ben ik helemaal met je eensquote:
zeer genantquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:10 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens![]()
die gore sopgeluiden als ze hem aan het zuigen is.....lijkt wel of ze een gootsteen ontstopt![]()
![]()
Zijn de andere bewoners dan in de ontkenningsfase?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
De oplettende kijker weet dat hij al een paar weken zo nu en dan drinkt.
Misschien moeten ze even op consult bj Brian en Amanda. Die schijnen wel een oplossing te hebben voor dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:09 schreef Kailany het volgende:
Jaap vraagt of ze nog fuckieduckie gaan doen ondanks hun (H en L) ruzie..
Huub: nee, vanavond niet meer... ze is toch net ongesteld geworden....
lachen... ze doen het goed voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:13 schreef Kailany het volgende:
hahaha.. hoor J, H en B over Naadje praten!!![]()
![]()
ja, flauw ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
Er worden flauwe opmerkingen over Nadia gemaakt, in de keuken.
Met name over haar luidruchtige geschreeuw tijdens de seks.
hoi scholfilet, gaat ie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:08 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Tssssssssssss wat een onzin over een kopstooten Amanda krabte even aan haar neus who cares?
Ik heb ook zitten kijken maar als het een echte was geweest dan had Amanda dat echt niet gepikt hooren dan zouden ze nu ook niet zo naast elkaar liggen hou toch op met die onzin
![]()
Mensen zien graag wat ze willen zien maar het laatste wat Brian zou willen is Amanda pijn doen![]()
Brian verkloot elk gesprek..eigenschap van hem, vrees ik...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
De stumperts.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
klotsend neuken en nog een gesprekje onderhouden tussendoor met snollie, die lieko aan het bashen is.
Dat is me niet opgevallen. Amanda heeft wel een keer geprobeerd om hem dronken te voeren. Alleen weigerde hij dat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn de andere bewoners dan in de ontkenningsfase?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien moeten ze even op consult bj Brian en Amanda. Die schijnen wel een oplossing te hebben voor dit soort gevallen.![]()
En terecht...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |