Heb zowat mijn hele godinne-lichaam ingesmeerd met lidocaïne, door die rotbeesten..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:18 schreef pasjesjen het volgende:
ff oftopic, ik heb hier al 5 muggen doodgemept![]()
I love the day that he is gone...........quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten we op safe spelen, meteen 3 pilletjes !
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb zowat mijn hele godinne-lichaam ingesmeerd met lidocaïne, door die rotbeesten..
ja echt hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Brian en Amanda sexen niet, het is serieus bonje.![]()
Ja én? Heb je geen krantje bij de hand?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:24 schreef pasjesjen het volgende:
en nu is mn vliegenmepper ook nog overleden![]()
nee net weggebracht naar het oudpapierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja én? Heb je geen krantje bij de hand?
You wish...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
Brian loopt nu bij zijn swans te krabben, hij heeft gewoon platjes...
Het is te hopen dat ze zich maar snel voorplanten.Kan leuk worden....(Ben bang dat amanda nog nooit van een vlooienbehandeling voor de hond heeft gehoord of een wurmenkuurtje)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:08 schreef Prospera het volgende:
Juicy heeft vlooitjes en Brian nu ook
[afbeelding]
Het is al een wonder als ze te eten krijgen van dr.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:28 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze zich maar snel voorplanten.Kan leuk worden....(Ben bang dat amanda nog nooit van een vlooienbehandeling voor de hond heeft gehoord of een wurmenkuurtje)
Je kunt ook teveel kletsen.. ze moeten lekker gaan slapen die tweequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:28 schreef pasjesjen het volgende:
Huub en lieke weer ruzie?
edit het leek er even op
precies je verstaat er nou toch niks vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Je kunt ook teveel kletsen.. ze moeten lekker gaan slapen die twee
Ik ben ook gigantisch lek geprikt. Gelukkig is het net gaan regenenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb zowat mijn hele godinne-lichaam ingesmeerd met lidocaïne, door die rotbeesten..
Hebben de bewoners het zel wel door dat ze niet te horen zijn?Of is dit de regie die de boel uitzet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:33 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
precies je verstaat er nou toch niks van
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een nacht
http://nl.youtube.com/watch?v=Ra4-9pN6yXs
De regie let verduveld slecht op 's nachts, of het kan ze niet schelen of wij nog iets horen omdat ze er toch geen tv-beelden van kunnen maken. De bewoners zullen allicht proberen zover mogelijk van hun zenders vandaan te gaan liggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:36 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Hebben de bewoners het zel wel door dat ze niet te horen zijn?Of is dit de regie die de boel uitzet?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
Is iedereen nu toevallig gaan slapen ofzo? Ik heb geen weltruste gezien![]()
![]()
Diz izz cozz zzquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Nee hoor ik kan alleen geen boeiend commentaar leveren behalve wat offtopic geleuter...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Hoezo 'toevallig'. Zeker heel toevallig dat iedereen stil viel van jouw nieuwste avatarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
ze liggen bij elkaar in bed,quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo 'toevallig'. Zeker heel toevallig dat iedereen stil viel van jouw nieuwste avatar![]()
![]()
Ik heb trouwens gemist of Lieke en Huub gewoon bij elkaar in bed liggen, of ook alweer tot de daad zijn overgegaan.
Noem jezelf dan ook geen tipsch he...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:50 schreef tipsch het volgende:
ik heb teveel fevarin geslikt en het lukt me niet meer om te typen
Wa's dat fevarin?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:50 schreef tipsch het volgende:
ik heb teveel fevarin geslikt en het lukt me niet meer om te typen
ik vind het wel prima allemaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Noem jezelf dan ook geen tipsch he...
Aha. Maar onder stream 2 hoor ik een ruzieachtig toontje dat van Huub en Lieke lijkt te komen. Dus dan was de liefde zeker van korte duur.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:51 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ze liggen bij elkaar in bed,
Of ze tot de daad zijn overgegaan, zou kunnen ze liggen van 23.00 al in bed, en in de tussentijd stonden de streams op amanda en brain in de chill en nada en nix in de tuin klef dus.
Of het werkelijk gebeurd is kan ik niet zeggen maar ik heb het vermoeden van wel![]()
ja dat idee heb ik ook jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Maar onder stream 2 hoor ik een ruzieachtig toontje dat van Huub en Lieke lijkt te komen. Dus dan was de liefde zeker van korte duur.
gelukkig was dat wijf van hem dat al veel langerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien is Huub weer bezig zijn mening op te leggen. Dat mannetje begint mega-irritant te worden.
[afbeelding]
ssri, serotineheropnameremmerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
'n soort extasy, als je er maar genoeg van gebruikt
Net pas? In wat voor uithoek van Nederland woon jij wel niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook gigantisch lek geprikt. Gelukkig is het net gaan regenen![]()
Ahh, het is een anti-depressivum.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
'n soort extasy, als je er maar genoeg van gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |