3 maal raden wat Nadia nu aan het doen is.... idd ze geeft dennis een magage... wat origineel zeg!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Zie ik nou een neukende Amanda en Brian .... Ik word oud![]()
Oh een massage.... sorry
Ik hoop dat ze hem zullen vertellen dat hij Lieko moet loslatenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:42 schreef Desii het volgende:
Morgen komen 2 vrienden van Huub een half uur.... meestal zijn dat leuke bezoekjes
Lijkt me niet verstandig.... daarbij houdt tie volgens mij echt van haar, dus hij zal niet luisteren.... en dat maakt dat kleine bezoekje voor hem niet leuker.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem zullen vertellen dat hij Lieko moet loslaten![]()
Vriendjes gefinancierd door Theo, die met sms-bombardementen de poll verknalt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:42 schreef Desii het volgende:
Morgen komen 2 vrienden van Huub een half uur.... meestal zijn dat leuke bezoekjes
Vind mijn eigen vrienden op bezoek leukerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:42 schreef Desii het volgende:
alsof dat wat zal uitmaken bij deze twee valse nep Dellen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:43 schreef Kailany het volgende:
En A en N hebben morgen een schoonheidsdag...![]()
blablablalblaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vriendjes gefinancierd door Theo, die met sms-bombardementen de poll verknalt.
Die 10.000 euro inleggeld komen ook van hem, dus Huub hoeft niet te suggereren dat hij daar iets voor gedaan heeft (behalve drugs gebruiken en zogenaamd studeren).
En gaan we nog nonstop rocken????
Wat was het?? 4 uur per nacht slapen toch???
Dat wordt dus tot 5 uur vanavond nonstop rocken, en dan om 9 uur weer uit bed met een dansje.![]()
Waarom niet gewoon met een brandweerspuitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
alsof dat wat zal uitmaken bij deze twee valse nep Dellen!
spuit ze maar plat met botox...![]()
![]()
Zou lachen zijn... verkeerd maskertje op het gezicht, waardoor ze onder de puisten komen te zitten..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
alsof dat wat zal uitmaken bij deze twee valse nep Dellen!
spuit ze maar plat met botox...![]()
![]()
het terrein afspuiten!!! haha.. nog beter....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met een brandweerspuit![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die 10.000 euro inleggeld komen ook van hem, dus Huub hoeft niet te suggereren dat hij daar iets voor gedaan heeft (behalve drugs gebruiken en zogenaamd studeren).
Dat wordt dus tot 5 uur vanavond nonstop rocken, en dan om 9 uur weer uit bed met een dansje.![]()
In en in triest.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:49 schreef riri het volgende:
dat praten van die amanda...is gewoon kleuterschoolniveau....het lachje erbij ook
Hoevele CP kost je dat?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind mijn eigen vrienden op bezoek leuker
dat de puisten die er al zijn niet meer weg te schminken zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:47 schreef Kailany het volgende:
[..]
Zou lachen zijn... verkeerd maskertje op het gezicht, waardoor ze onder de puisten komen te zitten..![]()
Ja echt gaaf in je eentje non stop rocken.Die andere daar in huis zijn nog 1000 keer saaier.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toch geloof ik het wel.......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja echt gaaf in je eentje non stop rocken.Die andere daar in huis zijn nog 1000 keer saaier.
En als je zo,n hekel aan Huub heb, is het toch beter dat hij uit beeld is![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat de puisten die er al zijn niet meer weg te schminken zijn
oooh... ik voel weer een heerlijke droom voor mij en een nachtmerrie voor AmanDelleke komen...![]()
![]()
amanda weet nog niet eens wat 1+1 isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:47 schreef Ning het volgende:
Amanda tegen Lieke, waarom beleg jij eigenlijk je snapt er toch geen moer van. Nee Amanda wel zeker
Nee mooie OP zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
Moet er nog wat aangevuld worden in de OP??
Ja, ik had mijzelf zo beloofd niet meer te nemen, maar ik heb ook een karakter als een nat vloeitje.......ben er zomaar weer ingestonken. Hopelijk volgende maand meer kracht.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehe ik refresh de treams en moet inene betalen
ze zoeken t maar ff uit
betaal wel weer als t leuk dreigt te worden
lees hier wel hoe saai t is
Ja, ik denk dat een uitleg hoe je in de forumindex het aantal onderwerpen van tot 3 maanden geleden kunt krijgen, en vervolgens de zoekfunctie (met een juist trefwoord) kunt gebruiken om een topic te vinden, wel op zijn plaats is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
Ik hoef mijn vrienden niet te kopenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoevele CP kost je dat?
Als ik Lieke was zou ik het voltage van zo`n elektrische vliegenmepper proberen op te hogen, en dan Huub gaan slaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:56 schreef Giggio het volgende:
zo'n last van vliegen:
als ik Lieke was nam ik een vliegenmepper en maar meppen op dat lijf van AmanDelleke.. oeps.. zat een Lieke op je en dat wil je toch niet... pats.... oeps.. nog één... pats... ooh.. sorry was dat je oog... oeps.. pats pats...
Mayday even mailen misschien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:57 schreef dgk_fan het volgende:
Nou, ik kreeg zojuist een email van Tien of ik mijn foto wil sturen.
(Voor de Dennis-Date).
Kan iemand mij zo make-up-en dat ze niet doorhebben dat ik
'niet helemaal vrouw' ben ???
Vast wel, van Lieke hebben ze het ook niet door gehad bij de Redactiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:57 schreef dgk_fan het volgende:
Nou, ik kreeg zojuist een email van Tien of ik mijn foto wil sturen.
(Voor de Dennis-Date).
Kan iemand mij zo make-up-en dat ze niet doorhebben dat ik
'niet helemaal vrouw' ben ???
Op zich niet hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vast wel, van Lieke hebben ze het ook niet door gehad bij de Redactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |