Ik vind wel dat je betaald moet worden voor al je bijdragen hoor. Al die caps en statistieken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
Video ATP Invoeren in WMP mms://atp.video.premiumtv.co.uk/atp/drm/2007_08/Mont_High_Hewitt_Hrbaty_090807_hi.wmv
Ook als je niet geregistreerd bent moet het lukken. Hoor het graag
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je betaald moet worden voor al je bijdragen hoor. Al die caps en statistieken.![]()
Oké, dan moeten ze jou er ook maar wat voor geven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:00 schreef mitt het volgende:
Alle eer gaat naar mij, aangezien ik het toelaat.
Tot zover.
Hup Donkey.
Nee,werkt niet, je moet inloggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
Video ATP Invoeren in WMP mms://atp.video.premiumtv.co.uk/atp/drm/2007_08/Mont_High_Hewitt_Hrbaty_090807_hi.wmv
Ook als je niet geregistreerd bent moet het lukken. Hoor het graag
Wie zet er ook tegen God inquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:34 schreef Federer-fan het volgende:
Federer staat weer te vegen. Daar gaat m'n geld dat ik op Hewitt heb ingezet.
Overigens kan ik die 5x 6-0 van Fed tegen Hewitt wel terugvinden. Maar waar tover je die 3 sets vandaan. Alleen de laatste 9 partijen. Daarvoor heeft Lleyton Federer nog 7x verslagen he.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee,werkt niet, je moet inloggen.
Verwacht trouwens niet teveel van Hewitt tegen God. Hij won pas 3 sets en kreeg 5 x een 6-0 aan de broek. Bovendien had Hewitt het al twee keer moeilijk dit toernooi en serveert Federer werelds.
Ik.quote:
Inderdaad: http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/default.asp?playernum1=F324&playernum2=H432.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:39 schreef XL het volgende:
[..]
Overigens kan ik die 5x 6-0 van Fed tegen Hewitt wel terugvinden. Maar waar tover je die 3 sets vandaan. Alleen de laatste 9 partijen. Daarvoor heeft Lleyton Federer nog 7x verslagen he.
Het is wel leuk, maar ik hoop wel dat het een beetje spannend wordt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:55 schreef XL het volgende:
Tjongejonge! Jammer dat ik deze partij niet verder kan kijken. Gaaf tennis!
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:39 schreef XL het volgende:
[..]
Overigens kan ik die 5x 6-0 van Fed tegen Hewitt wel terugvinden. Maar waar tover je die 3 sets vandaan. Alleen de laatste 9 partijen. Daarvoor heeft Lleyton Federer nog 7x verslagen he.
Ik zit nog op de werkborrel, maar dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:26 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, thx
Je kunt ook registreren en niet betalen. Dan lukt het wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |