quote:Top 30 posts per topic van eer-ik
Positie, aantal posts, topic
01. 112 [KSC] #366. Dus zonder suiker.
02. 106 [KOFFIE SC #95] Koffie ftw.
03. 103 [KOFFIE SC #42] - Koffiën voor het leven 14.gif
04. 099 [KOFFIE SC #36] Bakkie Pleur uit Rotjeknor
04. 099 [KOFFIE SC #194] Met het weekend voor de deur.
06. 094 [KOFFIE SC #37] INSERT GOEIE TT
07. 093 [KOFFIE SC #34.] Omdat koffie nu eenmaal noodzaak is
07. 093 [KSC #360] Groene thee met sushi en waassaabbii
09. 092 [KOFFIE SC #197] Examens staan voor de deur
10. 091 Laptop Casemod
11. 090 [KOFFIE SC #196] Een UUR lang geen SC...FOEI FOEI!!!!
11. 090 [KSC #351] Zongebrande koffie
13. 089 [KOFFIE SC #80] Nu met Caffiato
13. 089 KOFFIE SC #13 - Hoge omen, drinken veel koffie
15. 088 [KOFFIE SC #50] Spreken is zilver, koffie is GOUD
16. 087 [KSC #365] Doe 'm maar zwart.
17. 086 [KOFFIE SC #54] Koffie, hard nodig in de ochtend
17. 086 [KSC #349] Coffee for everybody!
19. 085 [KOFFIE SC#15] Een dag zonder koffien, is een dag niet geleefd!
20. 083 [KOFFIE SC #193] Waar we Koffieen EN Gamen...!!!
20. 083 [KOFFIE SC#118] Waar eenzame Max de overhand krijgt
22. 082 FOK!kers stoppen met roken, deel 40
22. 082 KOFFIE SC #4: wat zouden we zonder moeten?!
22. 082 [KSC] #361. Heineken is voor losers.
25. 081 [KOFFIE SC #33.] Koffie met Hans en Mireille.
25. 081 [KOFFIE SC #53] Al koffiënd de nacht in
25. 081 Koffie SC #8 Een klontje melk en een wolkje suiker graag
25. 081 [KOFFIE SC #146] Koffie met regen EN zonneschijn...!!!
25. 081 [KSC #369] nieuw.topic
30. 080 [KSC #352] Theetijd!
quote:
Ja, idd, moet verboden wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:27 schreef OA het volgende:
Trouwens: verzakers die geen nieuw topic openen.... [afbeelding]
zeker wetenquote:
moge lennyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
morges
ik ben aan het werk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
goeie tt idd
wat is het plan van vandaag?
t is dan ook al bijna middagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Bah, kan niet slapen.
ttttssss......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:27 schreef OA het volgende:
Trouwens: verzakers die geen nieuw topic openen.... [afbeelding]
Ziek thuis. Moet slapen. Heel die riedel.quote:
lamellen dicht wil wel eens helpen of je pc uitzetten O_oquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Bah, kan niet slapen.
arme kuukquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ziek thuis. Moet slapen. Heel die riedel.
Slapen is ook werken...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
je lag er ook net een paar minuten inquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
PC uitzetten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:52 schreef Shitonya het volgende:
[..]
lamellen dicht wil wel eens helpen of je pc uitzetten O_o
Ik hoor van alles. Bah.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:54 schreef eer-ik het volgende:
je lag er ook net een paar minuten in
Lamellen. Ril.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:52 schreef Shitonya het volgende:
lamellen dicht wil wel eens helpen of je pc uitzetten O_o
quote:
+quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
.
Een reuze loempia richting de uitknop werpenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
PC uitzetten?Wat is dat?
Nee, ik heb nog steeds een baan.quote:
. + . = :quote:
Bij mij gaan PC's alleen stuk, nooit uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:06 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Een reuze loempia richting de uitknop werpen
Mnah ik weet het nog nietquote:
addictquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bij mij gaan PC's alleen stuk, nooit uit.![]()
Ik heb m even uitgeprint en netjes alles gevolgd en ja het is een konijn!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Kuukske het volgende:
Is het een konijn?
zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, die staat er ook nog steeds
Effe veranderen.
Sterkte Aartiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:13 schreef Aarti het volgende:
Ik stap in de auto naar Venlo
Mocht ik aangevallen worden door Wilders, red mij dan.
dank.
dag!
Welnee, kwestie van effectief inzetten. Zonder PC maakt mijn tv ook geen geluid en kan ik niet met Pearl Jam mee-gitaren.quote:
Prachtig, die bloemen. Dank.quote:
mja oké dan heb je nog wel genoeg redenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee, kwestie van effectief inzetten. Zonder PC maakt mijn tv ook geen geluid en kan ik niet met Pearl Jam mee-gitaren.
jamaar misschien heeft ie zn leger achtergelaten, en dan denken ze dat ik arabisch ben vanwege mn pakistaanse uiterlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:15 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat Wilders ergens anders Korans aan het verbranden is.
De l00sert dat ie is
Tenzij je moslim bent heb je denk ik niks te vrezenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:13 schreef Aarti het volgende:
Ik stap in de auto naar Venlo
Mocht ik aangevallen worden door Wilders, red mij dan.
dank.
dag!
Ik denk dat hij zijn legertje nu om zich heen heeft, het is wachten dat er een idioot is die hem neerknalt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
jamaar misschien heeft ie zn leger achtergelaten, en dan denken ze dat ik arabisch ben vanwege mn pakistaanse uiterlijk![]()
op de tafel dansen en roken dan maarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:19 schreef covie het volgende:
Ik heb nog geen enkele sigaret gehad vandaag bedenk ik me opeens!![]()
Ben jij nog steeds gestopt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
op de tafel dansen en roken dan maar
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef Shitonya het volgende:
stoppen is voor mietjes
buttpluggen ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef Shitonya het volgende:
stoppen is voor mietjes
uhuhquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:21 schreef Shitonya het volgende:
stoppen is voor mietjes
Ik ga zo eerst even lunchen en dan ga ik mijn eerst sigaret roken van vandaag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
op de tafel dansen en roken dan maar
Ik hoor net dat je een mietje bent, maare, goed bezig.quote:
Als ik dat kon dan tekende ik er voor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
oh, ik moet er wel bij vermelden dat ik nog wel heel af en toe eens een saffie rook, maar dat is zeer sporadisch.
Dat zit tussen je oren. Denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:24 schreef covie het volgende:
Als ik dat kon dan tekende ik er voor.
Ik kan makkelijk 3 dagen niet roken hoor. Maar dan MOET ik een sigaret.
Weet ik wel zeker. Maar ja krijg het er maar eens tussenuitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zit tussen je oren. Denk ik.
Hard slaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:25 schreef covie het volgende:
Weet ik wel zeker. Maar ja krijg het er maar eens tussenuit![]()
waarom?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je een mietje bent, maare, goed bezig.
goed bezig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog nooit gerookt, nog niet eens geprobeerd.
Ik hoor dan ook nergens bij
Simpel. Gewoon niet meer roken. Zo ben ik ook gestopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:25 schreef covie het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker. Maar ja krijg het er maar eens tussenuit![]()
Je hoort bij KSCquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
Ik val al járen op mannen. Dus ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
waarom?
Omdat k gestopt ben?
Dan ben jij toch ook een mietje?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
OA. Morgenavond geen TG. Sorry [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor dan ook nergens vast wel ergens bij
Mja ik zag Pheno voorbij schieten en dacht: "Ohja.".quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:28 schreef OA het volgende:
![]()
Tocj bedankt voor de vroege waarschuwing!![]()
jawel, bij de niet-rokersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:25 schreef Pheno het volgende:
Lukt niet! Dan kom ik op zo'n moment van en nu MOET ik een sigaret! En dat gaat er niet uit voor ik m heb gehad.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Simpel. Gewoon niet meer roken. Zo ben ik ook gestopt.
cold turkeyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Simpel. Gewoon niet meer roken. Zo ben ik ook gestopt.
bullcrap.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:30 schreef covie het volgende:
[..]
Lukt niet! Dan kom ik op zo'n moment van en nu MOET ik een sigaret! En dat gaat er niet uit voor ik m heb gehad.
Meestal wel onder invloed van alcohol. Maar ik ga niet En stoppen met roken En stoppen met drinken.
Dan kan ik heb beste gelijk de vensterbank thuis vol met geraniums zetten.
rook maar lekker door hoor, niets mis meequote:
6 jaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik val al járen op mannen. Dus ja.
Maar euhm, ik geloof dat ik nu 6 jaar gestopt ben.
Ik vind het prima. Zorg je volgend jaar wel voor rook-horeca? Die vind ik gezelliger.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:30 schreef covie het volgende:
[..]
Lukt niet! Dan kom ik op zo'n moment van en nu MOET ik een sigaret! En dat gaat er niet uit voor ik m heb gehad.
Meestal wel onder invloed van alcohol. Maar ik ga niet En stoppen met roken En stoppen met drinken.
Ik rook en drink (zelden) niet...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:30 schreef covie het volgende:
[..]
Burgerlijke teringlijer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik rook en drink (zelden) niet...![]()
Bij mij is huis zijn echter nergens geraniums te zien hoor...![]()
Of andere tekenen van verveling.![]()
Nou ja, das niet helemaal waar... er staat tenslotte een tv en een laptop...![]()
GODSAMME, TERINGHOND :!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kom dan1`1!!`1shiftone11~!!11oneoneniggahplease2!1!~111!! [afbeelding]
mot jij nou weer? met je neppe senseo koffiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhh..alles goed Lenny....![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
GODSAMME, TERINGHOND :!
[afbeelding]
geef je adres maar, dan stuur ik een knokploeg op je af.
joh jij neppe koffie-drinker...tttsss....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mot jij nou weer? met je neppe senseo koffie
een knokploeg sturen, laffe hond.. kan je het zelf niet aan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
GODSAMME, TERINGHOND :!
[afbeelding]
geef je adres maar, dan stuur ik een knokploeg op je af.
ik drink tenminste normale koffie.. senseoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
joh jij neppe koffie-drinker...tttsss....![]()
quote:
Ja, dat kan ik makkelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
een knokploeg sturen, laffe hond.. kan je het zelf niet aan? [afbeelding]
oh en ja ik ben vandaag weer wakker gebeld
jij bent gewoon niet modern met je ouderwetse koffiezet-apparat...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik drink tenminste normale koffie.. senseo
Nee, vriendin of ik mee ging zwemmen.. waarom bel je dan om 11 uur..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
Lenny, belde het uitzendbureau je wakker?
ouderwets.. sommige dingen moet je niet vernieuwen, zelfde met die nieuwe tosti ijzersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij bent gewoon niet modern met je ouderwetse koffiezet-apparat...![]()
![]()
![]()
nah andere keer, geen zin om naar jou te komen, je stinktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik makkelijk
Maar ik ben aan het werk.
Als jij nou hierheen komt, dan matten we hier effe.
en wat is hier mis mee....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ouderwets.. sommige dingen moet je niet vernieuwen, zelfde met die nieuwe tosti ijzers
een normaal mens is dan al lang wakker hoor....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, vriendin of ik mee ging zwemmen.. waarom bel je dan om 11 uur.. [afbeelding]
quote:
Die maken kut tosti's vergeleken met de oude! De oude ijzers..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat is hier mis mee....![]()
![]()
![]()
Ik ben dan ook "the Sting"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik zag Pheno voorbij schieten en dacht: "Ohja.".
mensenquote:
owkey..vertel me dan het verschil....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die maken kut tosti's vergeleken met de oude! De oude ijzers..![]()
nee, die motten geen pinguinsquote:
De smaak, de kleur en de geur. Allemaal veel beter dan de nieuwe, komop! Geef toe dat je oude tosti's lekkerder waren degene die je dezer dagen maakt..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owkey..vertel me dan het verschil....![]()
je hebt me nog nooit zien rijdenquote:
Ja, naar snackquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nah andere keer, geen zin om naar jou te komen, je stinkt
helaas kan ik je deze keer geen gelijk geven..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De smaak, de kleur en de geur. Allemaal veel beter dan de nieuwe, komop! Geef toe dat je oude tosti's lekkerder waren degene die je dezer dagen maakt..
Stig! Zonder Nquote:
Hé, je moet zaterdag toch ook daar werken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, naar snack
De mensen hier vonden het nodig om snack te bestellen, maar die lucht blijft de halve dag in mijn kantoor hangen
Minor detail, ik kijk zo goed als nooitquote:
Je hebt nooit een oude gehad, geef het maar toe. De oude die je nog op het vuur moest houden waren perfect, 1 stapje verder was ook nog ideaal, mooie kleur en smaak ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
helaas kan ik je deze keer geen gelijk geven..![]()
wel als je een idiote pinguin door de bocht wilt zien gaanquote:
ja, klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, je moet zaterdag toch ook daar werken?![]()
hou je smoel man.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt nooit een oude gehad, geef het maar toe. De oude die je nog op het vuur moest houden waren perfect, 1 stapje verder was ook nog ideaal, mooie kleur en smaak ook.Maar vanaf toen ging het berg afwaarts, wat een troep tegenwoordig.
Wij hebben er hier een staan, waarbij de boterhammen er letterlijk uit schieten...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt nooit een oude gehad, geef het maar toe. De oude die je nog op het vuur moest houden waren perfect, 1 stapje verder was ook nog ideaal, mooie kleur en smaak ook.Maar vanaf toen ging het berg afwaarts, wat een troep tegenwoordig.
aangezien ik toch 12 jaar ouder ben kun je er tch vanuit gaan dat ik ze toch gehad heb, maar vind ze tegenwoordig ook wel heerlijk...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nepkok? Mijn ontbijten zijn hemels! Dat je dat maar weet, net ook een heerlijk stokbrood gezond gemaakt die onovertreffelijk was.quote:
ja, een broodrooster...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben er hier een staan, waarbij de boterhammen er letterlijk uit schieten...![]()
jajaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nepkok? Mijn ontbijten zijn hemels! Dat je dat maar weet, net ook een heerlijk stokbrood gezond gemaakt die onovertreffelijk was.
lijkt me wel lachen ja..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
wel als je een idiote pinguin door de bocht wilt zien gaan
leeftijd zegt niksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aangezien ik toch 12 jaar ouder ben kun je er tch vanuit gaan dat ik ze toch gehad heb, maar vind ze tegenwoordig ook wel heerlijk...![]()
![]()
...mss ligt het wel aan degene die ze klaar maak...
![]()
![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, klopt.
Hoezo?
Morgen misschien ook
dat noemen we een brood-rooster...geen tosti-apparaat...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben er hier een staan, waarbij de boterhammen er letterlijk uit schieten...![]()
Mij ookquote:
Dus...?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat noemen we een brood-rooster...geen tosti-apparaat...![]()
quote:
Als je me ergens niet op kunt pakken is het op tostimaak kunsten. Vlammen, hawai, italiaans, normaal, met ketchup, beat it! Tosti koning hier, jeweet!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aangezien ik toch 12 jaar ouder ben kun je er tch vanuit gaan dat ik ze toch gehad heb, maar vind ze tegenwoordig ook wel heerlijk...![]()
![]()
![]()
![]()
bewijs wil ik...jeweets...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je me ergens niet op kunt pakken is het op tostimaak kunsten. Vlammen, hawai, italiaans, normaal, met ketchup, beat it! Tosti koning hier, jeweet!
Iets tegen belegde stokbroodjes uit de oven?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jaja
Zo'n ding waarvan de honden nog geen brood lusten
welke wil je?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bewijs wil ik...jeweets...![]()
Denk het ook wel, je kan het maken of niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wij begrijpen elkaar tenminste....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk het ook wel, je kan het maken of niet.
fokkers, jullie weten niks over mijn ontbijt kunsten totdat je ze zelf hebt meegemaakt. sterf gewoon met het tof vinden dat je ouder bentquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk het ook wel, je kan het maken of niet.
Als je toch bezig bent, neem dan even een flinke mok capp voor me mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet iets met koffie doen, waar ik zelf niets aan heb.![]()
![]()
nog zoiets, die nieuwe bastognesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, neem dan even een flinke mok capp voor me mee.![]()
Met een bastogne koekje ajb.![]()
doodverwensingen zijn gewoon NOT DONE Lenny.....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
fokkers, jullie weten niks over mijn ontbijt kunsten totdat je ze zelf hebt meegemaakt. sterf gewoon met het tof vinden dat je ouder bent
Kom me dan maar eens een ontbijtje maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
fokkers, jullie weten niks over mijn ontbijt kunsten totdat je ze zelf hebt meegemaakt. sterf gewoon met het tof vinden dat je ouder bent
het was een verkapte, dan mag het toch welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doodverwensingen zijn gewoon NOT DONE Lenny.....![]()
![]()
![]()
ja, ik zit hier zaterdag sowieso met een kater denkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo?Zaterdag is toch geen normale kantoordag....
![]()
Maar ja, het brengt wel geld in het laadje...![]()
Krijg je trouwens nog steeds dubbel betaald?![]()
oude bastognesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nog zoiets, die nieuwe bastognes![]()
![]()
oude daarentegen![]()
kom maar halenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kom me dan maar eens een ontbijtje maken.Die jeugd van tegenwoordig heeft het
wat hoog in de bol.
NEE...!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
het was een verkapte, dan mag het toch wel
nee, ik zei gister nog dat ik zelf een briljante gemaakt hadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iets tegen belegde stokbroodjes uit de oven?
ok..ok daar heb je wel gelijk in....de nieuwe zijn niet te pruimen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
![]()
oude daarentegen![]()
Val me dan niet aan op ontbijten, hond!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik zei gister nog dat ik zelf een briljante gemaakt had
Oke dat kan ik niet ontkennen, hierin heb je gelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
![]()
oude daarentegen![]()
ohhhh..ik dacht al..wat een rare combo...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:08 schreef covie het volgende:
[..]
chocopasta he, geen macaroni [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhhh..ik dacht al..wat een rare combo...![]()
Nee, de afweging kan ik pas woensdag maken, maar ik zou graag even de contactpersoon willen bellen over het gebeuren van gisteren. Alleen die is er niet (of niet beschikbaar).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef OA het volgende:
Ph., al een beslissing genomen, of iig een goede afweging kunnen maken?
c1 ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de afweging kan ik pas woensdag maken, maar ik zou graag even de contactpersoon willen bellen over het gebeuren van gisteren. Alleen die is er niet (of niet beschikbaar).
Ik stuur hem vanavond een mailtje, dan leest hij die morgen.
De keuze ligt tussen geld <> reistijd
c1 <> leasebak.
En ik voel mezelf echt een slappe zak hooi om toch voor geld te gaan. Ik kijk er echt naar uit om opnieuw te beginnen, eindelijk met wat meer vrije tijd, maar de situatie ligt iets aparter op het moment, waardoor ik toch geld niet kan en mag afweren.
nah was geen ruzie...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:13 schreef covie het volgende:
Maar is de ruzie over, of mag ik helpen met slaan! [afbeelding] [afbeelding]
citroenquote:
neuh, ik beantwoord een vraag met een fruitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
we gaan toch niet weer over auto's lullen he...![]()
![]()
2 uur heen, 2 uur terug, als het druk is. Maar daar komt door een verhuizing verbetering in (maar nog lang).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:16 schreef covie het volgende:
Maar wel een moeilijke keuze pheno...
Het is net hoeveel waarde je hecht aan vrije tijd.
Hoe lang moet je reizen elke dag dan?
Op hun kosten verhuizen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
2 uur heen, 2 uur terug, als het druk is. Maar daar komt door een verhuizing verbetering in (maar nog lang).
Dat is inderdaad wel erg lang. een halve werkdag :squote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
2 uur heen, 2 uur terug, als het druk is. Maar daar komt door een verhuizing verbetering in (maar nog lang).
Lastige keuzes...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de afweging kan ik pas woensdag maken, maar ik zou graag even de contactpersoon willen bellen over het gebeuren van gisteren. Alleen die is er niet (of niet beschikbaar).
Ik stuur hem vanavond een mailtje, dan leest hij die morgen.
De keuze ligt tussen geld <> reistijd
c1 <> leasebak.
En ik voel mezelf echt een slappe zak hooi om toch voor geld te gaan. Ik kijk er echt naar uit om opnieuw te beginnen, eindelijk met wat meer vrije tijd, maar de situatie ligt iets aparter op het moment, waardoor ik toch geld niet kan en mag afweren.
Nee, het bedrijf verplaatst zich enigszins gunstiger voor mij (zit nu achter een knooppunt, dan er ruim voor)quote:
luns was goed hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens zwemmen, brb.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, neem dan even een flinke mok capp voor me mee.![]()
Met een bastogne koekje ajb.![]()
goeie post.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:42 schreef Pheno het volgende:
oO
Druk enzo hè...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie post.
Wat is het rustig hier trouwens...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:50 schreef OA het volgende:
[..]
Druk enzo hè...![]()
Jij hebt daar geen enkele last van![]()
Ikop mensen die geen reet te doen hebben op het werk....
![]()
![]()
Precies, uitzuigers zijn het.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:50 schreef OA het volgende:
[..]
Druk enzo hè...![]()
Jij hebt daar geen enkele last van![]()
Ikop mensen die geen reet te doen hebben op het werk....
![]()
![]()
Ik eet liever van een gewoon bordquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:42 schreef eer-ik het volgende:
'vanavond vind in Amsterdam het jaarlijkse toetsenbordfeest plaats.
'U bent vanaf 22:00 allen van harte welkom in de Escape'
It feels goeoeoeoeoedddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe voelt dat, om te kotsen op mensen als jezelf?
Omdat ze er niet zijn.quote:
whehequote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
It feels goeoeoeoeoeddd [afbeelding]
OA [afbeelding] OA
![]()
hmmm dus jij bent er zo 1.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
It feels goeoeoeoeoeddd [afbeelding]
OA [afbeelding] OA
![]()
wie de fak is terror jaap nou weerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:01 schreef covie het volgende:
[..]
hmmm dus jij bent er zo 1.![]()
Een soort van terror jaap![]()
van DGKquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wie de fak is terror jaap nou weer
LOLquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:03 schreef covie het volgende:
Die dikke die in zijn eigen kots gaat rollen.
nokiaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:06 schreef JortK het volgende:
Vanmiddag trouwens me nieuwe telefoon ophalen... Nokia N95
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:06 schreef JortK het volgende:
Vanmiddag trouwens me nieuwe telefoon ophalen... Nokia N95
Yep heerlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
lekker gerookt koffie?
ik had dat hoe dan ook altijd met de eerste peuk van de dagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:14 schreef covie het volgende:
[..]
Yep heerlijk![]()
Was er wel een beetje duizelig van [afbeelding]
Maar dat komt denk ik omdat ik zo laat de eerste pas rookte.
Vandaar! Ja ik betaal echt maximaal ¤25,- per maand. En dan moest ik echt veel bijbetalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:14 schreef JortK het volgende:
[..]
90 euro ofzo
Heb nogal een groot abonnement
ik neem geen nieuwe telefoon meer denk ik bij het verlengen van m'n abonnement.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:15 schreef covie het volgende:
[..]
Vandaar! Ja ik betaal echt maximaal ¤25,- per maand. En dan moest ik echt veel bijbetalen.
je brengt jezelf er wel weer makkelijk vanaf hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef covie het volgende:
omg heb ik een duitser aan de tel. Lult echt een heel verhaal. En bij de laatste zin eindigde hij echt alsof ie een vraag stelde.
Ik kan best een beetje duits maar dit ging echt te ver![]()
Heb maar gevraagd of ie me even een mailtje wilde sturen![]()
Dan is het voor mij nu tijd om te stoppen want ik rook nu ongeveer 7 jaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik had dat hoe dan ook altijd met de eerste peuk van de dag
En toch 7 jaar gerookt
ik zou nu bijna 8 jaar rokenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:19 schreef covie het volgende:
[..]
Dan is het voor mij nu tijd om te stoppen want ik rook nu ongeveer 7 jaar![]()
Ik heb het trouwens niet elke ochtend, maar wel als ik zoals vandaag heel laat ga roken.
Ja mag hij het hele verhaal gaan typen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je brengt jezelf er wel weer makkelijk vanaf he
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:20 schreef covie het volgende:
[..]
Ja mag hij het hele verhaal gaan typen.
Ik wilde best in engels praten maar dat kon hij niet.
Nou als ik in een andere taal moet praten dan hij ook!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flesquote:
quote:
Een kusje omdat je geen koekjes hebt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ze er niet zijn.![]()
Kusje dan?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in Oreo's. En laten we die nou net in huis hebben. Met ladingen chocolade eromheen.
die duitser uiteraard.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:21 schreef covie het volgende:
[..]
schiet je nou mij neer of die duitser?![]()
En gelijk heb je, die Duitsers denken dat wij Nederlanders ons altijd maar aanpassen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:20 schreef covie het volgende:
[..]
Ja mag hij het hele verhaal gaan typen.
Ik wilde best in engels praten maar dat kon hij niet.
Nou als ik in een andere taal moet praten dan hij ook!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet zo generaliserend hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En gelijk heb je, die Duitsers denken dat wij Nederlanders ons altijd maar aanpassen.
En in de Lounge braaf wauwelen over thee hmmquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in Oreo's. En laten we die nou net in huis hebben. Met ladingen chocolade eromheen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een kusje omdat je geen koekjes hebt?![]()
Uhm oke voor deze keer.
Limburgersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als Limburger mag je dat niet.
DR_Fquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En in de Lounge braaf wauwelen over thee hmm
Ouwe snaaidoos
Komt mijn manager net binnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
de betaalde verveling begint weer toe te slaan
Krijg jij betaald dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
de betaalde verveling begint weer toe te slaan
Immer!quote:
jazekerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Krijg jij betaald dan?![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef covie het volgende:
[..]
Komt mijn manager net binnen hehehe...
En hoe gaat het zo alleen?
"Ja druk, maar ik red het wel aardig"
Als zij al oud is wat ben jij dan wel niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En in de Lounge braaf wauwelen over thee hmm
Ouwe snaaidoos
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazeker
16 netto 't uur
en nee, dat is geen grap
[..]
![]()
Verkeerde post gequote....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als zij al oud is wat ben jij dan wel niet?![]()
Pics?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazeker
16 netto 't uur
en nee, dat is geen grap
[..]![]()
ik begrijp enkel niet waarom iemand mij dat betaalt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:42 schreef covie het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Dan mag je niet eens klagen over betaalde verveling![]()
Moet je nagaan dat ik nu alleen ben, maar dat we hier normaal met 3 man zitten.
Dus ik doe min of meer werk voor 3 en heb het, wel iets drukker, maar nog steeds tijd zat over.
ik heb een nagel afgebeten en die hangt nu om m'n lipquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:43 schreef OA het volgende:
[..]
Verkeerde post gequote....![]()
[..]
Pics?![]()
ga hier werken 14.gif.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik krijg maar een hongerloontje.
Wat is het oneerlijk verdeeld op deze wereld.
Ik neem me een mok capp.![]()
Whehe...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik begrijp enkel niet waarom iemand mij dat betaalt.
Maar goed, dat zal mij ook een zorg zijn
[..]
ik heb een nagel afgebeten en die hangt nu om m'n lip
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef covie het volgende:
[..]
Komt mijn manager net binnen.
En hoe gaat het zo alleen?
"Ja druk, maar ik red het wel aardig"
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik krijg maar een hongerloontje.
Wat is het oneerlijk verdeeld op deze wereld.
Ik neem me een mok capp.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Deed ik ook pas...
OAdin zo van: "WTF heb jij aan je lip hangen...??[afbeelding] "
Nee joh gekkie...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En daarvoor krijg ik klappen?![]()
Oh, ik wel....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Spelen met nagels
vroeger kon ik ook m'n tenen in m'n mond doen, maar dat red ik bij lange na niet meer
Nu wordt het smerig, je tenen in je mond.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Spelen met nagels
vroeger kon ik ook m'n tenen in m'n mond doen, maar dat red ik bij lange na niet meer
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Spelen met nagels
Jonger dan jijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als zij al oud is wat ben jij dan wel niet?![]()
nee, dat is ook smerig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch niet zo moeilijk?
Geen idee waarom ik mijn teen in mijn mond moet doen, maar ik kan t wel.
Teennagel bijten daar begin ik niet aan![]()
Ik ben daar al een beetje afgehaakt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
dat 'geen reet te doen op je werk' topic begint een beetje laffe KSC trekjes te krijgen
nee he, ik dacht net, ik ga nog eens kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ben daar al een beetje afgehaakt.![]()
Vond het niet zo interessant meer.
Als ik eerst een beetje rek en strek kan ik m nog in mijn nek leggen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, dat is ook smerig.
Maar ik krijg m'n voet uberhaupt al niet eens meer in de buurt van m'n hoofd
Hier kan toch geen topic tegenopquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee he, ik dacht net, ik ga nog eens kijken.
Maar het is vrij onboeiend
Dit topic daarentegen
keurig, ik kom bij lange na niet in de buurtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:56 schreef covie het volgende:
[..]
Als ik eerst een beetje rek en strek kan ik m nog in mijn nek leggen!![]()
Sowieso een kuttopicreeks.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
dat 'geen reet te doen op je werk' topic begint een beetje laffe KSC trekjes te krijgen
Dat zou ik ook doen met zo'n salaris.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ga hier werken 14.gif.
Ik ga hier over 3 weken weg
ik heb geen keusquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen met zo'n salaris.![]()
100%quote:
Puick idee!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nagelbijters
OA, zullen we een pro-nagelbijt-topic maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |