quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:22 schreef PC eend het volgende:
Was hij het niet die laatst zei dat hij in amerika zat?
Maar waar danquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Maar dat was voor een paar daagjes werk, hij was ook alweer terug![]()
![]()
Thanks Lobasca (COS)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Maar dat was voor een paar daagjes werk, hij was ook alweer terug![]()
![]()
Zit ze weer zuur te wezen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja joh, ik mis je humor in de COS!![]()
![]()
Ik zie haar daar bijna niet meer. En jij bent tegenwoordig ook vaak afwezig?!quote:
Het duurt me allemaal een beetje te lang om boeiend te blijvenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie haar daar bijna niet meer. En jij bent tegenwoordig ook vaak afwezig?!
Oei, kijk je wel uit?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het duurt me allemaal een beetje te lang om boeiend te blijven
Dus ondertussen heb ik maar een pokerverslaving opgebouwd
En onder het poker zat ik te vaak in de SC, maar ik ben nu het pokeren aan het minderen....
OK dan blijf ik wel al mijn geld er doorheen pokeren, zodat je me hier kan blijven zienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oei, kijk je wel uit?
Wil je hier ook niet kwijt....![]()
Hee ik ben er zelden meer ..quote:
Kappen!!! Nu!!! Met alles!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK dan blijf ik wel al mijn geld er doorheen pokeren, zodat je me hier kan blijven zien![]()
![]()
O, ik dacht dat ik je hier toch wel dagelijks met Play eend lol zag hebben, s'avonds dan... Maar je bent serieus aan het minderen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee ik ben er zelden meer ..
Hier ook niet zo vaak meer, heb een afkickprogramma van me psieg![]()
En er is een eastenders topic in FOK !!! Ohhh fuck
Zullen we naar de Anonieme Goude-kooiers gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee ik ben er zelden meer ..
Hier ook niet zo vaak meer, heb een afkickprogramma van me psieg![]()
En er is een eastenders topic in FOK !!! Ohhh fuck
Yepquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik je hier toch wel dagelijks met Play eend lol zag hebben, s'avonds dan... Maar je bent serieus aan het minderen?
Dus je wilt me weg hebbenquote:
Ja errug he? al jaren (8 ofzo). Het leuke is dat ze op zondagmiddag de hele week reeks uitzenden. JIPPIEquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zullen we naar de Anonieme Goude-kooiers gaan
Eastenders
Welke of ben je pleitequote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus je wilt me weg hebben![]()
Dan ga ik maar even een film kijken
100 procent gewistquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik je hier toch wel dagelijks met Play eend lol zag hebben, s'avonds dan... Maar je bent serieus aan het minderen?
mijn harde schijf is volquote:
Truste Poloquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn harde schijf is volik ga slapen
![]()
![]()
Dat kan toch ondertussen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
Ik ben weer es een boek aan het lezen ipv te zieken hier en daar ..
Je donderd er weer lekker in. Nee dat kan ik niet.quote:
Misschien was ik wel nooit weg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:04 schreef Soury het volgende:
Je donderd er weer lekker in. Nee dat kan ik niet.![]()
Ja ach het staat elke keer weer in mijn beoordelingsgeprek gedoequote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien was ik wel nooit weg.
Wat ben jij nou voor vrouw dat je geen 2 dingen tegelijk kan?
Ben je van je jeuk afquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
hola
Dat je dat niet kan bedoel je?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
Ja ach het staat elke keer weer in mijn beoordelingsgeprek gedoe![]()
Fuck um![]()
Hi WJ....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, trouwens, mrs. alinea!
Nou nee dus .. denk ik Ik heb een concentratie nodig 100 procentquote:
Het is overal rustiger, in de COS (gelukkig) ook.... we zijn nog maar met de 4de COS van vandaag bezig... er waren dagen dat er ruim 15 op een dag doorheen gingenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
wat is het rustig hier. heb de indruk dat het gemiddeld genomen later in de nacht drukker is? oder, ja nicht?
Arme meid.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
Nou nee dus .. denk ik Ik heb een concentratie nodig 100 procent![]()
Ik raak al in de war als ik hier op het forum zit en een email of op een ander medium berichtjes ontvang![]()
Ik ben een beetje bang voor jequote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
wat is het rustig hier. heb de indruk dat het gemiddeld genomen later in de nacht drukker is? oder, ja nicht?
Je bedoelde dit plaatje??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor je
Zit weer te kutten sorry![]()
Shit ik snij mezelf wel tegelijkertijd in me vingers Letterlijk en figuurlijk . Dat kan ik wel goedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme meid.
Ik kan rustig 4 of 5 dingen tegelijk. Zo ben ik nu aan het chatten, hier bezig, zit ik me teennagels te knippen en zoek ik muziek uit.
vanwaar die angst, klein kwetsbaar muisje hehehe?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor je
Zit weer te kutten sorry![]()
Ja die de toetsen op me bord zijn weer es verwisseldquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelde dit plaatje??![]()
[afbeelding]
Er zijn hier vast mensen die je daar alles over kunnen vertellenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG ik ben zo bored!!! ik begin over fistfucking... Nou dan heb ik echt niks meer te doen![]()
van welk jaar?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker de top 1000 van Veronica op de koptelefoon.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er zijn hier vast mensen die je daar alles over kunnen vertellen![]()
Dat haakje doet toch best wel zeer bij die fissies tochquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG ik ben zo bored!!! ik begin over fistfucking... Nou dan heb ik echt niks meer te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |