Mathieu doet niet zo heel veel anders, Nadal heeft zijn spel wat aangepast. Ze lieten net mooie stats zien van de plek waar Nadal de service ontving in de eerste set en waar hij dat in de tweede set deed. Die dropshots van Nadal nu zijn echt gaaf.quote:
Och... bij PHM en choken denk ik aan de vele 5-0 voorsprongen die hij weg gaf. Dit is nog niks. Dit doet hij ook niet echt zelf.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:53 schreef Szura het volgende:
Na, ik doelde er eigenlijk op dat hij t weer eens aan het weggeven is. Nu trouwens weer een breakpoint voor hem. Wat gaat t toch op en neer![]()
Nou zie je het verschil tussen set 1 en nu de eerste 3 games in de derde set en daarnaast set 2. Dan zie je dat het verschil alleen maar bij Mathieu lag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:52 schreef XL het volgende:
[..]
Mathieu doet niet zo heel veel anders, Nadal heeft zijn spel wat aangepast. Ze lieten net mooie stats zien van de plek waar Nadal de service ontving in de eerste set en waar hij dat in de tweede set deed. Die dropshots van Nadal nu zijn echt gaaf.
Mathieu lijkt iets alerter. Alsof hij nu pas gezien heeft dat Nadal zachter is gaan slaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou zie je het verschil tussen set 1 en nu de eerste 3 games in de derde set en daarnaast set 2. Dan zie je dat het verschil alleen maar bij Mathieu lag.
Mag allebei volgens mij. Brand is meer Vlaams denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
sleept een derde set *uit het vuur*
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldige partij van Hewitt ook. Dik 3 uur en toch door.
Erg jammer idd, kan een leuke wedstrijd worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:10 schreef kleinzusje het volgende:
Ik baal wel dat Andy pas om 1.30 start
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg jammer idd, kan een leuke wedstrijd worden.
In de tussentijd maar even vermaken met Verdasco - Dancevic.
Finale Wimbledon al vergetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is toch wel een van de spannendste wedstrijden die ik in tijden heb gezien. Wat een wéreldwedstrijd.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:49 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je denkt dat Nadal arrogant is.
Die drukt zichzelf tegen challengerspelers nog in de underdogpositie en heeft altijd kritiek op zichzelf. Daarnaast staat hij de hele dag op de baan om goed te worden.
Djokovic vindt zichzelf al goed.
shitttttttttttttttquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:40 schreef APK het volgende:
Bwin heeft geen beelden van Roddick-Baghdatis.![]()
Neuh, dan maak ik geen winst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:45 schreef kleinzusje het volgende:
shittttttttttttttt
Neem dan even streams bij ATP![]()
Dat is lief van je, maar ik denk dat het met DRM werkt, dus het is aan jouw computer gekoppeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:53 schreef kleinzusje het volgende:
APK je mag ook proberen op mijn naam in te loggen als je dat wilt
tsja, dat zou kunnen, maar mail me maar als je het wilt proberen, geen puntquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is lief van je, maar ik denk dat het met DRM werkt, dus het is aan jouw computer gekoppeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |