Volgens mij nemen antidepressiva de lust weg, of vergis ik me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij een depressie juist prikkels nodig hebt om er uit te komen.
De enige prikkels die ik de laatste tijd op de streams zie zijn seksuele -als je van dat soort sex houdt- en ik heb wel eens gelezen dat je behoorlijk impotent kunt worden van bepaalde anti-depressiva.
jah hoorde huub oook jammer dat wij het niet mogen volgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Ik hoorde Huub in de verte praten en misschien ook Jaap.
En ik maar denken dat ik door de Hubuprofen frigide ben...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij nemen antidepressiva de lust weg, of vergis ik me.
Heeeee..... ik zal toch mijn medicijnkastje eens nakijken, want ik ben volkomen immuun voor die seksstreams![]()
Veel naar Nadia luisteren, dan heb je ook gegeten en gedronken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik door de Hubuprofen frigide ben...![]()
Veel posten en naar je avatar staren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
En ik maar denken dat ik door de Hubuprofen frigide ben...![]()
Dit kán, in de meeste gevallen is dat vast zo, maar het kan ook omgekeerd libidoverhogend werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij nemen antidepressiva de lust weg, of vergis ik me.
Heeeee..... ik zal toch mijn medicijnkastje eens nakijken, want ik ben volkomen immuun voor die seksstreams![]()
Jammer dat Huub, Lieke, Dennis, Nadia, Brian, Amanda en Jaap niet op fok mogen lezen en posten.quote:
Kortom; DGK en R&P samenvoegen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat Huub, Lieke, Dennis, Nadia, Brian, Amanda en Jaap niet op fok mogen lezen en posten.![]()
Muggen hebben een hekel aan citroenlucht, dus gewoon een citroentje naast je bed leggen (wel door midden snijden natuurlijk)...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
Heb zowat mijn hele godinne-lichaam ingesmeerd met lidocaïne, door die rotbeesten..
Succes d'r mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:17 schreef tipsch het volgende:
Dit kán, in de meeste gevallen is dat vast zo, maar het kan ook omgekeerd libidoverhogend werken![]()
Ik zit in de woonkamer op mijn love-seat...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Muggen hebben een hekel aan citroenlucht, dus gewoon een citroentje naast je bed leggen (wel door midden snijden natuurlijk)...
Zoiets?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zit in de woonkamer op mijn love-seat...![]()
Ik brand citroenkaarsjes, heb een citroenplant, dit zijn gewoon TERROR-muggen![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zit in de woonkamer op mijn love-seat...![]()
Ik brand citroenkaarsjes, heb een citroenplant, dit zijn gewoon TERROR-muggen![]()
redactie is echt uit vormquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
Huub is terug. Hij was duidelijk met iemand aan het praten. Dank voor de geweldige geluidskwaliteit, redactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |