nou, nou ik doe ook nog aan nordic walking, jonguh!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:23 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Weet ik laat ze maar, beetje hun onzekerheid proberen te maskeren die ze in het dagelijks leven hebben, dit is hun enige uitlaatklep
*dekt*quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oooh, ik dacht dat jij vanmiddag aangaf dat je iemand zou 'bezoeken' omdat hij een beledigend liedje over brian had gemaakt? toch, lancelot?
Geen gezeik op mede-users, OK?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:19 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een sukkel je spoort echt niet he?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Demins is met vakantie, dus ik doe hem maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:27 schreef kleinzusje het volgende:
Gelukkig tref ik nog de goede schippers in dit leven
Elly ja, die moet je geloven, erg betrouwbaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:21 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hij mag maar 2 glazen per dag, Elly had haar mond voorbij gepraat vanavond![]()
Geen probleem maar zeg dat ook even tegen die Willem-Jozef-Fons-Harrie-Peter dingesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen gezeik op mede-users, OK?
Klinkt streng, maar moet even. Want de COS wordt de laatste tijd regelmatig vergald door ellenlange matpartijen tussen users. Dus richt je pijlen op die sukkels in het huis aub.![]()
Nee peter6000, jij boefjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Demins is met vakantie, dus ik doe hem maar.
Wim T Schippers?
politie bellen, niet aarzelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Fucking hell, m'n buurtjes liggen ook weer te Amanda'en![]()
Er stond iemand aan het bewind die vond dat nix een succes moet worden..... Wat een pannekoek...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom "achter" het zo geforceerd heeft dat Huub en Jaap vijanden moesten worden. Ze "klikken", dat is steeds weer duidelijk. En ze zijn een dodelijk duo.
Bij deze. Wilhelm en Harrie: ook foei!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Geen probleem maar zeg dat ook even tegen die Willem-Jozef-Fons-Harrie-Peter dinges![]()
Ze waren schijnbaar een te sterk en slim duo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom "achter" het zo geforceerd heeft dat Huub en Jaap vijanden moesten worden. Ze "klikken", dat is steeds weer duidelijk. En ze zijn een dodelijk duo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |