quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldige partij van Hewitt ook. Dik 3 uur en toch door.
Erg jammer idd, kan een leuke wedstrijd worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:10 schreef kleinzusje het volgende:
Ik baal wel dat Andy pas om 1.30 start
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg jammer idd, kan een leuke wedstrijd worden.
In de tussentijd maar even vermaken met Verdasco - Dancevic.
Finale Wimbledon al vergetenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is toch wel een van de spannendste wedstrijden die ik in tijden heb gezien. Wat een wéreldwedstrijd.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:49 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je denkt dat Nadal arrogant is.
Die drukt zichzelf tegen challengerspelers nog in de underdogpositie en heeft altijd kritiek op zichzelf. Daarnaast staat hij de hele dag op de baan om goed te worden.
Djokovic vindt zichzelf al goed.
shitttttttttttttttquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:40 schreef APK het volgende:
Bwin heeft geen beelden van Roddick-Baghdatis.![]()
Neuh, dan maak ik geen winst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:45 schreef kleinzusje het volgende:
shittttttttttttttt
Neem dan even streams bij ATP![]()
Dat is lief van je, maar ik denk dat het met DRM werkt, dus het is aan jouw computer gekoppeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:53 schreef kleinzusje het volgende:
APK je mag ook proberen op mijn naam in te loggen als je dat wilt
tsja, dat zou kunnen, maar mail me maar als je het wilt proberen, geen puntquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is lief van je, maar ik denk dat het met DRM werkt, dus het is aan jouw computer gekoppeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |