Trustequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:36 schreef pasjesjen het volgende:
ik ga ook slapen trusten allemaal tot straks weer!
Slaap lekker en tot ziens bij de volgende spannende dag in huize DGKquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:36 schreef pasjesjen het volgende:
ik ga ook slapen trusten allemaal tot straks weer!
dan kan die iig een week doorslapenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot ziens bij de volgende spannende dag in huize DGK![]()
Ik gun iedereen die hier nog naar kan kijken zijn/haar welverdiende rustquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:39 schreef Visual het volgende:
[..]
dan kan die iig een week doorslapen
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gun iedereen die hier nog naar kan kijken zijn/haar welverdiende rust![]()
En nu ik mijn zelfgebakken frietjes op heb (het is trouwens allemaal de schuld van HiDiHo), ga ik ook zo naar bed. Zelfs Nadia slaapt, moet je nagaan.
Welterusten![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gun iedereen die hier nog naar kan kijken zijn/haar welverdiende rust![]()
En nu ik mijn zelfgebakken frietjes op heb (het is trouwens allemaal de schuld van HiDiHo), ga ik ook zo naar bed. Zelfs Nadia slaapt, moet je nagaan.
Welterusten![]()
Laterquote:
ik heb zo voorgevoel dat het non stop rocken wel weer terug komt en ik denk met jaap want die zoekt de laatste tijd toch weer wat benaderingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:46 schreef Hanekrooi het volgende:
Geen nonstop rocken meer door Huub. Het `nooit meer naar huis ole ole` horen we nooit meer van hem.
Het lijkt er op dat Huub een beetje opgebrand is. Eerst klaagde hij over de half drie bedtijd die toen werd ingevoerd.
Hij had naar zijn zeggen aan 3 a 4 uurtjes slaap genoeg. Nu gaat ie zowat met de kippen op stok. De pre-Lieke periode was toch een stuk leuker om naar te kijken vind ik.
Morgequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:38 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Gesprek was hilarisch, vooral de neerbuigende houding van Brainless naarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:40 schreef Charmian het volgende:
Goedemorgen!
Zit even de 'evaluatie' van Brian en Amanda terug te lezen. Ok Brian is een eikel maar Amanda verdient niet beter. en ergens heeftie wel gelijk, van veel roken en drinken ga je er niet mooier uitzien, terwijl ze dat zo graag wil.
Brian had ergens gewoon gelijk....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:40 schreef Charmian het volgende:
Goedemorgen!
Zit even de 'evaluatie' van Brian en Amanda terug te lezen. Ok Brian is een eikel maar Amanda verdient niet beter. en ergens heeftie wel gelijk, van veel roken en drinken ga je er niet mooier uitzien, terwijl ze dat zo graag wil.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:46 schreef Hanekrooi het volgende:
Geen nonstop rocken meer door Huub. Het `nooit meer naar huis ole ole` horen we nooit meer van hem.
Het lijkt er op dat Huub een beetje opgebrand is. Eerst klaagde hij over de half drie bedtijd die toen werd ingevoerd.
Hij had naar zijn zeggen aan 3 a 4 uurtjes slaap genoeg. Nu gaat ie zowat met de kippen op stok.
De lege flessen staan ook al buiten naast Manniequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:01 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian had ergens gewoon gelijk....![]()
Amanda had zelf aangegeven dat ze minder zou gaan drinken "als er geen echte reden voor was", feestjes en andere dingen staan hier dus los van. Vervolgens tankt ze op een simpele maandag weer aardig door. 3/4 wodka's en een martini. Brian maakte met een grapje tijdens het eten al ff duidelijk dat ze wat gezegt had hier over. Maar uiteindelijk viel ze gewoon weer in d'r ouwe patroon.
Dat ze wil drinken moet ze uiteindelijk zelf weten, maar dan moet ze van Brian ook niet zeggen dat ze wil minderen. Als hij er dan wat van zegt zit ze hem daar raar op aan te kijken.
Waar slaat dit nu weer opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Maar goed dat het geen zomerhit is geworden, dan had hij erg voor lul gestaan.
Het mannetje heeft zichzelf overschat, dat 3 a 4 uur slapen per nacht heeft trouwens nooit echt plaatsgevonden, in het weekend sliep hij altijd erg lang bij.
Het is net als die Mootie, vroeger was dat wel een aardige poster, tegenwoordig is het niets meer.
Mee eens, maar dat kan dan Brian ook in precies dezelfde bewoordingen, in één zin tegen Amanda zeggen. Zonder denigrerend te doen en haar af te branden. Maar het gaat hem volgens mij niet om het feit dat ze het ene zegt en het andere doet, hij wil haar gewoon veranderen in Tamara.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:01 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian had ergens gewoon gelijk....![]()
Amanda had zelf aangegeven dat ze minder zou gaan drinken "als er geen echte reden voor was", feestjes en andere dingen staan hier dus los van. Vervolgens tankt ze op een simpele maandag weer aardig door. 3/4 wodka's en een martini. Brian maakte met een grapje tijdens het eten al ff duidelijk dat ze wat gezegt had hier over. Maar uiteindelijk viel ze gewoon weer in d'r ouwe patroon.
Dat ze wil drinken moet ze uiteindelijk zelf weten, maar dan moet ze van Brian ook niet zeggen dat ze wil minderen. Als hij er dan wat van zegt zit ze hem daar raar op aan te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |