kom maar, heb de wimpers al voor je klaarliggen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:57 schreef dgk_fan het volgende:
Nou, ik kreeg zojuist een email van Tien of ik mijn foto wil sturen.
(Voor de Dennis-Date).
Kan iemand mij zo make-up-en dat ze niet doorhebben dat ik
'niet helemaal vrouw' ben ???
Misschien kun je daar even een FB post over doen, lijkt me een uitstekend onderwerp....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat een uitleg hoe je in de forumindex het aantal onderwerpen van tot 3 maanden geleden kunt krijgen, en vervolgens de zoekfunctie (met een juist trefwoord) kunt gebruiken om een topic te vinden, wel op zijn plaats is.
Dat voorkomt dubbele topics.
Nou.. ik was tot vannacht vrij laat aanwezig (understatement) en volgens mij was het meer teasen dan werkelijke sex....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:59 schreef Kailany het volgende:
[..]
Op zich niet hoormaar wat ik wel op heb gevangen in de vorige COS, is dat D en N afgelopen nacht all the way zijn gegaan... dus dan klopt dit niet => Dennis en Nadia hebben kennelijk weer de hele dag liggen vozen, maar volgens mij mag Dennis nog steeds niets.
Maar verder helemaal top... en tis ook niet erg
Laat brrrian nou zijn waffel maar eens houden. Hij naait amandel elke avond en volgespoten amandel blijft dan lekker liggen tot de volgende ochtend. Geen plasje, wasje o.i.d. En 's ochtends wordt ze nogmaals volgepomt door brrrrian. En dan de oorzaak van de vliegen bij een ander neerleggen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:40 schreef BuffyJan het volgende:
Brian basht Lieke weer. Tis haar schuld dat er zoveel vliegen zijn vanwege dat bloed op t bed.
Ok, vond het eigenlijk ook wel vreemd.... N en D all the way?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.. ik was tot vannacht vrij laat aanwezig (understatement) en volgens mij was het meer teasen dan werkelijke sex....
tegen die vriendin zei nadia dat wel nl.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.. ik was tot vannacht vrij laat aanwezig (understatement) en volgens mij was het meer teasen dan werkelijke sex....
Thnx
Nadia zegt wel meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:05 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
tegen die vriendin zei nadia dat wel nl.
Yep.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.. ik was tot vannacht vrij laat aanwezig (understatement)
Ligt B haar niet meer te naaien dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:50 schreef Kailany het volgende:
Je hoort A de hele tijd praten... en toch nog die streams op N en D... de productie geniet echt van die 2...![]()
Wimpers ? Ik zat te denken aan wat lippestift en oogschaduw...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
kom maar, heb de wimpers al voor je klaarliggen...
Jij bent mod en je krijgt je streams betaaldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.![]()
Maarre... ik wil net mijn streams gaan aanslingeren en nu hoor ik dat Huub AL OP BED LIGT?
Dat is toch niet echt waar hè?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub is heel erg tegen geweld op vrouwen, dus die doet toch niets terug.
Nu wel...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:07 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ligt B haar niet meer te naaien dan?
Jaap is pissed.....was hem iets beloofd, heeft ie niet gekregen. Wil niets meer doen voor JdM vanavond. Gelijk heeftiequote:
als je behoorlijke wimpers hebt.. anders even met wat mascara aanzetten hoor..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wimpers ? Ik zat te denken aan wat lippestift en oogschaduw...
Is dat niet voldoende ??
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.![]()
Maarre... ik wil net mijn streams gaan aanslingeren en nu hoor ik dat Huub AL OP BED LIGT?
Dat is toch niet echt waar hè?![]()
Dat siert Huub.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik Lieke was zou ik het voltage van zo`n elektrische vliegenmepper proberen op te hogen, en dan Huub gaan slaan.
Huub is heel erg tegen geweld op vrouwen, dus die doet toch niets terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |