Daar staan 2 woorden in die ik niet kenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wrom staat de op niet in de wiki??
Jij zat ook al 5 minuten panisch en nagelbijtend op F5 te rammen?quote:
Zou wel makkelijk zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wrom staat de op niet in de wiki??
Wat gebeurt er als ik op f5 druk dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij zat ook al 5 minuten panisch en nagelbijtend op F5 te rammen?
Hmmmmm mango thee!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
Ik mis iets in de OP...
Wacht! Ik weet het!![]()
Werken en lekker gaan niet samenquote:
OMG!quote:
Hebben!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey , en [afbeelding] dan ?
Ik was sarcastischquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:53 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Werken en lekker gaan niet samen![]()
Weer pas om half 2 pauze?quote:
Alive & kickingquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:54 schreef Seventees het volgende:
[..]
OMG!
* Seventees schenkt snel bij en hangt er een zakje in
En... still alive?
Subtiele hint btw![]()
Oh...quote:
Neuh, baas gaat zo...quote:
Welkomquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:04 schreef geevee het volgende:
Ik was vorige week even op bezoek bij wat ex-collega's maar daar was ook niets te doen (volgens JP gaat het goed in Nederland)
Ja ja, ik ben al bezig...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Lynx666 het volgende:
Wat een stilte...
Wat ga jij blij zijn vanmiddagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben al bezig...
Weer een boze meneer aan de telefoon
Kon geen doei meer van af![]()
Joh, lach me rot hierquote:
Het bedrijf waar ik de klachten aan door geefquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:17 schreef Lynx666 het volgende:
En wie tuigt de onzorgvuldige bezorgers af?
Gaat, als haar bakkie thee op is, even pauze houden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:18 schreef Seventees het volgende:
* Seventees neuriet mee met een deuntje
Ah vandaar die traumaheli van daarnet!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:18 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik de klachten aan door geef![]()
Stilte..... Mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Lynx666 het volgende:
Wat een stilte...
Straks ga ik wel stil zijn hierquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Stilte..... Mooi
Maar niet in dit topic
Mango thee 'Extra Large' voor meneerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Straks ga ik wel stil zijn hier
Lunch + vergadering. Mag ik één mango-thee to go, please?
Tot zo, meissiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:20 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Gaat, als haar bakkie thee op is, even pauze houden.
Tot zo lieverds![]()
Ik is er ook weer, broodje hier op etenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ben er weer, is het al 15:30 dan kan ik naar huis. viel weer zowat in slaap.
zozo dat klint lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik is er ook weer, broodje hier op eten![]()
Croissantje met italiaanse kruiden en kaas is t geworden...![]()
Die had ik best wel even kunnen kopenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo dat klint lekkergeen tomaatje erop ?
nou een goeie leer voor de volgende keerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Die had ik best wel even kunnen kopen![]()
als de DVD over jan smit gaat welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef Seventees het volgende:
Vinden julie het heel erg als ik zo een DVDtje ga kijken?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als de DVD over jan smit gaat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |