Ik vind het ook een beetje ranzig worden met die stelletjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is een ramp voor het spel.
De vastgeklikte stelletjes wippen zich door de verveling heen naar de volgende zinloze stemming.
Succesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet je wat... ik word fan van Nadia..... toch geen streams dus dat moet lukken
Doe net als Herman Brood, wordt fan van jezelf en stuur jezelf kaartjes.....wel zo leuk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet je wat... ik word fan van Nadia..... toch geen streams dus dat moet lukken
Jaap had mp3-tjes aangevraagd en kreeg bericht dat hij ze niet kreeg... iig zoiets zei hij tegen huubquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:25 schreef eeff het volgende:
[..]
Hoho ik tune net in.. what's kebeurt?
is dat een spook?quote:
I know.. Hmmm gaat ook niet lukken....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik zou dan ook maar ophouden de COSsen te lezen, want zelfs dat is genoeg om haar uit te kotsen
Hmmm, ik hou niet zo van aandacht..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe net als Herman Brood, wordt fan van jezelf en stuur jezelf kaartjes.....wel zo leuk!
Ja, hij past allerlei discussietrukjes toe.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:34 schreef Kailany het volgende:
Lieke moet van de kast af komen van Huub![]()
ik zie niet echt klasse in Lieke. misschien in vergelijking met amanda, maar voor de rest.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
Lieke ga toch lekker naar huis.Ze past daar ook niet echt.Lieke heeft klasse en de rest kan zich zo verlagen.
Nadia niet te vergeten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:36 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik zie niet echt klasse in Lieke. misschien in vergelijking met amanda, maar voor de rest.....
Dat is safe... 100%quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
I know.. Hmmm gaat ook niet lukken....
Dan word ik fan van Dennis, kan nooi wat mis mee gaan, die doet toch niks.
OMG het is echt SAAI daarzo
Raar, want ze heeft zelf gezegd, tegen Nadia en Huub zelf, dat ze zich best wel vaak eenzaam voelt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Huub probeert Lieke 'te pakken' op haar eenzaamheid, hij haalt wel positieve dingen uit contacten met bijvoorbeeld Brian, en Lieke heeft dat niet.
Lieke gaat er niet in mee.
Ze pakt mensen niet op hun uiterlijk. In tegenstelling tot Amanda met d'r nephaar en neptieten en Nadia met d'r flubberbuik, hangtieten en platte jongenskont.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:36 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik zie niet echt klasse in Lieke. misschien in vergelijking met amanda, maar voor de rest.....
Jammer dat de vriendin ook de neus in de lucht heeft, evenals Lieke......komt ook uit de Gooi waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:40 schreef carpediem23 het volgende:
Leuke vriendin en moeder heeft Lieke, (zit filmpjes te kijken) Heel ander niveautje dan Amandel.
Nee, ze doet het veel geraffineerder, op een eetprobleem oid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze pakt mensen niet op hun uiterlijk. In tegenstelling tot Amanda met d'r nephaar en neptieten en Nadia met d't flubberbuik, hangtieten en platte jongenskont.
De febo is al lang blij dat zie die hyena en lellebel even niet hoeven aan te horen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:38 schreef farceman het volgende:
Waarom mogen Amada en Brian wel zonder zender praten en Huub en lieke niet?
Wat een raar verschil weer.
Ook Brian en Amanda bespreken tegenwoordig net zoals Nadia en Nix alles in bed zonder zender.
Zal nog leuke tv tijd worden zo..optreden graag!
Zat er even terneergeslagen bij, dat geeft de burger weer moed...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef schatje het volgende:
Wat doet Brian para?
Ze doet het niet vaak dat is waar maar waar was die buikdanseres voor? en de lingerieparty die ze wil organiseren? ze heeft ook haar gemene trekjes(niks mis mee, die moet je daar hebben) maar klasse? die zie ik niet zo in haarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze pakt mensen niet op hun uiterlijk. In tegenstelling tot Amanda met d'r nephaar en neptieten en Nadia met d'r flubberbuik, hangtieten en platte jongenskont.
Als ik haar was zou ik de eer aan mezelf houden, die gast is toch een gore kwal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef cindy10 het volgende:
volgens mij word het zo bonje tussen huub en lieke....
Welnee, dat is gewoon oprechte bezorgheid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ze doet het veel geraffineerder, op een eetprobleem oid.
stom stom, dat ik dat nu over het hoofd heb gezienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Welnee, dat is gewoon oprechte bezorgheid.
Jammer alleen dat ik geen bloed zie...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef STAP01 het volgende:
Nou volgens mij gaf Brain Amanda een kopstoot tegen haar neus man!!!!!
Lieke had toch enkel de BBQ geregeld? En lingerieparty? Wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ze doet het niet vaak dat is waar maar waar was die buikdanseres voor? en de lingerieparty die ze wil organiseren? ze heeft ook haar gemene trekjes(niks mis mee, die moet je daar hebben) maar klasse? die zie ik niet zo in haar
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Knutselsmurf smurft een smurfblorp in elkaar.
De bikiniparty bedoel je denk ik , de datum is onbekend...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke had toch enkel de BBQ geregeld? En lingerieparty? Wanneer is dat dan?
Zal wel weer verzwegen worden omdat het een occupational hazard was....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef STAP01 het volgende:
daar had ze het gisteren over dat ze daarvoor ging bellenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke had toch enkel de BBQ geregeld? En lingerieparty? Wanneer is dat dan?
Zo lust ik er ook nog wel een.........quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal wel weer verzwegen worden omdat het een occupational hazard was....
Die bikiniparty van pas?? Waarbij Nadia d'r tong in Huub z'n mond stak en Natasia ook nog meedeed??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
De bikiniparty bedoel je denk ik , de datum is onbekend...
Dat wijf heeft zo,n grote bek en andere veroordelen ,aar dit pikt ze.Heb er echt geen medelijden mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef STAP01 het volgende:
Mwah... volgens mij mag dat volgens de nieuwe regels net niet meer...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoop dat Lieke Huub zijn andere pink breekt, hem een linkse uppercut verkoopt zodat hij z'n kaak breekt, hem in z'n penis bijt, een tafelpoot in zijn aars duwt en een haar middelvinger tot aan haar elleboog in z'n neusgat steekt......zoiets dus...
Dan moet Lieke op een ander moment gaan zeuren over het persoonlijk afvallen van haar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Als Huub echt van Lieke houdt, sluit hij de discussie op een lieve manier af, en laat hij haar slapen.
Lieke heeft al meerdere keren aangegeven moe te zijn, en dit er ff niet bij willen hebben.
Dat is ook goed merkbaar, normaal is Lieke verbaal sterker, het lijkt wel of Huub door en door en door wil blijven profiteren.
Jij bent uitermate geschikt als kandidaat voor de gouden kooi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoop dat Lieke Huub zijn andere pink breekt, hem een linkse uppercut verkoopt zodat hij z'n kaak breekt, hem in z'n penis bijt, een tafelpoot in zijn aars duwt en een haar middelvinger tot aan haar elleboog in z'n neusgat steekt......zoiets dus...
Wel zo netjes, alleen wil ik het niet horen........quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef Kailany het volgende:
B en A zijn nu ook te volgen...
Het spel is verworden tot iets voor softies.......nix meer an!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... volgens mij mag dat volgens de nieuwe regels net niet meer...![]()
Nee, het gaat over de lingerieparty die Lieke wil gaan organiseren. ze zou daar gister voor bellenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die bikiniparty van pas?? Waarbij Nadia d'r tong in Huub z'n mond stak en Natasia ook nog meedeed??
Weet niet of die wel door Lieke georganiseerd was... volgens mij was dat van de Febo.
Die bikinicontest is het idee van Kenneth, de broer van Brian, en wordt door Brian en Amanda georganiseerd.
Is die blauwe stip Jaap ? Die alleen staat en buiten de stelletjes valt ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Knutselsmurf smurft een smurfblorp in elkaar.
wat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef Ning het volgende:
Volgens de buren was het inderdaad een kopstoot
Ik zou Huub gewoon een klap geven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:53 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik Lieke was zou ik gewoon oordopjes indoen, nu.
Ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is die blauwe stip Jaap ? Die alleen staat en buiten de stelletjes valt ?
Die slaat gewoon terug...........quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zou Huub gewoon een klap geven.
En? Is Brian al verwijderd??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef Ning het volgende:
Volgens de buren was het inderdaad een kopstoot
Kolerequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:56 schreef Ning het volgende:
Van vol
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef yellowfirst het volgende:
Nu geeft Huub flink af op het snobisme van Lieke...beetje terecht wel...![]()
Heel terecht, niets mis mee om even met een ander te babbelen, even 't hart te luchtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef yellowfirst het volgende:
Nu geeft Huub flink af op het snobisme van Lieke...beetje terecht wel...![]()
Een 'aanwijzend voornaamwoord' oidquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft een taalkundige verklaring, iets met grammatica.
Ik zag dat hij heel snel met zn hoofd naar Amanda dr hoofd ging en daarna greep Amanda naar haar neus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was dat serieus? Zag je dat gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |