Veel posten en naar je avatar staren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
En ik maar denken dat ik door de Hubuprofen frigide ben...![]()
Dit kán, in de meeste gevallen is dat vast zo, maar het kan ook omgekeerd libidoverhogend werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij nemen antidepressiva de lust weg, of vergis ik me.
Heeeee..... ik zal toch mijn medicijnkastje eens nakijken, want ik ben volkomen immuun voor die seksstreams![]()
Jammer dat Huub, Lieke, Dennis, Nadia, Brian, Amanda en Jaap niet op fok mogen lezen en posten.quote:
Kortom; DGK en R&P samenvoegen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat Huub, Lieke, Dennis, Nadia, Brian, Amanda en Jaap niet op fok mogen lezen en posten.![]()
Muggen hebben een hekel aan citroenlucht, dus gewoon een citroentje naast je bed leggen (wel door midden snijden natuurlijk)...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
Heb zowat mijn hele godinne-lichaam ingesmeerd met lidocaïne, door die rotbeesten..
Succes d'r mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:17 schreef tipsch het volgende:
Dit kán, in de meeste gevallen is dat vast zo, maar het kan ook omgekeerd libidoverhogend werken![]()
Ik zit in de woonkamer op mijn love-seat...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Muggen hebben een hekel aan citroenlucht, dus gewoon een citroentje naast je bed leggen (wel door midden snijden natuurlijk)...
Zoiets?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zit in de woonkamer op mijn love-seat...![]()
Ik brand citroenkaarsjes, heb een citroenplant, dit zijn gewoon TERROR-muggen![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zit in de woonkamer op mijn love-seat...![]()
Ik brand citroenkaarsjes, heb een citroenplant, dit zijn gewoon TERROR-muggen![]()
redactie is echt uit vormquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
Huub is terug. Hij was duidelijk met iemand aan het praten. Dank voor de geweldige geluidskwaliteit, redactie.
Trustequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:36 schreef pasjesjen het volgende:
ik ga ook slapen trusten allemaal tot straks weer!
Slaap lekker en tot ziens bij de volgende spannende dag in huize DGKquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:36 schreef pasjesjen het volgende:
ik ga ook slapen trusten allemaal tot straks weer!
dan kan die iig een week doorslapenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot ziens bij de volgende spannende dag in huize DGK![]()
Ik gun iedereen die hier nog naar kan kijken zijn/haar welverdiende rustquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:39 schreef Visual het volgende:
[..]
dan kan die iig een week doorslapen
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gun iedereen die hier nog naar kan kijken zijn/haar welverdiende rust![]()
En nu ik mijn zelfgebakken frietjes op heb (het is trouwens allemaal de schuld van HiDiHo), ga ik ook zo naar bed. Zelfs Nadia slaapt, moet je nagaan.
Welterusten![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gun iedereen die hier nog naar kan kijken zijn/haar welverdiende rust![]()
En nu ik mijn zelfgebakken frietjes op heb (het is trouwens allemaal de schuld van HiDiHo), ga ik ook zo naar bed. Zelfs Nadia slaapt, moet je nagaan.
Welterusten![]()
Laterquote:
ik heb zo voorgevoel dat het non stop rocken wel weer terug komt en ik denk met jaap want die zoekt de laatste tijd toch weer wat benaderingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:46 schreef Hanekrooi het volgende:
Geen nonstop rocken meer door Huub. Het `nooit meer naar huis ole ole` horen we nooit meer van hem.
Het lijkt er op dat Huub een beetje opgebrand is. Eerst klaagde hij over de half drie bedtijd die toen werd ingevoerd.
Hij had naar zijn zeggen aan 3 a 4 uurtjes slaap genoeg. Nu gaat ie zowat met de kippen op stok. De pre-Lieke periode was toch een stuk leuker om naar te kijken vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |