Ik vind het ook een beetje ranzig worden met die stelletjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is een ramp voor het spel.
De vastgeklikte stelletjes wippen zich door de verveling heen naar de volgende zinloze stemming.
Succesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet je wat... ik word fan van Nadia..... toch geen streams dus dat moet lukken
Doe net als Herman Brood, wordt fan van jezelf en stuur jezelf kaartjes.....wel zo leuk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet je wat... ik word fan van Nadia..... toch geen streams dus dat moet lukken
Jaap had mp3-tjes aangevraagd en kreeg bericht dat hij ze niet kreeg... iig zoiets zei hij tegen huubquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:25 schreef eeff het volgende:
[..]
Hoho ik tune net in.. what's kebeurt?
is dat een spook?quote:
I know.. Hmmm gaat ook niet lukken....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik zou dan ook maar ophouden de COSsen te lezen, want zelfs dat is genoeg om haar uit te kotsen
Hmmm, ik hou niet zo van aandacht..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe net als Herman Brood, wordt fan van jezelf en stuur jezelf kaartjes.....wel zo leuk!
Ja, hij past allerlei discussietrukjes toe.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:34 schreef Kailany het volgende:
Lieke moet van de kast af komen van Huub![]()
ik zie niet echt klasse in Lieke. misschien in vergelijking met amanda, maar voor de rest.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
Lieke ga toch lekker naar huis.Ze past daar ook niet echt.Lieke heeft klasse en de rest kan zich zo verlagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |