quote:
Ja, dat kan ik makkelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
een knokploeg sturen, laffe hond.. kan je het zelf niet aan? [afbeelding]
oh en ja ik ben vandaag weer wakker gebeld
jij bent gewoon niet modern met je ouderwetse koffiezet-apparat...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik drink tenminste normale koffie.. senseo
Nee, vriendin of ik mee ging zwemmen.. waarom bel je dan om 11 uur..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
Lenny, belde het uitzendbureau je wakker?
ouderwets.. sommige dingen moet je niet vernieuwen, zelfde met die nieuwe tosti ijzersquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij bent gewoon niet modern met je ouderwetse koffiezet-apparat...![]()
![]()
![]()
nah andere keer, geen zin om naar jou te komen, je stinktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik makkelijk
Maar ik ben aan het werk.
Als jij nou hierheen komt, dan matten we hier effe.
en wat is hier mis mee....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ouderwets.. sommige dingen moet je niet vernieuwen, zelfde met die nieuwe tosti ijzers
een normaal mens is dan al lang wakker hoor....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, vriendin of ik mee ging zwemmen.. waarom bel je dan om 11 uur.. [afbeelding]
quote:
Die maken kut tosti's vergeleken met de oude! De oude ijzers..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat is hier mis mee....![]()
![]()
![]()
Ik ben dan ook "the Sting"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik zag Pheno voorbij schieten en dacht: "Ohja.".
mensenquote:
owkey..vertel me dan het verschil....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die maken kut tosti's vergeleken met de oude! De oude ijzers..![]()
nee, die motten geen pinguinsquote:
De smaak, de kleur en de geur. Allemaal veel beter dan de nieuwe, komop! Geef toe dat je oude tosti's lekkerder waren degene die je dezer dagen maakt..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owkey..vertel me dan het verschil....![]()
je hebt me nog nooit zien rijdenquote:
Ja, naar snackquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nah andere keer, geen zin om naar jou te komen, je stinkt
helaas kan ik je deze keer geen gelijk geven..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De smaak, de kleur en de geur. Allemaal veel beter dan de nieuwe, komop! Geef toe dat je oude tosti's lekkerder waren degene die je dezer dagen maakt..
Stig! Zonder Nquote:
Hé, je moet zaterdag toch ook daar werken?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, naar snack
De mensen hier vonden het nodig om snack te bestellen, maar die lucht blijft de halve dag in mijn kantoor hangen
Minor detail, ik kijk zo goed als nooitquote:
Je hebt nooit een oude gehad, geef het maar toe. De oude die je nog op het vuur moest houden waren perfect, 1 stapje verder was ook nog ideaal, mooie kleur en smaak ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
helaas kan ik je deze keer geen gelijk geven..![]()
wel als je een idiote pinguin door de bocht wilt zien gaanquote:
ja, klopt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:51 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, je moet zaterdag toch ook daar werken?![]()
hou je smoel man.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt nooit een oude gehad, geef het maar toe. De oude die je nog op het vuur moest houden waren perfect, 1 stapje verder was ook nog ideaal, mooie kleur en smaak ook.Maar vanaf toen ging het berg afwaarts, wat een troep tegenwoordig.
Wij hebben er hier een staan, waarbij de boterhammen er letterlijk uit schieten...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt nooit een oude gehad, geef het maar toe. De oude die je nog op het vuur moest houden waren perfect, 1 stapje verder was ook nog ideaal, mooie kleur en smaak ook.Maar vanaf toen ging het berg afwaarts, wat een troep tegenwoordig.
aangezien ik toch 12 jaar ouder ben kun je er tch vanuit gaan dat ik ze toch gehad heb, maar vind ze tegenwoordig ook wel heerlijk...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nepkok? Mijn ontbijten zijn hemels! Dat je dat maar weet, net ook een heerlijk stokbrood gezond gemaakt die onovertreffelijk was.quote:
ja, een broodrooster...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben er hier een staan, waarbij de boterhammen er letterlijk uit schieten...![]()
jajaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nepkok? Mijn ontbijten zijn hemels! Dat je dat maar weet, net ook een heerlijk stokbrood gezond gemaakt die onovertreffelijk was.
lijkt me wel lachen ja..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
wel als je een idiote pinguin door de bocht wilt zien gaan
leeftijd zegt niksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aangezien ik toch 12 jaar ouder ben kun je er tch vanuit gaan dat ik ze toch gehad heb, maar vind ze tegenwoordig ook wel heerlijk...![]()
![]()
...mss ligt het wel aan degene die ze klaar maak...
![]()
![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, klopt.
Hoezo?
Morgen misschien ook
dat noemen we een brood-rooster...geen tosti-apparaat...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben er hier een staan, waarbij de boterhammen er letterlijk uit schieten...![]()
Mij ookquote:
Dus...?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat noemen we een brood-rooster...geen tosti-apparaat...![]()
quote:
Als je me ergens niet op kunt pakken is het op tostimaak kunsten. Vlammen, hawai, italiaans, normaal, met ketchup, beat it! Tosti koning hier, jeweet!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aangezien ik toch 12 jaar ouder ben kun je er tch vanuit gaan dat ik ze toch gehad heb, maar vind ze tegenwoordig ook wel heerlijk...![]()
![]()
![]()
![]()
bewijs wil ik...jeweets...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je me ergens niet op kunt pakken is het op tostimaak kunsten. Vlammen, hawai, italiaans, normaal, met ketchup, beat it! Tosti koning hier, jeweet!
Iets tegen belegde stokbroodjes uit de oven?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jaja
Zo'n ding waarvan de honden nog geen brood lusten
welke wil je?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bewijs wil ik...jeweets...![]()
Denk het ook wel, je kan het maken of niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wij begrijpen elkaar tenminste....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk het ook wel, je kan het maken of niet.
fokkers, jullie weten niks over mijn ontbijt kunsten totdat je ze zelf hebt meegemaakt. sterf gewoon met het tof vinden dat je ouder bentquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk het ook wel, je kan het maken of niet.
Als je toch bezig bent, neem dan even een flinke mok capp voor me mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet iets met koffie doen, waar ik zelf niets aan heb.![]()
![]()
nog zoiets, die nieuwe bastognesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, neem dan even een flinke mok capp voor me mee.![]()
Met een bastogne koekje ajb.![]()
doodverwensingen zijn gewoon NOT DONE Lenny.....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
fokkers, jullie weten niks over mijn ontbijt kunsten totdat je ze zelf hebt meegemaakt. sterf gewoon met het tof vinden dat je ouder bent
Kom me dan maar eens een ontbijtje maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
fokkers, jullie weten niks over mijn ontbijt kunsten totdat je ze zelf hebt meegemaakt. sterf gewoon met het tof vinden dat je ouder bent
het was een verkapte, dan mag het toch welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doodverwensingen zijn gewoon NOT DONE Lenny.....![]()
![]()
![]()
ja, ik zit hier zaterdag sowieso met een kater denkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo?Zaterdag is toch geen normale kantoordag....
![]()
Maar ja, het brengt wel geld in het laadje...![]()
Krijg je trouwens nog steeds dubbel betaald?![]()
oude bastognesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nog zoiets, die nieuwe bastognes![]()
![]()
oude daarentegen![]()
kom maar halenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kom me dan maar eens een ontbijtje maken.Die jeugd van tegenwoordig heeft het
wat hoog in de bol.
NEE...!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
het was een verkapte, dan mag het toch wel
nee, ik zei gister nog dat ik zelf een briljante gemaakt hadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iets tegen belegde stokbroodjes uit de oven?
ok..ok daar heb je wel gelijk in....de nieuwe zijn niet te pruimen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
![]()
oude daarentegen![]()
Val me dan niet aan op ontbijten, hond!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik zei gister nog dat ik zelf een briljante gemaakt had
Oke dat kan ik niet ontkennen, hierin heb je gelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
![]()
oude daarentegen![]()
ohhhh..ik dacht al..wat een rare combo...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:08 schreef covie het volgende:
[..]
chocopasta he, geen macaroni [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhhh..ik dacht al..wat een rare combo...![]()
Nee, de afweging kan ik pas woensdag maken, maar ik zou graag even de contactpersoon willen bellen over het gebeuren van gisteren. Alleen die is er niet (of niet beschikbaar).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:59 schreef OA het volgende:
Ph., al een beslissing genomen, of iig een goede afweging kunnen maken?
c1 ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de afweging kan ik pas woensdag maken, maar ik zou graag even de contactpersoon willen bellen over het gebeuren van gisteren. Alleen die is er niet (of niet beschikbaar).
Ik stuur hem vanavond een mailtje, dan leest hij die morgen.
De keuze ligt tussen geld <> reistijd
c1 <> leasebak.
En ik voel mezelf echt een slappe zak hooi om toch voor geld te gaan. Ik kijk er echt naar uit om opnieuw te beginnen, eindelijk met wat meer vrije tijd, maar de situatie ligt iets aparter op het moment, waardoor ik toch geld niet kan en mag afweren.
nah was geen ruzie...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:13 schreef covie het volgende:
Maar is de ruzie over, of mag ik helpen met slaan! [afbeelding] [afbeelding]
citroenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |