Bij een heel enge streng christelijke kerk, met ratelslangen, in Virginia.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat Brian dominee moet worden
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij een heel enge streng christelijke kerk, met ratelslangen, in Virginia.
Nog niet, hij fockink wel veelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
gaat ie slaan? gaat ie slaan?
Morgenvroeg(straksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:36 schreef Varen het volgende:
Brian wordt boos, hij gaat het afsluiten.
Drink en zuip jezelf te pletter
Disana liep op hoge poten De Kooi uit na een volkomen overbodige vermaning van achter over de schoenen die ze droeg. In haar ogen waren de schoenen al gepoetst, en daarmee basta!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
iemand een mooie OP ?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Disana liep op hoge poten De Kooi uit na een volkomen overbodige vermaning van achter over de schoenen die ze droeg. In haar ogen waren de schoenen al gepoetst, en daarmee basta!
Na haar vertrek werd Brian zo down, dat hij een functioneringsgesprek met Amanda aanging in de private; Amanda heeft het nu allemaal gedaan.
Verder zijn Nadia en Dennis, na het vertrek van de bloedmooie Disana, helemaal aangewezen op elkaar. Vooral Nadia mist het gepassioneerde zoenen direkt zo erg dat Dennis het moet ontgelden; de arme knul wordt bijna platgedrukt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
iemand een mooie OP ?
als ik dat doe gaat mijn vriend me keihard uitlachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
Ik ga dat ook eens proberen... héél zachtjes fluisteren in een ruzie.
En als iemand dan tegen me zegt "mijn fout, het spijt me" dan zeg ik "zeg het niet tegen mij, maar tegen jezelf. Je kent jezelf het beste. Je hebt niet iemand nodig zoals ik, die het tegen je moet zeggen."
Het is weer goed nadat Brian haar in bed vanacht nog even geanaalyseerd heeft....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:41 schreef mootie het volgende:
En discussie klaar en alles weer goed zometeen?![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:42 schreef Darklight het volgende:
Amanda verdient ook niet beter
... en lacht en gaat hem knuffelen......quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:42 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda zegt terecht dat hij nu te ver gaat
Bedanktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Huub is een kleine jongen met een grote bek en een groot ego en een simpele boer aldus Nix.
Nada: je wilt alleen maar sex.
[afbeelding]
Nada denkt dat Brian Amanda los moet laten.
Brian en Amanda hebben het weer over Mitch en de gevolgen van haar teutschap:
[afbeelding]
Nada wil alles met Nix doen, behalve neuken want dat heeft ze niet verdiend.
[afbeelding]
Tis nu al goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is weer goed nadat Brian haar in bed vanacht nog even geanaalyseerd heeft....
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:42 schreef Clank het volgende:
Brian: Soms denk ik dat dat blonderingsmachanisme je hersenen aantast.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
dan heeft Huub het toch wel heel wat moeilijker met zijn Liekequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:44 schreef mootie het volgende:
Makkelijk hoor, je vriendin helemaal de grond in stampen, dan komt ze zelf voor een knuffeltje en dan is alles weer goed.
Wat zal Brian zich weer The Man voelen nou...... even het vrouwtje op haar plek gezet.
Zij laat zich op haar plek zetten. Een vrouw met enige vorm van zelfrespect zou dit never over zichzelf heen laten gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:44 schreef mootie het volgende:
Makkelijk hoor, je vriendin helemaal de grond in stampen, dan komt ze zelf voor een knuffeltje en dan is alles weer goed.
Wat zal Brian zich weer The Man voelen nou...... even het vrouwtje op haar plek gezet.
Zij vindt dit liefde, hij maakt zich 'zorgen' om haar, dus hij 'geeft' om haar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zij laat zicht op haar plek zetten. Een vrouw met enige vorm van zelfrespect zou die never over haar heen laten gaan.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:47 schreef Darklight het volgende:
Nu ff leuke streams, waar zijn H&L?
in bedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:47 schreef Darklight het volgende:
Die hitsige dodo's op 1 en 2 staan op permamute, dat enorm natte gelebber is niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:47 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij zegt ze steeds: Ik kan niet met jouquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:51 schreef Prospera het volgende:
Nada: Ohhh ik kan niet meer, ik kan niet meer zonder jou
[afbeelding]
Ohw, ik haat die krullen zegt Nada.
ja idd hun moeten nog overal naar luisteren ook ik zou gek wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb het wel met de regie te doen hoor, ik kan tenminste nog me streams uitzetten of muten![]()
Misschien moeten we een actie startenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:55 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ja idd hun moeten nog overal naar luisteren ook ik zou gek worden![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moeten we een actie starten![]()
![]()
maar ik doe het natuurlijk nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:56 schreef Prospera het volgende:
ohhh ik heb echt zo'n zin om je te neuken vanavond....
[afbeelding]
Ze lijken echt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:54 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Weltrusten allemaal..Groetjes amanda..![]()
Hoe moet nog steeds betalen. Hij heeft nog steeds niet afgerekend voor "all the way".quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:56 schreef Prospera het volgende:
Ohhh, ik heb zo'n zin om mijn make-up er niet af te halen, weer eens niet.
[afbeelding]
Word dit dan eindelijk de magic day voor dennis? Ben bang van niet...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:56 schreef Prospera het volgende:
Ohhh, ik heb zo'n zin om mijn make-up er niet af te halen, weer eens niet.
[afbeelding]
Haar string ook niet...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:58 schreef Desii het volgende:
Aan de lichaamstaal van Lieke te zien, is haar muur nog niet helemaal naar beneden
Ze wacht het moment af dat ze weet dat werkelijk alle camera's op hun bed inzoomenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:59 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Word dit dan eindelijk de magic day voor dennis? Ben bang van niet...
Nee, dat doen ze zo in het bed van Nadia en Dennis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Zijn die hondjes nog even uitgelaten voor het slapen gaan?
moet dat dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Zijn die hondjes nog even uitgelaten voor het slapen gaan?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
En Amanda propt de hondjes tussen haar benen......
iieuuwwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zie nu iets op tv...2Babes...dat zijn precies Amanda & Nadia
Dat maakt het allemaal wat strakker voor Brian straksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:02 schreef mootie het volgende:
Alleen zijn ze minimaal dubbel zo knap als Amanda en Nadiaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zie nu iets op tv...2Babes...dat zijn precies Amanda & Nadia
Doe ff niet zo goorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat maakt het allemaal wat strakker voor Brian straks
Is maar beter ook want ze piesen overal waar het niet hoortquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:07 schreef mootie het volgende:
Gossie, Nicky loopt maar om het bed van Lieke te darren, hij kan er niet opspringen.
Fictive mensenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
OT:dat zijn toch zeker wel actrices, zo kunnen mensen toch niet echt zijn![]()
inderdaad ja, hoewel ik huub best wel eens over de zeik wil zien tegen amanda over die hondjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is maar beter ook want ze piesen overal waar het niet hoort
Wat is je nummer?quote:
En daar was 't allemaal om te doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:14 schreef pasjesjen het volgende:
weer discussie tussen brain en amanda
zometeen goedmaak sex
3 pasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:18 schreef pasjesjen het volgende:
ff oftopic, ik heb hier al 5 muggen doodgemept![]()
En voor straf zal ze wel niet mee mogen kijken en op haar buik moeten gaan liggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
En daar was 't allemaal om te doen![]()
een depot, kan íe ze ook niet vergeten in te nemen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:18 schreef F04 het volgende:
Brian heeft echt een pilletje nodig.
Laten we op safe spelen, meteen 3 pilletjes !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:18 schreef F04 het volgende:
Brian heeft echt een pilletje nodig.
OT : Doet me heel sterk denken aan de schietstoelen in de Belgische helicopters ....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
3 pas![]()
Wel grappig als ze op een gegeven moment in het fannetje van me PC komen![]()
![]()
Heb zowat mijn hele godinne-lichaam ingesmeerd met lidocaïne, door die rotbeesten..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:18 schreef pasjesjen het volgende:
ff oftopic, ik heb hier al 5 muggen doodgemept![]()
I love the day that he is gone...........quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten we op safe spelen, meteen 3 pilletjes !
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb zowat mijn hele godinne-lichaam ingesmeerd met lidocaïne, door die rotbeesten..
ja echt hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Brian en Amanda sexen niet, het is serieus bonje.![]()
Ja én? Heb je geen krantje bij de hand?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:24 schreef pasjesjen het volgende:
en nu is mn vliegenmepper ook nog overleden![]()
nee net weggebracht naar het oudpapierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja én? Heb je geen krantje bij de hand?
You wish...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
Brian loopt nu bij zijn swans te krabben, hij heeft gewoon platjes...
Het is te hopen dat ze zich maar snel voorplanten.Kan leuk worden....(Ben bang dat amanda nog nooit van een vlooienbehandeling voor de hond heeft gehoord of een wurmenkuurtje)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:08 schreef Prospera het volgende:
Juicy heeft vlooitjes en Brian nu ook
[afbeelding]
Het is al een wonder als ze te eten krijgen van dr.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:28 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze zich maar snel voorplanten.Kan leuk worden....(Ben bang dat amanda nog nooit van een vlooienbehandeling voor de hond heeft gehoord of een wurmenkuurtje)
Je kunt ook teveel kletsen.. ze moeten lekker gaan slapen die tweequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:28 schreef pasjesjen het volgende:
Huub en lieke weer ruzie?
edit het leek er even op
precies je verstaat er nou toch niks vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Je kunt ook teveel kletsen.. ze moeten lekker gaan slapen die twee
Ik ben ook gigantisch lek geprikt. Gelukkig is het net gaan regenenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb zowat mijn hele godinne-lichaam ingesmeerd met lidocaïne, door die rotbeesten..
Hebben de bewoners het zel wel door dat ze niet te horen zijn?Of is dit de regie die de boel uitzet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:33 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
precies je verstaat er nou toch niks van
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een nacht
http://nl.youtube.com/watch?v=Ra4-9pN6yXs
De regie let verduveld slecht op 's nachts, of het kan ze niet schelen of wij nog iets horen omdat ze er toch geen tv-beelden van kunnen maken. De bewoners zullen allicht proberen zover mogelijk van hun zenders vandaan te gaan liggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:36 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Hebben de bewoners het zel wel door dat ze niet te horen zijn?Of is dit de regie die de boel uitzet?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
Is iedereen nu toevallig gaan slapen ofzo? Ik heb geen weltruste gezien![]()
![]()
Diz izz cozz zzquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Nee hoor ik kan alleen geen boeiend commentaar leveren behalve wat offtopic geleuter...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Hoezo 'toevallig'. Zeker heel toevallig dat iedereen stil viel van jouw nieuwste avatarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
ze liggen bij elkaar in bed,quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo 'toevallig'. Zeker heel toevallig dat iedereen stil viel van jouw nieuwste avatar![]()
![]()
Ik heb trouwens gemist of Lieke en Huub gewoon bij elkaar in bed liggen, of ook alweer tot de daad zijn overgegaan.
Noem jezelf dan ook geen tipsch he...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:50 schreef tipsch het volgende:
ik heb teveel fevarin geslikt en het lukt me niet meer om te typen
Wa's dat fevarin?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:50 schreef tipsch het volgende:
ik heb teveel fevarin geslikt en het lukt me niet meer om te typen
ik vind het wel prima allemaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Noem jezelf dan ook geen tipsch he...
Aha. Maar onder stream 2 hoor ik een ruzieachtig toontje dat van Huub en Lieke lijkt te komen. Dus dan was de liefde zeker van korte duur.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:51 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ze liggen bij elkaar in bed,
Of ze tot de daad zijn overgegaan, zou kunnen ze liggen van 23.00 al in bed, en in de tussentijd stonden de streams op amanda en brain in de chill en nada en nix in de tuin klef dus.
Of het werkelijk gebeurd is kan ik niet zeggen maar ik heb het vermoeden van wel![]()
ja dat idee heb ik ook jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Maar onder stream 2 hoor ik een ruzieachtig toontje dat van Huub en Lieke lijkt te komen. Dus dan was de liefde zeker van korte duur.
gelukkig was dat wijf van hem dat al veel langerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien is Huub weer bezig zijn mening op te leggen. Dat mannetje begint mega-irritant te worden.
[afbeelding]
ssri, serotineheropnameremmerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
'n soort extasy, als je er maar genoeg van gebruikt
Net pas? In wat voor uithoek van Nederland woon jij wel niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook gigantisch lek geprikt. Gelukkig is het net gaan regenen![]()
Ahh, het is een anti-depressivum.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
'n soort extasy, als je er maar genoeg van gebruikt
Net wat je zegt: stad Groningenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Net pas? In wat voor uithoek van Nederland woon jij wel niet?
de veiligste stad van Europa vergezelt met de groenste parel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Net pas? In wat voor uithoek van Nederland woon jij wel niet?
ja, sorry, word ik rustig vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ahh, het is een anti-depressivum.
Even over tweeen GMT (Groningen Model Tijd). Maar da's meer iets voor de SC dan hier. Ik zie dat Lieke zich weer boos omdraait en Huub protesteert.quote:
Heb je wel nodig met die streams de laatste weken.quote:
quote:
Zou het kijken naar nog dommere en kanslozere figuren dan niet juist verheffend werken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je wel nodig met die streams de laatste weken.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je wel nodig met die streams de laatste weken.
Ik denk dat je bij een depressie juist prikkels nodig hebt om er uit te komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
Zou het kijken naar nog dommere en kanslozere figuren dan niet juist verheffend werken?
ja lieke ligt alleen in bed nuquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
het gekeuvel tussen huub en lieko lijkt al weer voorbij?
Volgens mij nemen antidepressiva de lust weg, of vergis ik me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij een depressie juist prikkels nodig hebt om er uit te komen.
De enige prikkels die ik de laatste tijd op de streams zie zijn seksuele -als je van dat soort sex houdt- en ik heb wel eens gelezen dat je behoorlijk impotent kunt worden van bepaalde anti-depressiva.
jah hoorde huub oook jammer dat wij het niet mogen volgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Ik hoorde Huub in de verte praten en misschien ook Jaap.
En ik maar denken dat ik door de Hubuprofen frigide ben...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij nemen antidepressiva de lust weg, of vergis ik me.
Heeeee..... ik zal toch mijn medicijnkastje eens nakijken, want ik ben volkomen immuun voor die seksstreams![]()
Veel naar Nadia luisteren, dan heb je ook gegeten en gedronken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik door de Hubuprofen frigide ben...![]()
Veel posten en naar je avatar staren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
En ik maar denken dat ik door de Hubuprofen frigide ben...![]()
Dit kán, in de meeste gevallen is dat vast zo, maar het kan ook omgekeerd libidoverhogend werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij nemen antidepressiva de lust weg, of vergis ik me.
Heeeee..... ik zal toch mijn medicijnkastje eens nakijken, want ik ben volkomen immuun voor die seksstreams![]()
Jammer dat Huub, Lieke, Dennis, Nadia, Brian, Amanda en Jaap niet op fok mogen lezen en posten.quote:
Kortom; DGK en R&P samenvoegen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat Huub, Lieke, Dennis, Nadia, Brian, Amanda en Jaap niet op fok mogen lezen en posten.![]()
Muggen hebben een hekel aan citroenlucht, dus gewoon een citroentje naast je bed leggen (wel door midden snijden natuurlijk)...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
Succes d'r mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:17 schreef tipsch het volgende:
Dit kán, in de meeste gevallen is dat vast zo, maar het kan ook omgekeerd libidoverhogend werken![]()
Ik zit in de woonkamer op mijn love-seat...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Muggen hebben een hekel aan citroenlucht, dus gewoon een citroentje naast je bed leggen (wel door midden snijden natuurlijk)...
Zoiets?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zit in de woonkamer op mijn love-seat...![]()
Ik brand citroenkaarsjes, heb een citroenplant, dit zijn gewoon TERROR-muggen![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zit in de woonkamer op mijn love-seat...![]()
Ik brand citroenkaarsjes, heb een citroenplant, dit zijn gewoon TERROR-muggen![]()
redactie is echt uit vormquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
Huub is terug. Hij was duidelijk met iemand aan het praten. Dank voor de geweldige geluidskwaliteit, redactie.
Trustequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:36 schreef pasjesjen het volgende:
ik ga ook slapen trusten allemaal tot straks weer!
Slaap lekker en tot ziens bij de volgende spannende dag in huize DGKquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:36 schreef pasjesjen het volgende:
ik ga ook slapen trusten allemaal tot straks weer!
dan kan die iig een week doorslapenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot ziens bij de volgende spannende dag in huize DGK![]()
Ik gun iedereen die hier nog naar kan kijken zijn/haar welverdiende rustquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:39 schreef Visual het volgende:
[..]
dan kan die iig een week doorslapen
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gun iedereen die hier nog naar kan kijken zijn/haar welverdiende rust![]()
En nu ik mijn zelfgebakken frietjes op heb (het is trouwens allemaal de schuld van HiDiHo), ga ik ook zo naar bed. Zelfs Nadia slaapt, moet je nagaan.
Welterusten![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gun iedereen die hier nog naar kan kijken zijn/haar welverdiende rust![]()
En nu ik mijn zelfgebakken frietjes op heb (het is trouwens allemaal de schuld van HiDiHo), ga ik ook zo naar bed. Zelfs Nadia slaapt, moet je nagaan.
Welterusten![]()
Laterquote:
ik heb zo voorgevoel dat het non stop rocken wel weer terug komt en ik denk met jaap want die zoekt de laatste tijd toch weer wat benaderingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:46 schreef Hanekrooi het volgende:
Geen nonstop rocken meer door Huub. Het `nooit meer naar huis ole ole` horen we nooit meer van hem.
Het lijkt er op dat Huub een beetje opgebrand is. Eerst klaagde hij over de half drie bedtijd die toen werd ingevoerd.
Hij had naar zijn zeggen aan 3 a 4 uurtjes slaap genoeg. Nu gaat ie zowat met de kippen op stok. De pre-Lieke periode was toch een stuk leuker om naar te kijken vind ik.
Morgequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:38 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Gesprek was hilarisch, vooral de neerbuigende houding van Brainless naarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:40 schreef Charmian het volgende:
Goedemorgen!
Zit even de 'evaluatie' van Brian en Amanda terug te lezen. Ok Brian is een eikel maar Amanda verdient niet beter. en ergens heeftie wel gelijk, van veel roken en drinken ga je er niet mooier uitzien, terwijl ze dat zo graag wil.
Brian had ergens gewoon gelijk....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:40 schreef Charmian het volgende:
Goedemorgen!
Zit even de 'evaluatie' van Brian en Amanda terug te lezen. Ok Brian is een eikel maar Amanda verdient niet beter. en ergens heeftie wel gelijk, van veel roken en drinken ga je er niet mooier uitzien, terwijl ze dat zo graag wil.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:46 schreef Hanekrooi het volgende:
Geen nonstop rocken meer door Huub. Het `nooit meer naar huis ole ole` horen we nooit meer van hem.
Het lijkt er op dat Huub een beetje opgebrand is. Eerst klaagde hij over de half drie bedtijd die toen werd ingevoerd.
Hij had naar zijn zeggen aan 3 a 4 uurtjes slaap genoeg. Nu gaat ie zowat met de kippen op stok.
De lege flessen staan ook al buiten naast Manniequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:01 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian had ergens gewoon gelijk....![]()
Amanda had zelf aangegeven dat ze minder zou gaan drinken "als er geen echte reden voor was", feestjes en andere dingen staan hier dus los van. Vervolgens tankt ze op een simpele maandag weer aardig door. 3/4 wodka's en een martini. Brian maakte met een grapje tijdens het eten al ff duidelijk dat ze wat gezegt had hier over. Maar uiteindelijk viel ze gewoon weer in d'r ouwe patroon.
Dat ze wil drinken moet ze uiteindelijk zelf weten, maar dan moet ze van Brian ook niet zeggen dat ze wil minderen. Als hij er dan wat van zegt zit ze hem daar raar op aan te kijken.
Waar slaat dit nu weer opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Maar goed dat het geen zomerhit is geworden, dan had hij erg voor lul gestaan.
Het mannetje heeft zichzelf overschat, dat 3 a 4 uur slapen per nacht heeft trouwens nooit echt plaatsgevonden, in het weekend sliep hij altijd erg lang bij.
Het is net als die Mootie, vroeger was dat wel een aardige poster, tegenwoordig is het niets meer.
Mee eens, maar dat kan dan Brian ook in precies dezelfde bewoordingen, in één zin tegen Amanda zeggen. Zonder denigrerend te doen en haar af te branden. Maar het gaat hem volgens mij niet om het feit dat ze het ene zegt en het andere doet, hij wil haar gewoon veranderen in Tamara.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:01 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian had ergens gewoon gelijk....![]()
Amanda had zelf aangegeven dat ze minder zou gaan drinken "als er geen echte reden voor was", feestjes en andere dingen staan hier dus los van. Vervolgens tankt ze op een simpele maandag weer aardig door. 3/4 wodka's en een martini. Brian maakte met een grapje tijdens het eten al ff duidelijk dat ze wat gezegt had hier over. Maar uiteindelijk viel ze gewoon weer in d'r ouwe patroon.
Dat ze wil drinken moet ze uiteindelijk zelf weten, maar dan moet ze van Brian ook niet zeggen dat ze wil minderen. Als hij er dan wat van zegt zit ze hem daar raar op aan te kijken.
Tsja daarvoor is het Brian. Eerst een hele liturgie en misschien dan pas komtie to the point, inmiddels is Amanda de weg al weer kwijt met wattie bedoelt en maakt het allemaal niet meer zoveel uit en is het weer goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat kan dan Brian ook in precies dezelfde bewoordingen, in één zin tegen Amanda zeggen. Zonder denigrerend te doen en haar af te branden. Maar het gaat hem volgens mij niet om het feit dat ze het ene zegt en het andere doet, hij wil haar gewoon veranderen in Tamara.
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:08 schreef Vandaag... het volgende:
Mee eens, maar dat kan dan Brian ook in precies dezelfde bewoordingen, in één zin tegen Amanda zeggen. Zonder denigrerend te doen en haar af te branden. Maar het gaat hem volgens mij niet om het feit dat ze het ene zegt en het andere doet, hij wil haar gewoon veranderen in Tamara.
Ga je me nu vertellen dat Mommie Dearest Amanda vanochtend niet in alle vroegte haar nest is uit gegaan om haar kindertjes uit te laten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:26 schreef mspoez het volgende:
En de hond heeft weer tegen het bed gepiest.
Gátver.
Zeg eens eerlijk wat denk jij zelf???????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat Mommie Dearest Amanda vanochtend niet in alle vroegte haar nest is uit gegaan om haar kindertjes uit te laten?
Mwoah, ik heb een week een hondje te logeren gehad die toch echt alleen buiten, als ik hem uitliet, zijn terrein al pissend afbakende.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:28 schreef Peter6000 het volgende:
Dat plassen van die honden is terrein afbakenen, dat heeft niets met onzindelijkheid te maken.
Eerlijk? Een scenario dat geheel volgens verwachting verloopt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:29 schreef DrsH het volgende:
Zeg eens eerlijk wat denk jij zelf???????![]()
![]()
Klopt kortom die hondjes zijn er voor Mannie, om de leemtes op te vullen als het haar uitkomt, maar Mannie is er echt niet voor de hondjes dus en uitlaten wat is dat meenemen naar Teasers ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerlijk? Een scenario dat geheel volgens verwachting verloopt...
Amanda krijgt het druk dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef schatje het volgende:
Amanda zegt dat de hondjes ook overal hebben gepoept.
Deze ratten hebben geen enkele opvoeding genoten en verschillen dus niet veel van Amanda zelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef schatje het volgende:
Zal wel niet lang duren voordat Lieke hier de schuld van krijgt ......quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef schatje het volgende:
Dat Amanda niet wordt gemaand om die beestjes beter te verzorgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef schatje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:47 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik doe dit in willekeurige volgorde en wel om de volgende redenen: Dennix heeft niets te melden en voor het programma geen toegevoegde waarde, Amanda is buiten een lopende TIETENKAST, boring boring boring en bovendien nog heel erg dom ook, Brian is van het ergste soort om aan te zien paternalistisch, onontwikkeld en een valse crimineel and last but not least Nadia is mij met al haar complexen, tangsessies en obsessieve gelul over sex liefde en schoonheid echt te veel geworden.
Zoals wel vaker DrsH...volledig met je eens...
hij heeft toch wel een badmuts op he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:51 schreef schatje het volgende:
Dennis durft eindelijk te gaan douchen.
Als je voor 14:00 uur bent kun je haar nog weghalen bij mij voor de deur, neem dan ook de flessen en hondjes mee AUBquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:54 schreef kleinzusje het volgende:
goodmorning
![]()
Ik vind Amanda een schatje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |