Goede OP! Houden zo. Niks meer aan doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:54 schreef kleinzusje het volgende:
OP volgt
Ik heb zoveel zin in de finale! Lekker een avondje Fed - Nadal.... Chips... Bier.... Prima hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:55 schreef Szura het volgende:
Ik vindt de naam van het toernooi trouwens wel toepasselijk.Federer neemt die cup gewoon mee naar huis
Federer heeft nog nooit opgegeven in een wedstrijd. Ze gingen ervan uit dat hij dat toen ook niet deed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat als Roddick de wedstrijd had gekeerd of Federer een blessure had gekregen?![]()
Gewoon de OP zetten hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:55 schreef XL het volgende:
[..]
Goede OP! Houden zo. Niks meer aan doen.
quote:
Ja heb wel zin in een spannende pot tennisquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef TheGeneral het volgende:
Na Roddick nu naar een echte tennisser: Federer!
Roddick is nog altijd de enige nummer 3 van de wereld hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef TheGeneral het volgende:
Na Roddick nu naar een echte tennisser: Federer!
Ja, maar zonder service is het gewoon een matige tennisser. Niet echt leuk om naar te kijken. Zelden zie je mooie punten van hem.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:40 schreef XL het volgende:
[..]
Roddick is nog altijd de enige nummer 3 van de wereld hoor.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:41 schreef TheGeneral het volgende:
In de OP zeggen dat Roddick in de finale tegen Nadal speelt... die zitten beide in dezelfde helft van het schema...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, maar zonder service is het gewoon een matige tennisser. Niet echt leuk om naar te kijken. Zelden zie je mooie punten van hem.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:45 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Echt wel! Dat balletjes halflang aangeven levert prachtige winners op!
Ook zonder service is Roddick steengoed. Ik vind zijn servicegeweld (niet het punt op de service, maar op de return van zijn service) ook 100x beter dan wat Dr. Ivo nu gaat doen.
[/quote]Ik snap dit niet helemaal, want je schreef in het vorige topic het volgende:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:45 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Ook zonder service is Roddick steengoed. Ik vind zijn servicegeweld (niet het punt op de service, maar op de return van zijn service) ook 100x beter dan wat Dr. Ivo nu gaat doen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:17 schreef XL het volgende:
[..]
Roddick verraadt veel met zijn opgooi. Ik weet niet hoe dat bij Dr. Ivo zit. Die heb ik qua serveren nog een stuk hoger zitten.
Hoezo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
Haase zal nog wel even wachten zijn![]()
En even kotsen op de ATP site![]()
1. Omdat Ancic nog bezig isquote:
Je kunt deze toch gebruiken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef kleinzusje het volgende:
Omdat er geen duidelijke spelerslijst te vinden is.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de site zelf is geweldig!![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt deze toch gebruiken?
http://www.rogerscupmen.com/2/en/draws/MDS4.pdf
Deze is ook handig, kun je ook meteen zien wie favoriet is.
http://form.tennis.betfair.com/tennis?action=tournament&origin=TSNTV
Ik kijk op de site van bwin (als ze een wedstrijd uitzenden) op een haarscherpe postzegel.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kijk op de site van bwin (als ze een wedstrijd uitzenden) op een haarscherpe postzegel.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:57 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
![]()
![]()
ps. IK ben zoooooooooooooo blij met mn streams![]()
Mooi zoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:46 schreef Ambrosius het volgende:
5-3 Haase en serveren voor de set.
Nope.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:52 schreef Mindlight het volgende:
Doet het scorebord het bij jullie wel?
Nee, heel de dag al kuren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:52 schreef Mindlight het volgende:
welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:52 schreef Mindlight het volgende:
Hmm hier nog niet, t is de hele week al kut, zeker op de niet-centre courts, maar nu helemaal niets.quote:
Ik vind ze erg mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:38 schreef Ambrosius het volgende:
Kun je misschien uitleggen wat we met die screens moeten?
Mooie wedstrijd, maar ik hou het voor gezien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:38 schreef Mindlight het volgende:
Bizar wat een kansen Safin laat liggen zeg, hij kan deze set pakken.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:07 schreef Mindlight het volgende:
Bij 2-0 40-15 gooide hij zijn racket in het net, deze bleef wel heel.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:20 schreef Mindlight het volgende:
En bij 5-0 15-15 gaat het racket wederom richting grond
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:20 schreef Mindlight het volgende:
En bij 5-0 15-15 gaat het racket wederom richting grond
CAPsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind ze erg mooi
Er zijn ook mensen zonder beeld, die kunnen zo een idee krijgen van de wedstrijden
Tis mn hobby
Topic is anders erg saai
Voor je plakboek
![]()
Zijn ze niet welkom, prima, dan kap ik er mee![]()
edit: heb de vraag ook even in de FB gesteld![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
CAPs
heel goed hoor Kleinzusje, doorgaan
zag alleen wel dat Haase 41 onnodige fouten maaktejammer
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:48 schreef kleinzusje het volgende:
Heb even een vraag
Ben een newbee op SPORT en hou heel erg van caps maken. Ik vind het leuk om in het tennistopic caps te plaatsen van spelers, statistieken ed. Zeker ook voor mensen die geen beeld hebben en een idee krijgen bij de commentaren. Nu krijg ik daar kritiek op. Ik weet niet wat gebruikelijk is bij jullie ? Dus als het niet mag, storend is of te veel ? Hoor ik het graag, dan stop ik er mee. Het is veel werk en het is geen must. Thx![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:19 schreef pfaf het volgende:
Het mag uiteraard wel, zorg alleen dat je er niet teveel plaatst en dat ze ook echt wat toevoegen.
Volgens de officiele atpsite: abdominal strain.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:14 schreef kleinzusje het volgende:
En weer geen nieuws te vinden over Blake![]()
thxquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef Colplay het volgende:
[..]
Volgens de officiele atpsite: abdominal strain.
Ja, ik ook. Lijkt af en toe Korda wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:37 schreef mark2012 het volgende:
Stepanek vind ik maar een rare knakker.
En de vierde op love.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:33 schreef Szura het volgende:
Djokovic begint gewoon met 3 servicegames op loveLeidt met 4-1 want hij brak Nalbandian in de 4e game
Voorlopig niet. Ik vind dat hij in de grote wedstrijden stil staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:14 schreef TubewayDigital het volgende:
Djokovic de opvolger van Federer ?
Nadal is eerder de opvolger van Federer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:14 schreef TubewayDigital het volgende:
Davydenko gokt dus tegenwoordig op zichzelfquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:19 schreef Szura het volgende:
Davydenko - Joezjny 7-6 6-3 Jammer, een van mijn favorieten eruit
Daar ben ik redelijk van overtuigd ja, al is 'ie niet veel jonger dan Nadal natuurlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:14 schreef TubewayDigital het volgende:
Wat maakt hem zo bijzonder dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:32 schreef Szura het volgende:
DjokovicEén van m'n helden. Geeft dus weer een show weg.
Buiten dat is het een ontzettend groot talent. Die technisch erg mooi speelt op een zeer hoog tempo en hij geeft pas na het laatste punt op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef XL het volgende:
[..]
Wat maakt hem zo bijzonder dan?
Ik snap de verering van Djokovic niet.
Het is een arrogante kwast, hij heeft op de baan de uitstraling van een pak blanke vla. Hij speelt een risicoloos spel zonder echt wapen en hij probeert al een heel jaar niets nieuws in wedstrijden die hij niet kan winnen.
Ik vind het raar dat je denkt dat Nadal arrogant is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:45 schreef Szura het volgende:
1. Toptalent
2. Door tot het einde
3. Technisch vaardig
En iets van hem maakt iets in me los, dat valt niet uit te leggen. En als we het dan toch over arrogante kwasten hebben, vindt ik Nadal twintig keer ergerDat vindt ik pas een vervelende vent
Zeker, en Nadal heeft het een stuk lastiger dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:22 schreef XL het volgende:
Leuk tennis bij Mathieu - Nadal
Ja!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, en Nadal heeft het een stuk lastiger dan ik had verwacht.
Met een 1e service percentage van 41% voor Mathieu!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:36 schreef Vector_SLD het volgende:
6-3 Mathieu.
Het is wel een notoire choker.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat PHM het redt. Volgens mij gelooft hij er echt wel in dat hij van Nadal kan winnen en heeft hij er ook de klasse voor.
En Nadal?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:38 schreef KP het volgende:
[..]
Met een 1e service percentage van 41% voor Mathieu!![]()
66 procent.quote:
Lleyton Hewittquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi dat Nadal bij 15-15 alweer 'Come on' roept. Ik ken *niemand* met een betere wedstrijdmentaliteit dan Nadal.
Vroeger was Hewitt mentaal bijna net zo goed.quote:
Hewitt toont ook frustratie en Nadal niet. Dat maakt Nadal zo sterk. Hij juicht alleen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
Hewitt vind ik een minder positieve uitstraling hebben dan Nadal. Hewitt is zeker een vechter maar voor Nadal geldt dat meer vind ik.
Eruit met die junk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een held die Nadal.
Jawel, Hrbaty stond 3-1 voor, maar werd meteen teruggebroken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:01 schreef Szura het volgende:
Ja die gaat al de hele tijd gelijk op. Geen enkele servicebreak voglens mij en voor ieder 1 minibreak
Volgens mij ook nog 5-2.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, Hrbaty stond 3-1 voor, maar werd meteen teruggebroken.
PHM blijft top serveren.
ja, in de tiebreak.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, of bedoel je in de tiebreak?
Nog niet hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:42 schreef Szura het volgende:
Die set is voor Hewitt, ook daar dus een derde set![]()
Mathieu doet niet zo heel veel anders, Nadal heeft zijn spel wat aangepast. Ze lieten net mooie stats zien van de plek waar Nadal de service ontving in de eerste set en waar hij dat in de tweede set deed. Die dropshots van Nadal nu zijn echt gaaf.quote:
Och... bij PHM en choken denk ik aan de vele 5-0 voorsprongen die hij weg gaf. Dit is nog niks. Dit doet hij ook niet echt zelf.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:53 schreef Szura het volgende:
Na, ik doelde er eigenlijk op dat hij t weer eens aan het weggeven is. Nu trouwens weer een breakpoint voor hem. Wat gaat t toch op en neer![]()
Nou zie je het verschil tussen set 1 en nu de eerste 3 games in de derde set en daarnaast set 2. Dan zie je dat het verschil alleen maar bij Mathieu lag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:52 schreef XL het volgende:
[..]
Mathieu doet niet zo heel veel anders, Nadal heeft zijn spel wat aangepast. Ze lieten net mooie stats zien van de plek waar Nadal de service ontving in de eerste set en waar hij dat in de tweede set deed. Die dropshots van Nadal nu zijn echt gaaf.
Mathieu lijkt iets alerter. Alsof hij nu pas gezien heeft dat Nadal zachter is gaan slaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou zie je het verschil tussen set 1 en nu de eerste 3 games in de derde set en daarnaast set 2. Dan zie je dat het verschil alleen maar bij Mathieu lag.
Mag allebei volgens mij. Brand is meer Vlaams denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
sleept een derde set *uit het vuur*
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldige partij van Hewitt ook. Dik 3 uur en toch door.
Erg jammer idd, kan een leuke wedstrijd worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:10 schreef kleinzusje het volgende:
Ik baal wel dat Andy pas om 1.30 start
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg jammer idd, kan een leuke wedstrijd worden.
In de tussentijd maar even vermaken met Verdasco - Dancevic.
Finale Wimbledon al vergetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is toch wel een van de spannendste wedstrijden die ik in tijden heb gezien. Wat een wéreldwedstrijd.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:49 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je denkt dat Nadal arrogant is.
Die drukt zichzelf tegen challengerspelers nog in de underdogpositie en heeft altijd kritiek op zichzelf. Daarnaast staat hij de hele dag op de baan om goed te worden.
Djokovic vindt zichzelf al goed.
shitttttttttttttttquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:40 schreef APK het volgende:
Bwin heeft geen beelden van Roddick-Baghdatis.![]()
Neuh, dan maak ik geen winst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:45 schreef kleinzusje het volgende:
shittttttttttttttt
Neem dan even streams bij ATP![]()
Dat is lief van je, maar ik denk dat het met DRM werkt, dus het is aan jouw computer gekoppeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:53 schreef kleinzusje het volgende:
APK je mag ook proberen op mijn naam in te loggen als je dat wilt
tsja, dat zou kunnen, maar mail me maar als je het wilt proberen, geen puntquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is lief van je, maar ik denk dat het met DRM werkt, dus het is aan jouw computer gekoppeld.
Roddick in 2quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:14 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick - Djokovic wordt toch wel de partij van de QF, nummer 3 en 4 van de wereld en nog nooit tegen elkaar gespeeld. Ik kijk er iig naar uit.
Dat wordt een prachtige wedstrijden als Djokovic net zo goed serveert als in de vorige rondequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:14 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick - Djokovic wordt toch wel de partij van de QF, nummer 3 en 4 van de wereld en nog nooit tegen elkaar gespeeld. Ik kijk er iig naar uit.
Stepanek dwingt het wel een beetje af. Hij slaat alles heel diep, zodat Davydenko niet echt hoeken kan maken zoals hij gewend is. Staat ver achter de baseline zodat hij extra tijd heeft. Stapt in om af en toe een dropshot te spelen of een winner te slaan en dan zie je dat Davydenko daar slecht mee omgaat. Wilde ballen aan het net of half geblokte returns op harde klappen van Stepanek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
Simpel eigenlijk, al maakt Davydenko toch wel erg veel fouten.
Ja, ik weet niet of je het positief bedoelt maar ik vind hem erg irritant. Een beetje Korda-achtig en dat vond ik de irritantste speler ooit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:13 schreef XL het volgende:
Wat is die Stepanek toch een blij kind, zoals hij op de baan staat.
Waarom, omdat hij een betere service heeft en meer ervaring?quote:
Ik constateer dat. Ik heb er geen gevoel bij. Ik hoop wel dat hij van Donkey wint, maar ik ben geen fan van hem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of je het positief bedoelt maar ik vind hem erg irritant. Een beetje Korda-achtig en dat vond ik de irritantste speler ooit.
Nee, omdat Djokovic nooit topwedstrijden wint.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij een betere service heeft en meer ervaring?
Ik vind wel dat je betaald moet worden voor al je bijdragen hoor. Al die caps en statistieken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
Video ATP Invoeren in WMP mms://atp.video.premiumtv.co.uk/atp/drm/2007_08/Mont_High_Hewitt_Hrbaty_090807_hi.wmv
Ook als je niet geregistreerd bent moet het lukken. Hoor het graag
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je betaald moet worden voor al je bijdragen hoor. Al die caps en statistieken.![]()
Oké, dan moeten ze jou er ook maar wat voor geven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:00 schreef mitt het volgende:
Alle eer gaat naar mij, aangezien ik het toelaat.
Tot zover.
Hup Donkey.
Nee,werkt niet, je moet inloggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
Video ATP Invoeren in WMP mms://atp.video.premiumtv.co.uk/atp/drm/2007_08/Mont_High_Hewitt_Hrbaty_090807_hi.wmv
Ook als je niet geregistreerd bent moet het lukken. Hoor het graag
Wie zet er ook tegen God inquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:34 schreef Federer-fan het volgende:
Federer staat weer te vegen. Daar gaat m'n geld dat ik op Hewitt heb ingezet.
Overigens kan ik die 5x 6-0 van Fed tegen Hewitt wel terugvinden. Maar waar tover je die 3 sets vandaan. Alleen de laatste 9 partijen. Daarvoor heeft Lleyton Federer nog 7x verslagen he.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee,werkt niet, je moet inloggen.
Verwacht trouwens niet teveel van Hewitt tegen God. Hij won pas 3 sets en kreeg 5 x een 6-0 aan de broek. Bovendien had Hewitt het al twee keer moeilijk dit toernooi en serveert Federer werelds.
Ik.quote:
Inderdaad: http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/default.asp?playernum1=F324&playernum2=H432.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:39 schreef XL het volgende:
[..]
Overigens kan ik die 5x 6-0 van Fed tegen Hewitt wel terugvinden. Maar waar tover je die 3 sets vandaan. Alleen de laatste 9 partijen. Daarvoor heeft Lleyton Federer nog 7x verslagen he.
Het is wel leuk, maar ik hoop wel dat het een beetje spannend wordt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:55 schreef XL het volgende:
Tjongejonge! Jammer dat ik deze partij niet verder kan kijken. Gaaf tennis!
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:39 schreef XL het volgende:
[..]
Overigens kan ik die 5x 6-0 van Fed tegen Hewitt wel terugvinden. Maar waar tover je die 3 sets vandaan. Alleen de laatste 9 partijen. Daarvoor heeft Lleyton Federer nog 7x verslagen he.
Ik zit nog op de werkborrel, maar dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, thx
Je kunt ook registreren en niet betalen. Dan lukt het wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |