Daar staan 2 woorden in die ik niet kenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wrom staat de op niet in de wiki??
Jij zat ook al 5 minuten panisch en nagelbijtend op F5 te rammen?quote:
Zou wel makkelijk zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wrom staat de op niet in de wiki??
Wat gebeurt er als ik op f5 druk dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij zat ook al 5 minuten panisch en nagelbijtend op F5 te rammen?
Hmmmmm mango thee!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
Ik mis iets in de OP...
Wacht! Ik weet het!![]()
Werken en lekker gaan niet samenquote:
OMG!quote:
Hebben!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey , en [afbeelding] dan ?
Ik was sarcastischquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:53 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Werken en lekker gaan niet samen![]()
Weer pas om half 2 pauze?quote:
Alive & kickingquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:54 schreef Seventees het volgende:
[..]
OMG!
* Seventees schenkt snel bij en hangt er een zakje in
En... still alive?
Subtiele hint btw![]()
Oh...quote:
Neuh, baas gaat zo...quote:
Welkomquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:04 schreef geevee het volgende:
Ik was vorige week even op bezoek bij wat ex-collega's maar daar was ook niets te doen (volgens JP gaat het goed in Nederland)
Ja ja, ik ben al bezig...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Lynx666 het volgende:
Wat een stilte...
Wat ga jij blij zijn vanmiddagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben al bezig...
Weer een boze meneer aan de telefoon
Kon geen doei meer van af![]()
Joh, lach me rot hierquote:
Het bedrijf waar ik de klachten aan door geefquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef Lynx666 het volgende:
En wie tuigt de onzorgvuldige bezorgers af?
Gaat, als haar bakkie thee op is, even pauze houden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:18 schreef Seventees het volgende:
* Seventees neuriet mee met een deuntje
Ah vandaar die traumaheli van daarnet!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:18 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik de klachten aan door geef![]()
Stilte..... Mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Lynx666 het volgende:
Wat een stilte...
Straks ga ik wel stil zijn hierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Stilte..... Mooi
Maar niet in dit topic
Mango thee 'Extra Large' voor meneerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Straks ga ik wel stil zijn hier
Lunch + vergadering. Mag ik één mango-thee to go, please?
Tot zo, meissiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Gaat, als haar bakkie thee op is, even pauze houden.
Tot zo lieverds![]()
Ik is er ook weer, broodje hier op etenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ben er weer, is het al 15:30 dan kan ik naar huis. viel weer zowat in slaap.
zozo dat klint lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik is er ook weer, broodje hier op eten![]()
Croissantje met italiaanse kruiden en kaas is t geworden...![]()
Die had ik best wel even kunnen kopenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo dat klint lekkergeen tomaatje erop ?
nou een goeie leer voor de volgende keerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Die had ik best wel even kunnen kopen![]()
als de DVD over jan smit gaat welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef Seventees het volgende:
Vinden julie het heel erg als ik zo een DVDtje ga kijken?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als de DVD over jan smit gaat wel
Jan Smit?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als de DVD over jan smit gaat wel
Wbquote:
ah het is een verrassing dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jan Smit?
Dan ben ik snel weer terug
Thnxxx lieverd, have fun met je DVD en kom zo nog eens bij ons kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef Seventees het volgende:
Zet wel een thermos mangothee voor jullie klaar, Magno, WhiteLightning en Ranja_Ranja
Zit echt schandalig veel bij de pc op m'n vrije dag
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef Seventees het volgende:
I will!
Jullie zijn veel te gezellig volk!
oh ja coooool.. nou dan blijf je wel 3 uur wegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef Seventees het volgende:
Zet wel een thermos mangothee voor jullie klaar, Magno, WhiteLightning en Ranja_Ranja
Zit echt schandalig veel bij de pc op m'n vrije dag
P.S. Ik denk LotR.
Tussendoor huppel ik wel even langs. Promisequote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja coooool.. nou dan blijf je wel 3 uur weg
Wie was ook alweer Rohan ?!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef -Magnolia- het volgende:
Als je LotR gaat kijken,
vind je t vast leuk om te horen dat mijn rode kat Rohan heet
Plaspauzesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tussendoor huppel ik wel even langs. Promise
alles behalve werkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef -Magnolia- het volgende:
Waar zullen we eht eens over hebben White ?![]()
Tuurlijk moet dat om 8 uur, je moet de hele dag flink kunnen sjouwen hèquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alles behalve werk
ik ben blij als het morgen weekend is ieder geval. helaas kan ik niet uitslapen, moet iemand helpen verhuizen. en ja dat moet natuurlijk zaterdagochtend om 8 uur gebeuren
Rohan is een koninkrijk met mensen met rood haar...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wie was ook alweer Rohan ?!?
* WhiteLightning weet het echt niet meer
Lukt t niet?quote:
Uitgeleend aan zusquote:
Zijn wij geen zusjes?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uitgeleend aan zus
Nu wordt het toch Harry Potter
jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Tuurlijk moet dat om 8 uur, je moet de hele dag flink kunnen sjouwen hè
Woon jij op jezelf?
oh haha, leuk gevondenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Rohan is een koninkrijk met mensen met rood haar...
Jah cute hèquote:
ja super gewoon. maar bij mn ouders had ik het nog beter hoorquote:
Een DVD van JP, nee dank jequote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uitgeleend aan zus
Nu wordt het toch Harry Potter
true.. huis schoonmaken is niet mijn liefste bezigheidquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja super gewoon. maar bij mn ouders had ik het nog beter hoorveel dingen moet ik nu zelf doen heh (niet dat dat zoveel werk is, maar toch)
Wb.. K3 en babesquote:
oh jammer, anders had ik je uitgenodigdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
true.. huis schoonmaken is niet mijn liefste bezigheid![]()
Tsss, daar doe ik het niet voorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh jammer, anders had ik je uitgenodigdkreeg je een mango theetje als beloning
je bedoeld dat ik je mag bekogelen met euros ? die zijn aardig hard jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Tsss, daar doe ik het niet voor
Harde euro's wil ik zien![]()
Volgens mij welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:05 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn wij geen zusjes?![]()
I love LotR en Harry...![]()
Jippie, ik heb een oudere zus!quote:
Op m'n bankrekeningquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bedoeld dat ik je mag bekogelen met euros ? die zijn aardig hard ja
Zolang ik het nog zie wel jaquote:
Hahaha stoer hoor!quote:
Yepppppquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:47 schreef B_BOY het volgende:
en goed gekeurd?
kijk daar hebben we de ambtenaarquote:
Zo vrolijk verwelkom je mij nooitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk daar hebben we de ambtenaarWELKOM
![]()
![]()
![]()
Ambtenaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk daar hebben we de ambtenaarWELKOM
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |