Nadia niet te vergeten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:36 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik zie niet echt klasse in Lieke. misschien in vergelijking met amanda, maar voor de rest.....
Dat is safe... 100%quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
I know.. Hmmm gaat ook niet lukken....
Dan word ik fan van Dennis, kan nooi wat mis mee gaan, die doet toch niks.
OMG het is echt SAAI daarzo
Raar, want ze heeft zelf gezegd, tegen Nadia en Huub zelf, dat ze zich best wel vaak eenzaam voelt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Huub probeert Lieke 'te pakken' op haar eenzaamheid, hij haalt wel positieve dingen uit contacten met bijvoorbeeld Brian, en Lieke heeft dat niet.
Lieke gaat er niet in mee.
Ze pakt mensen niet op hun uiterlijk. In tegenstelling tot Amanda met d'r nephaar en neptieten en Nadia met d'r flubberbuik, hangtieten en platte jongenskont.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:36 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik zie niet echt klasse in Lieke. misschien in vergelijking met amanda, maar voor de rest.....
Jammer dat de vriendin ook de neus in de lucht heeft, evenals Lieke......komt ook uit de Gooi waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:40 schreef carpediem23 het volgende:
Leuke vriendin en moeder heeft Lieke, (zit filmpjes te kijken) Heel ander niveautje dan Amandel.
Nee, ze doet het veel geraffineerder, op een eetprobleem oid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze pakt mensen niet op hun uiterlijk. In tegenstelling tot Amanda met d'r nephaar en neptieten en Nadia met d't flubberbuik, hangtieten en platte jongenskont.
De febo is al lang blij dat zie die hyena en lellebel even niet hoeven aan te horen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:38 schreef farceman het volgende:
Waarom mogen Amada en Brian wel zonder zender praten en Huub en lieke niet?
Wat een raar verschil weer.
Ook Brian en Amanda bespreken tegenwoordig net zoals Nadia en Nix alles in bed zonder zender.
Zal nog leuke tv tijd worden zo..optreden graag!
Zat er even terneergeslagen bij, dat geeft de burger weer moed...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef schatje het volgende:
Wat doet Brian para?
Ze doet het niet vaak dat is waar maar waar was die buikdanseres voor? en de lingerieparty die ze wil organiseren? ze heeft ook haar gemene trekjes(niks mis mee, die moet je daar hebben) maar klasse? die zie ik niet zo in haarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze pakt mensen niet op hun uiterlijk. In tegenstelling tot Amanda met d'r nephaar en neptieten en Nadia met d'r flubberbuik, hangtieten en platte jongenskont.
Als ik haar was zou ik de eer aan mezelf houden, die gast is toch een gore kwal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef cindy10 het volgende:
volgens mij word het zo bonje tussen huub en lieke....
Welnee, dat is gewoon oprechte bezorgheid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ze doet het veel geraffineerder, op een eetprobleem oid.
stom stom, dat ik dat nu over het hoofd heb gezienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Welnee, dat is gewoon oprechte bezorgheid.
Jammer alleen dat ik geen bloed zie...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef STAP01 het volgende:
Nou volgens mij gaf Brain Amanda een kopstoot tegen haar neus man!!!!!
Lieke had toch enkel de BBQ geregeld? En lingerieparty? Wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ze doet het niet vaak dat is waar maar waar was die buikdanseres voor? en de lingerieparty die ze wil organiseren? ze heeft ook haar gemene trekjes(niks mis mee, die moet je daar hebben) maar klasse? die zie ik niet zo in haar
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Knutselsmurf smurft een smurfblorp in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |