Jan Smit?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als de DVD over jan smit gaat wel
Wbquote:
ah het is een verrassing dusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jan Smit?
Dan ben ik snel weer terug
Thnxxx lieverd, have fun met je DVD en kom zo nog eens bij ons kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef Seventees het volgende:
Zet wel een thermos mangothee voor jullie klaar, Magno, WhiteLightning en Ranja_Ranja
Zit echt schandalig veel bij de pc op m'n vrije dag
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef Seventees het volgende:
I will!
Jullie zijn veel te gezellig volk!
oh ja coooool.. nou dan blijf je wel 3 uur wegquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef Seventees het volgende:
Zet wel een thermos mangothee voor jullie klaar, Magno, WhiteLightning en Ranja_Ranja
Zit echt schandalig veel bij de pc op m'n vrije dag
P.S. Ik denk LotR.
Tussendoor huppel ik wel even langs. Promisequote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja coooool.. nou dan blijf je wel 3 uur weg
Wie was ook alweer Rohan ?!?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef -Magnolia- het volgende:
Als je LotR gaat kijken,
vind je t vast leuk om te horen dat mijn rode kat Rohan heet
Plaspauzesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tussendoor huppel ik wel even langs. Promise
alles behalve werkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef -Magnolia- het volgende:
Waar zullen we eht eens over hebben White ?![]()
Tuurlijk moet dat om 8 uur, je moet de hele dag flink kunnen sjouwen hèquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alles behalve werk
ik ben blij als het morgen weekend is ieder geval. helaas kan ik niet uitslapen, moet iemand helpen verhuizen. en ja dat moet natuurlijk zaterdagochtend om 8 uur gebeuren
Rohan is een koninkrijk met mensen met rood haar...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wie was ook alweer Rohan ?!?
* WhiteLightning weet het echt niet meer
Lukt t niet?quote:
Uitgeleend aan zusquote:
Zijn wij geen zusjes?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uitgeleend aan zus
Nu wordt het toch Harry Potter
jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Tuurlijk moet dat om 8 uur, je moet de hele dag flink kunnen sjouwen hè
Woon jij op jezelf?
oh haha, leuk gevondenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Rohan is een koninkrijk met mensen met rood haar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |