Goede OP! Houden zo. Niks meer aan doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:54 schreef kleinzusje het volgende:
OP volgt
Ik heb zoveel zin in de finale! Lekker een avondje Fed - Nadal.... Chips... Bier.... Prima hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:55 schreef Szura het volgende:
Ik vindt de naam van het toernooi trouwens wel toepasselijk.Federer neemt die cup gewoon mee naar huis
Federer heeft nog nooit opgegeven in een wedstrijd. Ze gingen ervan uit dat hij dat toen ook niet deed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat als Roddick de wedstrijd had gekeerd of Federer een blessure had gekregen?![]()
Gewoon de OP zetten hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:55 schreef XL het volgende:
[..]
Goede OP! Houden zo. Niks meer aan doen.
quote:
Ja heb wel zin in een spannende pot tennisquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef TheGeneral het volgende:
Na Roddick nu naar een echte tennisser: Federer!
Roddick is nog altijd de enige nummer 3 van de wereld hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:27 schreef TheGeneral het volgende:
Na Roddick nu naar een echte tennisser: Federer!
Ja, maar zonder service is het gewoon een matige tennisser. Niet echt leuk om naar te kijken. Zelden zie je mooie punten van hem.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:40 schreef XL het volgende:
[..]
Roddick is nog altijd de enige nummer 3 van de wereld hoor.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:41 schreef TheGeneral het volgende:
In de OP zeggen dat Roddick in de finale tegen Nadal speelt... die zitten beide in dezelfde helft van het schema...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, maar zonder service is het gewoon een matige tennisser. Niet echt leuk om naar te kijken. Zelden zie je mooie punten van hem.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:45 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Echt wel! Dat balletjes halflang aangeven levert prachtige winners op!
Ook zonder service is Roddick steengoed. Ik vind zijn servicegeweld (niet het punt op de service, maar op de return van zijn service) ook 100x beter dan wat Dr. Ivo nu gaat doen.
[/quote]Ik snap dit niet helemaal, want je schreef in het vorige topic het volgende:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:45 schreef XL het volgende:
[..]
![]()
Ook zonder service is Roddick steengoed. Ik vind zijn servicegeweld (niet het punt op de service, maar op de return van zijn service) ook 100x beter dan wat Dr. Ivo nu gaat doen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:17 schreef XL het volgende:
[..]
Roddick verraadt veel met zijn opgooi. Ik weet niet hoe dat bij Dr. Ivo zit. Die heb ik qua serveren nog een stuk hoger zitten.
Hoezo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
Haase zal nog wel even wachten zijn![]()
En even kotsen op de ATP site![]()
1. Omdat Ancic nog bezig isquote:
Je kunt deze toch gebruiken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef kleinzusje het volgende:
Omdat er geen duidelijke spelerslijst te vinden is.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de site zelf is geweldig!![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt deze toch gebruiken?
http://www.rogerscupmen.com/2/en/draws/MDS4.pdf
Deze is ook handig, kun je ook meteen zien wie favoriet is.
http://form.tennis.betfair.com/tennis?action=tournament&origin=TSNTV
Ik kijk op de site van bwin (als ze een wedstrijd uitzenden) op een haarscherpe postzegel.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kijk op de site van bwin (als ze een wedstrijd uitzenden) op een haarscherpe postzegel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |