Mathieu doet niet zo heel veel anders, Nadal heeft zijn spel wat aangepast. Ze lieten net mooie stats zien van de plek waar Nadal de service ontving in de eerste set en waar hij dat in de tweede set deed. Die dropshots van Nadal nu zijn echt gaaf.quote:
Och... bij PHM en choken denk ik aan de vele 5-0 voorsprongen die hij weg gaf. Dit is nog niks. Dit doet hij ook niet echt zelf.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:53 schreef Szura het volgende:
Na, ik doelde er eigenlijk op dat hij t weer eens aan het weggeven is. Nu trouwens weer een breakpoint voor hem. Wat gaat t toch op en neer![]()
Nou zie je het verschil tussen set 1 en nu de eerste 3 games in de derde set en daarnaast set 2. Dan zie je dat het verschil alleen maar bij Mathieu lag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:52 schreef XL het volgende:
[..]
Mathieu doet niet zo heel veel anders, Nadal heeft zijn spel wat aangepast. Ze lieten net mooie stats zien van de plek waar Nadal de service ontving in de eerste set en waar hij dat in de tweede set deed. Die dropshots van Nadal nu zijn echt gaaf.
Mathieu lijkt iets alerter. Alsof hij nu pas gezien heeft dat Nadal zachter is gaan slaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou zie je het verschil tussen set 1 en nu de eerste 3 games in de derde set en daarnaast set 2. Dan zie je dat het verschil alleen maar bij Mathieu lag.
Mag allebei volgens mij. Brand is meer Vlaams denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
sleept een derde set *uit het vuur*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |