ja super gewoon. maar bij mn ouders had ik het nog beter hoorquote:
Een DVD van JP, nee dank jequote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uitgeleend aan zus
Nu wordt het toch Harry Potter
true.. huis schoonmaken is niet mijn liefste bezigheidquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja super gewoon. maar bij mn ouders had ik het nog beter hoorveel dingen moet ik nu zelf doen heh (niet dat dat zoveel werk is, maar toch)
Wb.. K3 en babesquote:
oh jammer, anders had ik je uitgenodigdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
true.. huis schoonmaken is niet mijn liefste bezigheid![]()
Tsss, daar doe ik het niet voorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh jammer, anders had ik je uitgenodigdkreeg je een mango theetje als beloning
je bedoeld dat ik je mag bekogelen met euros ? die zijn aardig hard jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Tsss, daar doe ik het niet voor
Harde euro's wil ik zien![]()
Volgens mij welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:05 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn wij geen zusjes?![]()
I love LotR en Harry...![]()
Jippie, ik heb een oudere zus!quote:
Op m'n bankrekeningquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bedoeld dat ik je mag bekogelen met euros ? die zijn aardig hard ja
Zolang ik het nog zie wel jaquote:
Hahaha stoer hoor!quote:
Yepppppquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:47 schreef B_BOY het volgende:
en goed gekeurd?
kijk daar hebben we de ambtenaarquote:
Zo vrolijk verwelkom je mij nooitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk daar hebben we de ambtenaarWELKOM
![]()
![]()
![]()
Ambtenaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk daar hebben we de ambtenaarWELKOM
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |