Roddick in 2quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:14 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick - Djokovic wordt toch wel de partij van de QF, nummer 3 en 4 van de wereld en nog nooit tegen elkaar gespeeld. Ik kijk er iig naar uit.
Dat wordt een prachtige wedstrijden als Djokovic net zo goed serveert als in de vorige rondequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:14 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick - Djokovic wordt toch wel de partij van de QF, nummer 3 en 4 van de wereld en nog nooit tegen elkaar gespeeld. Ik kijk er iig naar uit.
Stepanek dwingt het wel een beetje af. Hij slaat alles heel diep, zodat Davydenko niet echt hoeken kan maken zoals hij gewend is. Staat ver achter de baseline zodat hij extra tijd heeft. Stapt in om af en toe een dropshot te spelen of een winner te slaan en dan zie je dat Davydenko daar slecht mee omgaat. Wilde ballen aan het net of half geblokte returns op harde klappen van Stepanek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
Simpel eigenlijk, al maakt Davydenko toch wel erg veel fouten.
Ja, ik weet niet of je het positief bedoelt maar ik vind hem erg irritant. Een beetje Korda-achtig en dat vond ik de irritantste speler ooit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:13 schreef XL het volgende:
Wat is die Stepanek toch een blij kind, zoals hij op de baan staat.
Waarom, omdat hij een betere service heeft en meer ervaring?quote:
Ik constateer dat. Ik heb er geen gevoel bij. Ik hoop wel dat hij van Donkey wint, maar ik ben geen fan van hem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of je het positief bedoelt maar ik vind hem erg irritant. Een beetje Korda-achtig en dat vond ik de irritantste speler ooit.
Nee, omdat Djokovic nooit topwedstrijden wint.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij een betere service heeft en meer ervaring?
Ik vind wel dat je betaald moet worden voor al je bijdragen hoor. Al die caps en statistieken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
Video ATP Invoeren in WMP mms://atp.video.premiumtv.co.uk/atp/drm/2007_08/Mont_High_Hewitt_Hrbaty_090807_hi.wmv
Ook als je niet geregistreerd bent moet het lukken. Hoor het graag
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je betaald moet worden voor al je bijdragen hoor. Al die caps en statistieken.![]()
Oké, dan moeten ze jou er ook maar wat voor geven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:00 schreef mitt het volgende:
Alle eer gaat naar mij, aangezien ik het toelaat.
Tot zover.
Hup Donkey.
Nee,werkt niet, je moet inloggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
Video ATP Invoeren in WMP mms://atp.video.premiumtv.co.uk/atp/drm/2007_08/Mont_High_Hewitt_Hrbaty_090807_hi.wmv
Ook als je niet geregistreerd bent moet het lukken. Hoor het graag
Wie zet er ook tegen God inquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:34 schreef Federer-fan het volgende:
Federer staat weer te vegen. Daar gaat m'n geld dat ik op Hewitt heb ingezet.
Overigens kan ik die 5x 6-0 van Fed tegen Hewitt wel terugvinden. Maar waar tover je die 3 sets vandaan. Alleen de laatste 9 partijen. Daarvoor heeft Lleyton Federer nog 7x verslagen he.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee,werkt niet, je moet inloggen.
Verwacht trouwens niet teveel van Hewitt tegen God. Hij won pas 3 sets en kreeg 5 x een 6-0 aan de broek. Bovendien had Hewitt het al twee keer moeilijk dit toernooi en serveert Federer werelds.
Ik.quote:
Inderdaad: http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/default.asp?playernum1=F324&playernum2=H432.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:39 schreef XL het volgende:
[..]
Overigens kan ik die 5x 6-0 van Fed tegen Hewitt wel terugvinden. Maar waar tover je die 3 sets vandaan. Alleen de laatste 9 partijen. Daarvoor heeft Lleyton Federer nog 7x verslagen he.
Het is wel leuk, maar ik hoop wel dat het een beetje spannend wordt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:55 schreef XL het volgende:
Tjongejonge! Jammer dat ik deze partij niet verder kan kijken. Gaaf tennis!
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:39 schreef XL het volgende:
[..]
Overigens kan ik die 5x 6-0 van Fed tegen Hewitt wel terugvinden. Maar waar tover je die 3 sets vandaan. Alleen de laatste 9 partijen. Daarvoor heeft Lleyton Federer nog 7x verslagen he.
Ik zit nog op de werkborrel, maar dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, thx
Je kunt ook registreren en niet betalen. Dan lukt het wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |