CAPsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind ze erg mooi
Er zijn ook mensen zonder beeld, die kunnen zo een idee krijgen van de wedstrijden
Tis mn hobby
Topic is anders erg saai
Voor je plakboek
![]()
Zijn ze niet welkom, prima, dan kap ik er mee![]()
edit: heb de vraag ook even in de FB gesteld![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:45 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
CAPs
heel goed hoor Kleinzusje, doorgaan
zag alleen wel dat Haase 41 onnodige fouten maaktejammer
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:48 schreef kleinzusje het volgende:
Heb even een vraag
Ben een newbee op SPORT en hou heel erg van caps maken. Ik vind het leuk om in het tennistopic caps te plaatsen van spelers, statistieken ed. Zeker ook voor mensen die geen beeld hebben en een idee krijgen bij de commentaren. Nu krijg ik daar kritiek op. Ik weet niet wat gebruikelijk is bij jullie ? Dus als het niet mag, storend is of te veel ? Hoor ik het graag, dan stop ik er mee. Het is veel werk en het is geen must. Thx![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:19 schreef pfaf het volgende:
Het mag uiteraard wel, zorg alleen dat je er niet teveel plaatst en dat ze ook echt wat toevoegen.
Volgens de officiele atpsite: abdominal strain.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:14 schreef kleinzusje het volgende:
En weer geen nieuws te vinden over Blake![]()
thxquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:04 schreef Colplay het volgende:
[..]
Volgens de officiele atpsite: abdominal strain.
Ja, ik ook. Lijkt af en toe Korda wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:37 schreef mark2012 het volgende:
Stepanek vind ik maar een rare knakker.
En de vierde op love.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:33 schreef Szura het volgende:
Djokovic begint gewoon met 3 servicegames op loveLeidt met 4-1 want hij brak Nalbandian in de 4e game
Voorlopig niet. Ik vind dat hij in de grote wedstrijden stil staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:14 schreef TubewayDigital het volgende:
Djokovic de opvolger van Federer ?
Nadal is eerder de opvolger van Federer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:14 schreef TubewayDigital het volgende:
Davydenko gokt dus tegenwoordig op zichzelfquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:19 schreef Szura het volgende:
Davydenko - Joezjny 7-6 6-3 Jammer, een van mijn favorieten eruit
Daar ben ik redelijk van overtuigd ja, al is 'ie niet veel jonger dan Nadal natuurlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:14 schreef TubewayDigital het volgende:
Wat maakt hem zo bijzonder dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:32 schreef Szura het volgende:
DjokovicEén van m'n helden. Geeft dus weer een show weg.
Buiten dat is het een ontzettend groot talent. Die technisch erg mooi speelt op een zeer hoog tempo en hij geeft pas na het laatste punt op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:35 schreef XL het volgende:
[..]
Wat maakt hem zo bijzonder dan?
Ik snap de verering van Djokovic niet.
Het is een arrogante kwast, hij heeft op de baan de uitstraling van een pak blanke vla. Hij speelt een risicoloos spel zonder echt wapen en hij probeert al een heel jaar niets nieuws in wedstrijden die hij niet kan winnen.
Ik vind het raar dat je denkt dat Nadal arrogant is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:45 schreef Szura het volgende:
1. Toptalent
2. Door tot het einde
3. Technisch vaardig
En iets van hem maakt iets in me los, dat valt niet uit te leggen. En als we het dan toch over arrogante kwasten hebben, vindt ik Nadal twintig keer ergerDat vindt ik pas een vervelende vent
Zeker, en Nadal heeft het een stuk lastiger dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:22 schreef XL het volgende:
Leuk tennis bij Mathieu - Nadal
Ja!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, en Nadal heeft het een stuk lastiger dan ik had verwacht.
Met een 1e service percentage van 41% voor Mathieu!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:36 schreef Vector_SLD het volgende:
6-3 Mathieu.
Het is wel een notoire choker.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat PHM het redt. Volgens mij gelooft hij er echt wel in dat hij van Nadal kan winnen en heeft hij er ook de klasse voor.
En Nadal?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:38 schreef KP het volgende:
[..]
Met een 1e service percentage van 41% voor Mathieu!![]()
66 procent.quote:
Lleyton Hewittquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi dat Nadal bij 15-15 alweer 'Come on' roept. Ik ken *niemand* met een betere wedstrijdmentaliteit dan Nadal.
Vroeger was Hewitt mentaal bijna net zo goed.quote:
Hewitt toont ook frustratie en Nadal niet. Dat maakt Nadal zo sterk. Hij juicht alleen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
Hewitt vind ik een minder positieve uitstraling hebben dan Nadal. Hewitt is zeker een vechter maar voor Nadal geldt dat meer vind ik.
Eruit met die junk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een held die Nadal.
Jawel, Hrbaty stond 3-1 voor, maar werd meteen teruggebroken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:01 schreef Szura het volgende:
Ja die gaat al de hele tijd gelijk op. Geen enkele servicebreak voglens mij en voor ieder 1 minibreak
Volgens mij ook nog 5-2.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, Hrbaty stond 3-1 voor, maar werd meteen teruggebroken.
PHM blijft top serveren.
ja, in de tiebreak.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, of bedoel je in de tiebreak?
Nog niet hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:42 schreef Szura het volgende:
Die set is voor Hewitt, ook daar dus een derde set![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |