Zoiets kan je ook voor je houdenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:31 schreef Mike1964 het volgende:
Ah! Ik was hem al kwijt!
Dat jij zoveel domheid begrijpt zegt veel over je eigen intelligentie....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets kan je ook voor je houden![]()
Dank je voor het delen van je domheid![]()
Ik wist dat je het kon![]()
Geen sterk repliek!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat jij zoveel domheid begrijpt zegt veel over je eigen intelligentie....![]()
Bedankt voor het complimentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat jij zoveel domheid begrijpt zegt veel over je eigen intelligentie....![]()
Afkickverschijnselen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Paupers die niets-zeggende kudtjostiposts zetten die geen ene fucking zak met het topic te maken hebben en daar dan ook nog eensch ontzettend veel woorden voor gebruiken zodat het net lijkt alsof ze wél echt wat te zeggen hebben maar de gemiddelde lezer de tijd niet wil nemen om het door te lezen zodat het veel minder snel opvalt dat je eigenlijk niets te melden had maar gewoon geen zin had om gepakt te worden op je sneue tvp.
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is dit ook zo'n stompzinnige nutteloze tvp. Je denkt toch werkelijk niet dat mensen die hele lap tekst van jou gaan lezen he.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Paupers die niets-zeggende kudtjostiposts zetten die geen ene fucking zak met het topic te maken hebben en daar dan ook nog eensch ontzettend veel woorden voor gebruiken zodat het net lijkt alsof ze wél echt wat te zeggen hebben maar de gemiddelde lezer de tijd niet wil nemen om het door te lezen zodat het veel minder snel opvalt dat je eigenlijk niets te melden had maar gewoon geen zin had om gepakt te worden op je sneue tvp.
![]()
![]()
![]()
Je snapt 'em?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook zo'n stompzinnige nutteloze tvp. Je denkt toch werkelijk niet dat mensen die hele lap tekst van jou gaan lezen he.![]()
Ouwe lullen moeten doodquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
Ouwe(lijke) l*llen die samen een tijdje komen rondhangen [afbeelding]
Dát bedoel ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=jwonxZQwtnA
quote:
IK HAAT KNUFFELENquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:03 schreef Pavement het volgende:
Flikker nu ff lekker allemaal na de sc ga lekker`cyber knuffelen![]()
cyber droog neuqen dan !quote:
Ga eens een COS openen, doe je nog wat nuttigsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:03 schreef Pavement het volgende:
Flikker nu ff lekker allemaal na de sc ga lekker`cyber knuffelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |