En daar was 't allemaal om te doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:14 schreef pasjesjen het volgende:
weer discussie tussen brain en amanda
zometeen goedmaak sex
3 pasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:18 schreef pasjesjen het volgende:
ff oftopic, ik heb hier al 5 muggen doodgemept![]()
En voor straf zal ze wel niet mee mogen kijken en op haar buik moeten gaan liggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
En daar was 't allemaal om te doen![]()
een depot, kan íe ze ook niet vergeten in te nemen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:18 schreef F04 het volgende:
Brian heeft echt een pilletje nodig.
Laten we op safe spelen, meteen 3 pilletjes !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:18 schreef F04 het volgende:
Brian heeft echt een pilletje nodig.
OT : Doet me heel sterk denken aan de schietstoelen in de Belgische helicopters ....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
3 pas![]()
Wel grappig als ze op een gegeven moment in het fannetje van me PC komen![]()
![]()
Heb zowat mijn hele godinne-lichaam ingesmeerd met lidocaïne, door die rotbeesten..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:18 schreef pasjesjen het volgende:
ff oftopic, ik heb hier al 5 muggen doodgemept![]()
I love the day that he is gone...........quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten we op safe spelen, meteen 3 pilletjes !
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb zowat mijn hele godinne-lichaam ingesmeerd met lidocaïne, door die rotbeesten..
ja echt hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
Brian en Amanda sexen niet, het is serieus bonje.![]()
Ja én? Heb je geen krantje bij de hand?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:24 schreef pasjesjen het volgende:
en nu is mn vliegenmepper ook nog overleden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |