Net wat je zegt: stad Groningenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Net pas? In wat voor uithoek van Nederland woon jij wel niet?
de veiligste stad van Europa vergezelt met de groenste parel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Net pas? In wat voor uithoek van Nederland woon jij wel niet?
ja, sorry, word ik rustig vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ahh, het is een anti-depressivum.
Even over tweeen GMT (Groningen Model Tijd). Maar da's meer iets voor de SC dan hier. Ik zie dat Lieke zich weer boos omdraait en Huub protesteert.quote:
Heb je wel nodig met die streams de laatste weken.quote:
quote:
Zou het kijken naar nog dommere en kanslozere figuren dan niet juist verheffend werken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je wel nodig met die streams de laatste weken.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je wel nodig met die streams de laatste weken.
Ik denk dat je bij een depressie juist prikkels nodig hebt om er uit te komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
Zou het kijken naar nog dommere en kanslozere figuren dan niet juist verheffend werken?
ja lieke ligt alleen in bed nuquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
het gekeuvel tussen huub en lieko lijkt al weer voorbij?
Volgens mij nemen antidepressiva de lust weg, of vergis ik me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij een depressie juist prikkels nodig hebt om er uit te komen.
De enige prikkels die ik de laatste tijd op de streams zie zijn seksuele -als je van dat soort sex houdt- en ik heb wel eens gelezen dat je behoorlijk impotent kunt worden van bepaalde anti-depressiva.
jah hoorde huub oook jammer dat wij het niet mogen volgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Ik hoorde Huub in de verte praten en misschien ook Jaap.
En ik maar denken dat ik door de Hubuprofen frigide ben...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij nemen antidepressiva de lust weg, of vergis ik me.
Heeeee..... ik zal toch mijn medicijnkastje eens nakijken, want ik ben volkomen immuun voor die seksstreams![]()
Veel naar Nadia luisteren, dan heb je ook gegeten en gedronken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik door de Hubuprofen frigide ben...![]()
Veel posten en naar je avatar staren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
En ik maar denken dat ik door de Hubuprofen frigide ben...![]()
Dit kán, in de meeste gevallen is dat vast zo, maar het kan ook omgekeerd libidoverhogend werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij nemen antidepressiva de lust weg, of vergis ik me.
Heeeee..... ik zal toch mijn medicijnkastje eens nakijken, want ik ben volkomen immuun voor die seksstreams![]()
Jammer dat Huub, Lieke, Dennis, Nadia, Brian, Amanda en Jaap niet op fok mogen lezen en posten.quote:
Kortom; DGK en R&P samenvoegen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat Huub, Lieke, Dennis, Nadia, Brian, Amanda en Jaap niet op fok mogen lezen en posten.![]()
Muggen hebben een hekel aan citroenlucht, dus gewoon een citroentje naast je bed leggen (wel door midden snijden natuurlijk)...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
Heb zowat mijn hele godinne-lichaam ingesmeerd met lidocaïne, door die rotbeesten..
Succes d'r mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:17 schreef tipsch het volgende:
Dit kán, in de meeste gevallen is dat vast zo, maar het kan ook omgekeerd libidoverhogend werken![]()
Ik zit in de woonkamer op mijn love-seat...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Muggen hebben een hekel aan citroenlucht, dus gewoon een citroentje naast je bed leggen (wel door midden snijden natuurlijk)...
Zoiets?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zit in de woonkamer op mijn love-seat...![]()
Ik brand citroenkaarsjes, heb een citroenplant, dit zijn gewoon TERROR-muggen![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zit in de woonkamer op mijn love-seat...![]()
Ik brand citroenkaarsjes, heb een citroenplant, dit zijn gewoon TERROR-muggen![]()
redactie is echt uit vormquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
Huub is terug. Hij was duidelijk met iemand aan het praten. Dank voor de geweldige geluidskwaliteit, redactie.
Trustequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:36 schreef pasjesjen het volgende:
ik ga ook slapen trusten allemaal tot straks weer!
Slaap lekker en tot ziens bij de volgende spannende dag in huize DGKquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:36 schreef pasjesjen het volgende:
ik ga ook slapen trusten allemaal tot straks weer!
dan kan die iig een week doorslapenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot ziens bij de volgende spannende dag in huize DGK![]()
Ik gun iedereen die hier nog naar kan kijken zijn/haar welverdiende rustquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:39 schreef Visual het volgende:
[..]
dan kan die iig een week doorslapen
slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gun iedereen die hier nog naar kan kijken zijn/haar welverdiende rust![]()
En nu ik mijn zelfgebakken frietjes op heb (het is trouwens allemaal de schuld van HiDiHo), ga ik ook zo naar bed. Zelfs Nadia slaapt, moet je nagaan.
Welterusten![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gun iedereen die hier nog naar kan kijken zijn/haar welverdiende rust![]()
En nu ik mijn zelfgebakken frietjes op heb (het is trouwens allemaal de schuld van HiDiHo), ga ik ook zo naar bed. Zelfs Nadia slaapt, moet je nagaan.
Welterusten![]()
Laterquote:
ik heb zo voorgevoel dat het non stop rocken wel weer terug komt en ik denk met jaap want die zoekt de laatste tijd toch weer wat benaderingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:46 schreef Hanekrooi het volgende:
Geen nonstop rocken meer door Huub. Het `nooit meer naar huis ole ole` horen we nooit meer van hem.
Het lijkt er op dat Huub een beetje opgebrand is. Eerst klaagde hij over de half drie bedtijd die toen werd ingevoerd.
Hij had naar zijn zeggen aan 3 a 4 uurtjes slaap genoeg. Nu gaat ie zowat met de kippen op stok. De pre-Lieke periode was toch een stuk leuker om naar te kijken vind ik.
Morgequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:38 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Gesprek was hilarisch, vooral de neerbuigende houding van Brainless naarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:40 schreef Charmian het volgende:
Goedemorgen!
Zit even de 'evaluatie' van Brian en Amanda terug te lezen. Ok Brian is een eikel maar Amanda verdient niet beter. en ergens heeftie wel gelijk, van veel roken en drinken ga je er niet mooier uitzien, terwijl ze dat zo graag wil.
Brian had ergens gewoon gelijk....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:40 schreef Charmian het volgende:
Goedemorgen!
Zit even de 'evaluatie' van Brian en Amanda terug te lezen. Ok Brian is een eikel maar Amanda verdient niet beter. en ergens heeftie wel gelijk, van veel roken en drinken ga je er niet mooier uitzien, terwijl ze dat zo graag wil.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:46 schreef Hanekrooi het volgende:
Geen nonstop rocken meer door Huub. Het `nooit meer naar huis ole ole` horen we nooit meer van hem.
Het lijkt er op dat Huub een beetje opgebrand is. Eerst klaagde hij over de half drie bedtijd die toen werd ingevoerd.
Hij had naar zijn zeggen aan 3 a 4 uurtjes slaap genoeg. Nu gaat ie zowat met de kippen op stok.
De lege flessen staan ook al buiten naast Manniequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:01 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian had ergens gewoon gelijk....![]()
Amanda had zelf aangegeven dat ze minder zou gaan drinken "als er geen echte reden voor was", feestjes en andere dingen staan hier dus los van. Vervolgens tankt ze op een simpele maandag weer aardig door. 3/4 wodka's en een martini. Brian maakte met een grapje tijdens het eten al ff duidelijk dat ze wat gezegt had hier over. Maar uiteindelijk viel ze gewoon weer in d'r ouwe patroon.
Dat ze wil drinken moet ze uiteindelijk zelf weten, maar dan moet ze van Brian ook niet zeggen dat ze wil minderen. Als hij er dan wat van zegt zit ze hem daar raar op aan te kijken.
Waar slaat dit nu weer opquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Maar goed dat het geen zomerhit is geworden, dan had hij erg voor lul gestaan.
Het mannetje heeft zichzelf overschat, dat 3 a 4 uur slapen per nacht heeft trouwens nooit echt plaatsgevonden, in het weekend sliep hij altijd erg lang bij.
Het is net als die Mootie, vroeger was dat wel een aardige poster, tegenwoordig is het niets meer.
Mee eens, maar dat kan dan Brian ook in precies dezelfde bewoordingen, in één zin tegen Amanda zeggen. Zonder denigrerend te doen en haar af te branden. Maar het gaat hem volgens mij niet om het feit dat ze het ene zegt en het andere doet, hij wil haar gewoon veranderen in Tamara.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:01 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian had ergens gewoon gelijk....![]()
Amanda had zelf aangegeven dat ze minder zou gaan drinken "als er geen echte reden voor was", feestjes en andere dingen staan hier dus los van. Vervolgens tankt ze op een simpele maandag weer aardig door. 3/4 wodka's en een martini. Brian maakte met een grapje tijdens het eten al ff duidelijk dat ze wat gezegt had hier over. Maar uiteindelijk viel ze gewoon weer in d'r ouwe patroon.
Dat ze wil drinken moet ze uiteindelijk zelf weten, maar dan moet ze van Brian ook niet zeggen dat ze wil minderen. Als hij er dan wat van zegt zit ze hem daar raar op aan te kijken.
Tsja daarvoor is het Brian. Eerst een hele liturgie en misschien dan pas komtie to the point, inmiddels is Amanda de weg al weer kwijt met wattie bedoelt en maakt het allemaal niet meer zoveel uit en is het weer goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat kan dan Brian ook in precies dezelfde bewoordingen, in één zin tegen Amanda zeggen. Zonder denigrerend te doen en haar af te branden. Maar het gaat hem volgens mij niet om het feit dat ze het ene zegt en het andere doet, hij wil haar gewoon veranderen in Tamara.
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:08 schreef Vandaag... het volgende:
Mee eens, maar dat kan dan Brian ook in precies dezelfde bewoordingen, in één zin tegen Amanda zeggen. Zonder denigrerend te doen en haar af te branden. Maar het gaat hem volgens mij niet om het feit dat ze het ene zegt en het andere doet, hij wil haar gewoon veranderen in Tamara.
Ga je me nu vertellen dat Mommie Dearest Amanda vanochtend niet in alle vroegte haar nest is uit gegaan om haar kindertjes uit te laten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:26 schreef mspoez het volgende:
En de hond heeft weer tegen het bed gepiest.
Gátver.
Zeg eens eerlijk wat denk jij zelf???????quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat Mommie Dearest Amanda vanochtend niet in alle vroegte haar nest is uit gegaan om haar kindertjes uit te laten?
Mwoah, ik heb een week een hondje te logeren gehad die toch echt alleen buiten, als ik hem uitliet, zijn terrein al pissend afbakende.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:28 schreef Peter6000 het volgende:
Dat plassen van die honden is terrein afbakenen, dat heeft niets met onzindelijkheid te maken.
Eerlijk? Een scenario dat geheel volgens verwachting verloopt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:29 schreef DrsH het volgende:
Zeg eens eerlijk wat denk jij zelf???????![]()
![]()
Klopt kortom die hondjes zijn er voor Mannie, om de leemtes op te vullen als het haar uitkomt, maar Mannie is er echt niet voor de hondjes dus en uitlaten wat is dat meenemen naar Teasers ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerlijk? Een scenario dat geheel volgens verwachting verloopt...
Amanda krijgt het druk dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef schatje het volgende:
Amanda zegt dat de hondjes ook overal hebben gepoept.
Deze ratten hebben geen enkele opvoeding genoten en verschillen dus niet veel van Amanda zelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef schatje het volgende:
Zal wel niet lang duren voordat Lieke hier de schuld van krijgt ......quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef schatje het volgende:
Dat Amanda niet wordt gemaand om die beestjes beter te verzorgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef schatje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:47 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik doe dit in willekeurige volgorde en wel om de volgende redenen: Dennix heeft niets te melden en voor het programma geen toegevoegde waarde, Amanda is buiten een lopende TIETENKAST, boring boring boring en bovendien nog heel erg dom ook, Brian is van het ergste soort om aan te zien paternalistisch, onontwikkeld en een valse crimineel and last but not least Nadia is mij met al haar complexen, tangsessies en obsessieve gelul over sex liefde en schoonheid echt te veel geworden.
Zoals wel vaker DrsH...volledig met je eens...
hij heeft toch wel een badmuts op he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:51 schreef schatje het volgende:
Dennis durft eindelijk te gaan douchen.
Als je voor 14:00 uur bent kun je haar nog weghalen bij mij voor de deur, neem dan ook de flessen en hondjes mee AUBquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:54 schreef kleinzusje het volgende:
goodmorning
![]()
Ik vind Amanda een schatje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |