaarliggen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:57 schreef dgk_fan het volgende:
(Voor de Dennis-Date).
Misschien kun je daar even een FB post over doen, lijkt me een uitstekend onderwerp....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat een uitleg hoe je in de forumindex het aantal onderwerpen van tot 3 maanden geleden kunt krijgen, en vervolgens de zoekfunctie (met een juist trefwoord) kunt gebruiken om een topic te vinden, wel op zijn plaats is.
Dat voorkomt dubbele topics.
Nou.. ik was tot vannacht vrij laat aanwezig (understatement) en volgens mij was het meer teasen dan werkelijke sex....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:59 schreef Kailany het volgende:
[..]
Op zich niet hoormaar wat ik wel op heb gevangen in de vorige COS, is dat D en N afgelopen nacht all the way zijn gegaan... dus dan klopt dit niet => Dennis en Nadia hebben kennelijk weer de hele dag liggen vozen, maar volgens mij mag Dennis nog steeds niets.
Maar verder helemaal top... en tis ook niet erg
Laat brrrian nou zijn waffel maar eens houden. Hij naait amandel elke avond en volgespoten amandel blijft dan lekker liggen tot de volgende ochtend. Geen plasje, wasje o.i.d. En 's ochtends wordt ze nogmaals volgepomt door brrrrian. En dan de oorzaak van de vliegen bij een ander neerleggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:40 schreef BuffyJan het volgende:
Brian basht Lieke weer. Tis haar schuld dat er zoveel vliegen zijn vanwege dat bloed op t bed.
Ok, vond het eigenlijk ook wel vreemd.... N en D all the way?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.. ik was tot vannacht vrij laat aanwezig (understatement) en volgens mij was het meer teasen dan werkelijke sex....
tegen die vriendin zei nadia dat wel nl.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.. ik was tot vannacht vrij laat aanwezig (understatement) en volgens mij was het meer teasen dan werkelijke sex....
Thnx
Nadia zegt wel meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:05 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
tegen die vriendin zei nadia dat wel nl.
Yep.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.. ik was tot vannacht vrij laat aanwezig (understatement)
Ligt B haar niet meer te naaien dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:50 schreef Kailany het volgende:
Je hoort A de hele tijd praten... en toch nog die streams op N en D... de productie geniet echt van die 2...![]()
Wimpers ? Ik zat te denken aan wat lippestift en oogschaduw...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
kom maar, heb de wimpers al voor je klaarliggen...
Jij bent mod en je krijgt je streams betaaldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.![]()
Maarre... ik wil net mijn streams gaan aanslingeren en nu hoor ik dat Huub AL OP BED LIGT?
Dat is toch niet echt waar hè?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub is heel erg tegen geweld op vrouwen, dus die doet toch niets terug.
Nu wel...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:07 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ligt B haar niet meer te naaien dan?
Jaap is pissed.....was hem iets beloofd, heeft ie niet gekregen. Wil niets meer doen voor JdM vanavond. Gelijk heeftiequote:
als je behoorlijke wimpers hebt.. anders even met wat mascara aanzetten hoor..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wimpers ? Ik zat te denken aan wat lippestift en oogschaduw...
Is dat niet voldoende ??
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.![]()
Maarre... ik wil net mijn streams gaan aanslingeren en nu hoor ik dat Huub AL OP BED LIGT?
Dat is toch niet echt waar hè?![]()
Dat siert Huub.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik Lieke was zou ik het voltage van zo`n elektrische vliegenmepper proberen op te hogen, en dan Huub gaan slaan.
Huub is heel erg tegen geweld op vrouwen, dus die doet toch niets terug.
Jaap had tegen Huub gezegd dat hij boos was omdat hij zijn gevraagde mp3-tjes niet kreeg ofzo....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is pissed.....was hem iets beloofd, heeft ie niet gekregen. Wil niets meer doen voor JdM vanavond. Gelijk heeftie
Dat je als persoon daar in dat huis kunt vereenzelvigen met de manier waarop die amanda spreekt dan ben je in mijn ogen heel laag,echt laag....nadia en dennix zitten er gewoon om te lachen en die brian krijgt er zelfs een stijve van zoals zijn amandelletje loopt te schelden op lieke.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb heimwee... Nena, Bart, Ilona, Sylvia, en zelf Nathaneal....
Nix en Nada voegen echt zo niks toe!
Dit is het, ja, RTLquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
WTF is dit tegenwoordig? Alleen maar neukende stelletjes?
Hij kwam passief over, die momenten dat ik hem vandaag zag, idd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap is pissed.....was hem iets beloofd, heeft ie niet gekregen. Wil niets meer doen voor JdM vanavond. Gelijk heeftie
Valt overdag's reuze mee hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Ja dan lopen ze alleen maar te smakken en te kleffen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Valt overdag's reuze mee hoor![]()
bedankt voor de uitgebreide OPquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
Langzaam aan rukt het middagwipje op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:14 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja dan lopen ze alleen maar te smakken en te kleffen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vergaat van de pijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oerkreten van Amanda......:)
Overdag zitten ze "achter" met elkaar te kloten, gezien de kwaliteit van werken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:14 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja dan lopen ze alleen maar te smakken en te kleffen.
Die eerste capquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
Wat er vandaag gebeurde:
Lieke heeft een vriendin op visite gehad, zal wel gezellig zijn geweest, maar ook de vriendin heeft haar erop gewezen dat ze zich wat minder zwaar moet opmaken (Lieke is de laatste dagen de hele dag van de avond/uitgaans make-up)
Dennis en Nadia hebben kennelijk weer de hele dag liggen vozen, maar volgens mij mag Dennis nog steeds niets.
Amanda was een beetje ziekjes en mocht vroeger op bed gaan liggen, uiteraard was Brian niet te beroerd om haar bij te staan, wat resulteerde in deze cap:
[afbeelding]
Cap: Disana
En speciaal voor de modebewuste COSsers onder ons, Brian in de nieuwste, hipste ondermode:
[afbeelding]
Cap: Ruudpuntenel
Ondertussen had Elly (de butler) in de woonkamer een gesprek met Huub terwijl Lieke op zijn schoot lag te doezelen, het ging over de enorme bedragen die de overheid binnenhaalt aan accijnzen op drank en sigaretten, verder ging het over hoe het vroeger was en het verschil in leeftijd werd duidelijk toen bleek dat Huub z'n moeder niet altijd thuis was om voor de kinderen te zorgen, die van Elly nog wel.
Dit bracht ons de volgende briljante zin van Elly:
Elly: m'n moeder was altijd thuis.... tenminste, als ze thuis was...
En terwijl al deze "spannende" ontwikkelingen gaande zijn bevindt Jaap zich achter de PC op kantoor![]()
Huishoudelijke mededeling:
U bevindt zich overigens op dit moment in de COS... dit staat voor Commentaren Op Streams.
Mocht u een niet streamgerelateerd onderwerp willen aansnijden, dan is de kans groot dat een van uw mede-users u al voor is geweest, het desbetreffende topic kunt u dan waarschijnlijk hier vinden: De Gouden Kooi
Mocht u behoefte hebben aan een off-topic babbeltje wat helemaal niets met DGK te maken heeft dan vindt u hier vast een gesprekspartner: [SC#245] Halt! Disana Zeit.
Edit: en inmiddels in deze SC: [DGK SC # 246] Met Kersenbrandewijn, Chablis en Rosé
Tja de febo moet ook wakker blijven natuurlijk. Ben eigenlijk wel benieuwd wat zij er van vinden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:11 schreef Kinga het volgende:
Huub is een lullo, al een jaar of 25quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke verwijt dat Huub niet staat voor wat hij zegt, want hij verandert vaak van mening.
Huub bevestigt het, en ziet zijn pragmatisme in het spel wel positief.
Hoho ik tune net in.. what's kebeurt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een ramp voor het spel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:21 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Tja de febo moet ook wakker blijven natuurlijk. Ben eigenlijk wel benieuwd wat zij er van vinden.![]()
Ik vind het ook een beetje ranzig worden met die stelletjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is een ramp voor het spel.
De vastgeklikte stelletjes wippen zich door de verveling heen naar de volgende zinloze stemming.
Succesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet je wat... ik word fan van Nadia..... toch geen streams dus dat moet lukken
Doe net als Herman Brood, wordt fan van jezelf en stuur jezelf kaartjes.....wel zo leuk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet je wat... ik word fan van Nadia..... toch geen streams dus dat moet lukken
Jaap had mp3-tjes aangevraagd en kreeg bericht dat hij ze niet kreeg... iig zoiets zei hij tegen huubquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:25 schreef eeff het volgende:
[..]
Hoho ik tune net in.. what's kebeurt?
is dat een spook?quote:
I know.. Hmmm gaat ook niet lukken....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik zou dan ook maar ophouden de COSsen te lezen, want zelfs dat is genoeg om haar uit te kotsen
Hmmm, ik hou niet zo van aandacht..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe net als Herman Brood, wordt fan van jezelf en stuur jezelf kaartjes.....wel zo leuk!
Ja, hij past allerlei discussietrukjes toe.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:34 schreef Kailany het volgende:
Lieke moet van de kast af komen van Huub![]()
ik zie niet echt klasse in Lieke. misschien in vergelijking met amanda, maar voor de rest.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
Lieke ga toch lekker naar huis.Ze past daar ook niet echt.Lieke heeft klasse en de rest kan zich zo verlagen.
Nadia niet te vergeten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:36 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik zie niet echt klasse in Lieke. misschien in vergelijking met amanda, maar voor de rest.....
Dat is safe... 100%quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
I know.. Hmmm gaat ook niet lukken....
Dan word ik fan van Dennis, kan nooi wat mis mee gaan, die doet toch niks.
OMG het is echt SAAI daarzo
Raar, want ze heeft zelf gezegd, tegen Nadia en Huub zelf, dat ze zich best wel vaak eenzaam voelt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Huub probeert Lieke 'te pakken' op haar eenzaamheid, hij haalt wel positieve dingen uit contacten met bijvoorbeeld Brian, en Lieke heeft dat niet.
Lieke gaat er niet in mee.
Ze pakt mensen niet op hun uiterlijk. In tegenstelling tot Amanda met d'r nephaar en neptieten en Nadia met d'r flubberbuik, hangtieten en platte jongenskont.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:36 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik zie niet echt klasse in Lieke. misschien in vergelijking met amanda, maar voor de rest.....
Jammer dat de vriendin ook de neus in de lucht heeft, evenals Lieke......komt ook uit de Gooi waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:40 schreef carpediem23 het volgende:
Leuke vriendin en moeder heeft Lieke, (zit filmpjes te kijken) Heel ander niveautje dan Amandel.
Nee, ze doet het veel geraffineerder, op een eetprobleem oid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze pakt mensen niet op hun uiterlijk. In tegenstelling tot Amanda met d'r nephaar en neptieten en Nadia met d't flubberbuik, hangtieten en platte jongenskont.
De febo is al lang blij dat zie die hyena en lellebel even niet hoeven aan te horen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:38 schreef farceman het volgende:
Waarom mogen Amada en Brian wel zonder zender praten en Huub en lieke niet?
Wat een raar verschil weer.
Ook Brian en Amanda bespreken tegenwoordig net zoals Nadia en Nix alles in bed zonder zender.
Zal nog leuke tv tijd worden zo..optreden graag!
Zat er even terneergeslagen bij, dat geeft de burger weer moed...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef schatje het volgende:
Wat doet Brian para?
Ze doet het niet vaak dat is waar maar waar was die buikdanseres voor? en de lingerieparty die ze wil organiseren? ze heeft ook haar gemene trekjes(niks mis mee, die moet je daar hebben) maar klasse? die zie ik niet zo in haarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze pakt mensen niet op hun uiterlijk. In tegenstelling tot Amanda met d'r nephaar en neptieten en Nadia met d'r flubberbuik, hangtieten en platte jongenskont.
Als ik haar was zou ik de eer aan mezelf houden, die gast is toch een gore kwal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef cindy10 het volgende:
volgens mij word het zo bonje tussen huub en lieke....
Welnee, dat is gewoon oprechte bezorgheid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ze doet het veel geraffineerder, op een eetprobleem oid.
stom stom, dat ik dat nu over het hoofd heb gezienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Welnee, dat is gewoon oprechte bezorgheid.
Jammer alleen dat ik geen bloed zie...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef STAP01 het volgende:
Nou volgens mij gaf Brain Amanda een kopstoot tegen haar neus man!!!!!
Lieke had toch enkel de BBQ geregeld? En lingerieparty? Wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ze doet het niet vaak dat is waar maar waar was die buikdanseres voor? en de lingerieparty die ze wil organiseren? ze heeft ook haar gemene trekjes(niks mis mee, die moet je daar hebben) maar klasse? die zie ik niet zo in haar
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Knutselsmurf smurft een smurfblorp in elkaar.
De bikiniparty bedoel je denk ik , de datum is onbekend...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke had toch enkel de BBQ geregeld? En lingerieparty? Wanneer is dat dan?
Zal wel weer verzwegen worden omdat het een occupational hazard was....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef STAP01 het volgende:
daar had ze het gisteren over dat ze daarvoor ging bellenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke had toch enkel de BBQ geregeld? En lingerieparty? Wanneer is dat dan?
Zo lust ik er ook nog wel een.........quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal wel weer verzwegen worden omdat het een occupational hazard was....
Die bikiniparty van pas?? Waarbij Nadia d'r tong in Huub z'n mond stak en Natasia ook nog meedeed??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De bikiniparty bedoel je denk ik , de datum is onbekend...
Dat wijf heeft zo,n grote bek en andere veroordelen ,aar dit pikt ze.Heb er echt geen medelijden mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef STAP01 het volgende:
Mwah... volgens mij mag dat volgens de nieuwe regels net niet meer...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoop dat Lieke Huub zijn andere pink breekt, hem een linkse uppercut verkoopt zodat hij z'n kaak breekt, hem in z'n penis bijt, een tafelpoot in zijn aars duwt en een haar middelvinger tot aan haar elleboog in z'n neusgat steekt......zoiets dus...
Dan moet Lieke op een ander moment gaan zeuren over het persoonlijk afvallen van haar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Als Huub echt van Lieke houdt, sluit hij de discussie op een lieve manier af, en laat hij haar slapen.
Lieke heeft al meerdere keren aangegeven moe te zijn, en dit er ff niet bij willen hebben.
Dat is ook goed merkbaar, normaal is Lieke verbaal sterker, het lijkt wel of Huub door en door en door wil blijven profiteren.
Jij bent uitermate geschikt als kandidaat voor de gouden kooi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoop dat Lieke Huub zijn andere pink breekt, hem een linkse uppercut verkoopt zodat hij z'n kaak breekt, hem in z'n penis bijt, een tafelpoot in zijn aars duwt en een haar middelvinger tot aan haar elleboog in z'n neusgat steekt......zoiets dus...
Wel zo netjes, alleen wil ik het niet horen........quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef Kailany het volgende:
B en A zijn nu ook te volgen...
Het spel is verworden tot iets voor softies.......nix meer an!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... volgens mij mag dat volgens de nieuwe regels net niet meer...![]()
Nee, het gaat over de lingerieparty die Lieke wil gaan organiseren. ze zou daar gister voor bellenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die bikiniparty van pas?? Waarbij Nadia d'r tong in Huub z'n mond stak en Natasia ook nog meedeed??
Weet niet of die wel door Lieke georganiseerd was... volgens mij was dat van de Febo.
Die bikinicontest is het idee van Kenneth, de broer van Brian, en wordt door Brian en Amanda georganiseerd.
Is die blauwe stip Jaap ? Die alleen staat en buiten de stelletjes valt ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Knutselsmurf smurft een smurfblorp in elkaar.
wat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef Ning het volgende:
Volgens de buren was het inderdaad een kopstoot
Ik zou Huub gewoon een klap geven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:53 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik Lieke was zou ik gewoon oordopjes indoen, nu.
Ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is die blauwe stip Jaap ? Die alleen staat en buiten de stelletjes valt ?
Die slaat gewoon terug...........quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zou Huub gewoon een klap geven.
En? Is Brian al verwijderd??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef Ning het volgende:
Volgens de buren was het inderdaad een kopstoot
Kolerequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:56 schreef Ning het volgende:
Van vol
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef yellowfirst het volgende:
Nu geeft Huub flink af op het snobisme van Lieke...beetje terecht wel...![]()
Heel terecht, niets mis mee om even met een ander te babbelen, even 't hart te luchtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef yellowfirst het volgende:
Nu geeft Huub flink af op het snobisme van Lieke...beetje terecht wel...![]()
Een 'aanwijzend voornaamwoord' oidquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft een taalkundige verklaring, iets met grammatica.
Ik zag dat hij heel snel met zn hoofd naar Amanda dr hoofd ging en daarna greep Amanda naar haar neus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was dat serieus? Zag je dat gebeuren?
Potloodtestje?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap heeft wel tieten!
hmmmquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik zag dat hij heel snel met zn hoofd naar Amanda dr hoofd ging en daarna greep Amanda naar haar neus.
Al een paar dagen, maar iedereen is nog in ontkenning.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:03 schreef APK het volgende:
Sinds wanneer is hij weer aan de zuip en mag hij meer dan twee glazen drinken?
Mohammed drinkt niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:05 schreef Peter6000 het volgende:
Al een paar dagen, maar iedereen is nog in ontkenning.
Tssssssssssss wat een onzin over een kopstootquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik zag dat hij heel snel met zn hoofd naar Amanda dr hoofd ging en daarna greep Amanda naar haar neus.
dit is wel zó triest eigenlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb nog nooit een vrouw zo dr best zien doen om een porno film te faken....![]()
Liggen Brian en Amanda daar gewoon naast?quote:
klotsend neuken en nog een gesprekje onderhouden tussendoor met snollie, die lieko aan het bashen is.quote:
ben ik helemaal met je eensquote:
zeer genantquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:10 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens![]()
die gore sopgeluiden als ze hem aan het zuigen is.....lijkt wel of ze een gootsteen ontstopt![]()
![]()
Zijn de andere bewoners dan in de ontkenningsfase?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
De oplettende kijker weet dat hij al een paar weken zo nu en dan drinkt.
Misschien moeten ze even op consult bj Brian en Amanda. Die schijnen wel een oplossing te hebben voor dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:09 schreef Kailany het volgende:
Jaap vraagt of ze nog fuckieduckie gaan doen ondanks hun (H en L) ruzie..
Huub: nee, vanavond niet meer... ze is toch net ongesteld geworden....
lachen... ze doen het goed voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:13 schreef Kailany het volgende:
hahaha.. hoor J, H en B over Naadje praten!!![]()
![]()
ja, flauw ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
Er worden flauwe opmerkingen over Nadia gemaakt, in de keuken.
Met name over haar luidruchtige geschreeuw tijdens de seks.
hoi scholfilet, gaat ie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Tssssssssssss wat een onzin over een kopstooten Amanda krabte even aan haar neus who cares?
Ik heb ook zitten kijken maar als het een echte was geweest dan had Amanda dat echt niet gepikt hooren dan zouden ze nu ook niet zo naast elkaar liggen hou toch op met die onzin
![]()
Mensen zien graag wat ze willen zien maar het laatste wat Brian zou willen is Amanda pijn doen![]()
Brian verkloot elk gesprek..eigenschap van hem, vrees ik...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
De stumperts.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
klotsend neuken en nog een gesprekje onderhouden tussendoor met snollie, die lieko aan het bashen is.
Dat is me niet opgevallen. Amanda heeft wel een keer geprobeerd om hem dronken te voeren. Alleen weigerde hij dat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn de andere bewoners dan in de ontkenningsfase?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moeten ze even op consult bj Brian en Amanda. Die schijnen wel een oplossing te hebben voor dit soort gevallen.![]()
En terecht...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
ah, de sluiproutequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moeten ze even op consult bj Brian en Amanda. Die schijnen wel een oplossing te hebben voor dit soort gevallen.![]()
Ah okay, gewoon een kwestie van tijd dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:16 schreef schatje het volgende:
Dat is me niet opgevallen. Amanda heeft wel een keer geprobeerd om hem dronken te voeren. Alleen weigerde hij dat.
Jezus wat ben jij een sukkel je spoort echt niet he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi scholfilet, gaat ie?
het laatste wat brian zou willen is geen aanspraak meer maken op dat huis en geld. hij neemt die soa-poes van 'money' dus maar voor lief. in het echte leven, zeg maar voor het echie, zou haar al op z'n balkonnetje in almere vastgebonden hebben en samen met kennie de hoerigheid er uitmartelen
en ondertussen gaat ze lekker door...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:17 schreef mazaru het volgende:
Nada heeft door dat ze boven belachelijk wordt gemaakt
beetje dimmen, lief zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:19 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een sukkel je spoort echt niet he?![]()
![]()
![]()
![]()
Hij mag maar 2 glazen per dag, Elly had haar mond voorbij gepraat vanavondquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:17 schreef Darklight het volgende:
Huub heeft geen alcoholverbod hoor, die had hij zichzelf ogelegd, hij mag dus gewoon drinken als hij dat wil
Wat een commentaar op jou vandaag... omg zeg, ben het er niet mee eens hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:19 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij kan er geen einde aan maken, zelfde probleem als ratquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:21 schreef Gert het volgende:
Waarom straalt Dennis bij het sexen altijd uit alsof hij het eigenlijk niet wil?
Gokje: omdat hij het eigenlijk niet wil?
Weet ik laat ze maar, beetje hun onzekerheid proberen te maskeren die ze in het dagelijks leven hebben, dit is hun enige uitlaatklepquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:21 schreef Kailany het volgende:
[..]
Wat een commentaar op jou vandaag... omg zeg, ben het er niet mee eens hoor![]()
oooh, ik dacht dat jij vanmiddag aangaf dat je iemand zou 'bezoeken' omdat hij een beledigend liedje over brian had gemaakt? toch, lancelot?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:19 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geen gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:19 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gokje: ze sjort te hard.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:21 schreef Gert het volgende:
Waarom straalt Dennis bij het sexen altijd uit alsof hij het eigenlijk niet wil?
Gokje: omdat hij het eigenlijk niet wil?
nou, nou ik doe ook nog aan nordic walking, jonguh!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:23 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Weet ik laat ze maar, beetje hun onzekerheid proberen te maskeren die ze in het dagelijks leven hebben, dit is hun enige uitlaatklep
*dekt*quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oooh, ik dacht dat jij vanmiddag aangaf dat je iemand zou 'bezoeken' omdat hij een beledigend liedje over brian had gemaakt? toch, lancelot?
Geen gezeik op mede-users, OK?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:19 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:
Demins is met vakantie, dus ik doe hem maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:27 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig tref ik nog de goede schippers in dit leven
Elly ja, die moet je geloven, erg betrouwbaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:21 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hij mag maar 2 glazen per dag, Elly had haar mond voorbij gepraat vanavond![]()
Geen probleem maar zeg dat ook even tegen die Willem-Jozef-Fons-Harrie-Peter dingesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen gezeik op mede-users, OK?
Klinkt streng, maar moet even. Want de COS wordt de laatste tijd regelmatig vergald door ellenlange matpartijen tussen users. Dus richt je pijlen op die sukkels in het huis aub.![]()
Nee peter6000, jij boefjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Demins is met vakantie, dus ik doe hem maar.
Wim T Schippers?
politie bellen, niet aarzelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Fucking hell, m'n buurtjes liggen ook weer te Amanda'en![]()
Er stond iemand aan het bewind die vond dat nix een succes moet worden..... Wat een pannekoek...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom "achter" het zo geforceerd heeft dat Huub en Jaap vijanden moesten worden. Ze "klikken", dat is steeds weer duidelijk. En ze zijn een dodelijk duo.
Bij deze. Wilhelm en Harrie: ook foei!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Geen probleem maar zeg dat ook even tegen die Willem-Jozef-Fons-Harrie-Peter dinges![]()
Ze waren schijnbaar een te sterk en slim duo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom "achter" het zo geforceerd heeft dat Huub en Jaap vijanden moesten worden. Ze "klikken", dat is steeds weer duidelijk. En ze zijn een dodelijk duo.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij deze. Wilhelm en Harrie: ook foei! [afbeelding]
Het geldt uiteraard voor iedereen, niet alleen voor jou.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |