Amanda krijgt het druk dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef schatje het volgende:
Amanda zegt dat de hondjes ook overal hebben gepoept.
Deze ratten hebben geen enkele opvoeding genoten en verschillen dus niet veel van Amanda zelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef schatje het volgende:
Zal wel niet lang duren voordat Lieke hier de schuld van krijgt ......quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef schatje het volgende:
Dat Amanda niet wordt gemaand om die beestjes beter te verzorgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:41 schreef schatje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:47 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik doe dit in willekeurige volgorde en wel om de volgende redenen: Dennix heeft niets te melden en voor het programma geen toegevoegde waarde, Amanda is buiten een lopende TIETENKAST, boring boring boring en bovendien nog heel erg dom ook, Brian is van het ergste soort om aan te zien paternalistisch, onontwikkeld en een valse crimineel and last but not least Nadia is mij met al haar complexen, tangsessies en obsessieve gelul over sex liefde en schoonheid echt te veel geworden.
Zoals wel vaker DrsH...volledig met je eens...
hij heeft toch wel een badmuts op he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:51 schreef schatje het volgende:
Dennis durft eindelijk te gaan douchen.
Als je voor 14:00 uur bent kun je haar nog weghalen bij mij voor de deur, neem dan ook de flessen en hondjes mee AUBquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:54 schreef kleinzusje het volgende:
goodmorning
![]()
Ik vind Amanda een schatje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |